ПАЦИЈЕНТИ ЛАКШЕ ДО СПЕЦИЈАЛИСТЕ: Из Клиничког центра најављене измене платформе за заказивање прегледа

И. Д.СТОЈАДИНОВИЋ

08. 06. 2021. у 06:34

ПОСТОЈЕЋА платформа заказивања специјалистичких прегледа има бројне мањкавости, казала је директорка Клиничког центра др Љиљана Радуловић.

ПАЦИЈЕНТИ ЛАКШЕ ДО СПЕЦИЈАЛИСТЕ: Из Клиничког центра најављене измене платформе за заказивање прегледа

Фото КЦЦГ

Како тврди, међу њима је и то што лекари у тој здравственој установи могу пацијенту да закажу контролу код себе, али не и преглед код другог специјалисте, што ће се, како је најавила Радуловићева, врло брзо променити. Из више разлога тренутним начином заказивања контрола и прегледа незадовољни су и пацијенти.

Како наводи Радуловићева, парадоксално је да она као неуролог не може да закаже ниједан специјалистички преглед у оквиру Клиничког центра, нити иједну дијагностичку методу. Како је најавила, то ће се дефинитивно променити. Казала је и да је Клинички центар терцијарна установа у коју долазе пацијенти из целе Црне Горе, те да је идеја је да им се скрате путовања и да у што краћем року добију термин прегледа.

- Желимо пацијентима да помогнемо, да не губе време и без потребе одлазе код изабраног доктора, него да им лекар у Клиничком центру закаже све допунске методе - наводи она.

Радуловићева је саопштила да са представницима Министарства здравља интензивно разговарају о изменама платформе заказивања специјалистичких прегледа, те да се нада да ће договор врло брзо да постигну.

- Следеће је да нам ИТ стручњаци то омогуће. И мислим да ћемо за месец, два променити систем заказивања о чему ћемо јавност на време обавестити - казала је директорка КЦЦГ.

ПРОМЕНЕ Клинички центар у Подгорици, Фото КЦЦГ

Пацијенти негодују и због других мањкавости. Како наводи Марија Вујовић из Подгорице, њено лечење годинама води исти ендокринолог, али последњим изменама у начину заказивања прегледа код специјалисте, често није у могућности да дође до свог лекара.

- Када су изменили систем речено је да ће нам специјалиста одмах након прегледа заказати следећу контролу. Међутим, није тако. Ни једном до сада докторка код које идем није имала ту могућност. С друге стране, изабрани лекар нема приступ информацијама, када који доктор у КЦЦГ ординира, како би ми контролу заказала код специјалисте који прати мој случај - наводи Вујовићева.

Како додаје, обустава прегледа до које је у претходном периоду долазило због пандемије, додатно је закомпликовала долазак до термина и жељеног лекара. Нада се да ће најављене новине у Клиничком центру заиста пацијентима донети бољитак и бржи и лакши долазак до лекара.

КРАЋЕ ЛИСТЕ ЧЕКАЊА

АКТУЕЛНИ систем заказивања уведен је у јулу 2019. године и имао је за циљ да се смање листе чекања, али и растерете здравствене установе.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)