ВОЖЊА КАО У КАНТИ ЗА СМЕЋЕ: У аутобусу на линији 26 Београђани затекли потпуно запуштено и прљаво возило

С. Б. МИЛОШЕВИЋ

10. 04. 2021. у 07:50

ПУТНИКЕ на линији 26, на почетној станици у Браће Јерковић у среду је дочекао аутобус прљав од пода до плафона!

ВОЖЊА КАО У КАНТИ ЗА СМЕЋЕ: У аутобусу на линији 26 Београђани затекли потпуно запуштено и прљаво возило

Фото П. Милошевић

Ово возило очигледно је промакло инспекцији Секретаријата за јавни превоз која је у фебруару обављала контролу.

Путници се често жале на чистоћу у превозу. Каткад су умазани прозори, седишта запрљана или има ђубрета. Ипак, сами суграђани криви су за то што нам возила тако изгледају јер многи не воде рачуна и бацају смеће око себе. Ипак, и превозници су дужни да се о чистоћи и хигијени старају, па да с времена на време детаљно оперу возила. Возила се чисте редовно сваке вечери када се врате у гаражу. Ипак, једно возило приватног превозника које се у среду појавило на линији 26, оставило је у чуду путнике јер крпу и метлу није "видело", чини се, месецима.

ЗАПИШИТЕ ГАРАЖНИ БРОЈ

ПУТНИЦИ који имају притужбе на хигијену у возилима јавног градског и приградског превоза требало би да по изласку из возила запишу гаражни број аутобуса. Затим је потребно позвати диспечарски центар Секретаријата на телефон 011-3300-801 и пријавити проблем. Жалбу је могуће упутити и мејлом на info@bgprevoz.rs, са информацијама о гаражном броју возила (број који стоји исписан код предњих врата и на задњем делу возила), времену и стајалишту на ком је путник ушао, као и линији на којој је аутобус саобраћао.

Седишта су била умазана са свих страна. Тако би панталоне испрљао и онај ко би сео на седиште, од каиша до колена.

Фото Архива

- Прозори су били толико прљави, умазани, унутрашњост пуна прашине. Плафон возила је био исто тако мастан, са слојевима наталожене прашине. Ништа боља нису била ни седишта. И кад сам покушала за рукохват да се ухватим и избегнем да седнем, и он је био прашњав.

Никад тако прљаво возило нисам видела. Као да је месецима стајало у гаражи, и онда су га без претходног прања избацили на улицу - каже суграђанка Нина В., која је изашла из возила на следећој станици и сачекала друго, чистије.

Фото Архива

Коментар од приватног превозника "Арива", који држи ову линију, нисмо добили.

Међутим, у Секретаријату за јавни превоз кажу да обављају "континуиране најaвљене и ненајављене контроле возила и возног особља ангажованог код превозника".

Фото Архива

- Овлашћена лица контролишу испуњења техничко-експлоатационих карактеристика возила, предвиђених техничком спецификацијом за аутобусе који су ангажовани у линијском превозу - кажу у Секретаријату.

Фото Архива

- Током контроле, проверава се, између осталог, хигијена путничког простора и стање путничких седишта у возилима, а за сва уочена оштећења и неисправности изричу се новчане казне предвиђене уговором који су превозници закључили са Градом. Последња контрола градског, приградског и локалног превоза путника обављена је у фебруару 2021. године, а за уочене неправилности превозницима су изречене казне у укупном износу од 3.500.000 динара.

 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

KLIKNITE ZA VIŠE VESTI

Коментари (1)