ПОЛЕТЕЛИ ЗА ТУНИС ПОСЛЕ 17 САТИ АГОНИЈЕ: Путници на Аеродрому Београд чекали лет за Монастир до 20 часова (ФОТО)

Б.Б-Ш.М.

14. 07. 2023. у 20:25

ПУТОВАЊЕ у Тунис, преко агенције "Контики", за групу од 170 туриста претворило се у - пакао.

ПОЛЕТЕЛИ ЗА ТУНИС ПОСЛЕ 17 САТИ АГОНИЈЕ: Путници на Аеродрому Београд чекали лет за Монастир до 20 часова (ФОТО)

Privatna arhiva

 Они су на Аеродрому "Никола Тесла" чекали лет за Монастир вуше од 17 сати. После скоро целодневне агоније они су отпутовали на летовање вечерас нешто пре 20.00. Како су за "Новости" испричали очајни путници, окупљање на аеродрому је било заказано за два сата јутрос, како би се чекирали и прошли пасошку контролу пошто је лет био заказан за 4.00.

- Прошли смо целу процедуру, али је после тога почела агонија - прича нам једна од путница. - Лета није било у заказаном термину. Сати пролазе, нико нам ништа не говори. Звали смо агенцију "Контики" ко зна колико пута. Увек је одговор био исти да немају никакву информацију. У групи је 170 путника, било је мале деце, беба. Људи су изморени, лежали су по поду, деца нервозна. Ово је стварно срамота и малтертирање. Нико на флашицу воде није донео.

Како су испричали, око 14.30 им је речено да напусте зграду аеродрома и изађу испред, где ће их сачекати аутобуси који ће их одвести у хотел.

- Изашли смо испред, чекали смо пола сата, аутобуса није било - причају путници. - Онда се коначно појавио представник агенције "Контики" и рекао нам да сачекамо можда ће моћи да обезбеде лет у 18.00. Наставили смо да стојимо испред зграде аеродрома, па смо ушли унутра, али стално су нам померали време лета. Ипак, коначно је почело укрцавање, па се агонији приближио крај. На крају су дошли и обезбеђење и полиција, али се све добро завршило.

 

Поводом агоније на аеродрому "Никола Тесла" за наш лист огласили су се из агенције "Контики" и истакли да услед техничког квара који је изазвало земаљско особље приликом утовара пртљага, на летелици авио-компаније "Новел ер" лет за Тунис је одложен.

- У оваквим случајевима се морају примењивати национални и међународни прописи из области авио-саобраћаја, а разлог томе је безбедност путника и кабинског особља - кажу они. - Све надлежне службе су урадиле неопходне провере ове летелице и након тога о стању исте обавестиле авио-компанију "Новел ер". Она је обавестила нас као организатора, да након прегледа нису добијене неопходне дозволе да може да се изврши превоз путника.

Слали поруку

КАКО су истакли у "Контикију", садржај прве поруке коју су упутили свим путницима на овом лету је "Из техничких разлога, а у циљу безбедности свих путника касни лет за Монастир. Након добијања нових информација од авио- компаније и осталих служби путници ће бити обавештени. Молимо вас за стрпљење и захваљујемо на разумевању." Након тога путници су преко разгласа добили информацију о могућности добијања освежења.

На питање зашто се путницима нико није обратио и дао објашњење, одговарају:

- Након предаје пртљага, издавања "бординг" карата и пасошке контроле путници су ушли на "гејт" - причају из компаније. - Представник наше агенције је све време био на аеродрому у зони у којој је то дозвољено. По добијању званичне информације од компаније "Новел ер", која је за нас као организатора путовања једина релеватна, свим путницима смо упутили СМС поруке.

Путници су на крају успешно слетели у Монастир, али ће им перипетије око поласка, како истичу, умањити доживљај.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЗЕЛЕНСКИ САЗВАО ЧИТАВ ГЕНЕРАЛШТАБ: Издао хитно наређење, тек сада следи хаос на фронту у Украјини

ЗЕЛЕНСКИ САЗВАО ЧИТАВ ГЕНЕРАЛШТАБ: Издао хитно наређење, тек сада следи хаос на фронту у Украјини

УКРАЈИНСКИ председник Владимир Зеленски хитно је сазвао састанак са високо позиционираним званичницима Генералштаба и војске због ситуације на фронту, наводи британски експерт Александар Меркурис на свом блогу на Јутјубу.

04. 05. 2024. у 20:06

Коментари (5)

ИСПОВЕСТ РОДИТЕЉА УБИЈЕНЕ АНГЕЛИНЕ АЋИМОВИЋ: Годину дана од масакра у Рибникару (ВИДЕО)