НЕМА ВИШЕ ШВЕРЦОВАЊА У ЈАВНОМ ПРЕВОЗУ: Пронађен начин како да се стане на пут онима који неће да плате карту

Новости онлине

01. 11. 2022. у 10:17

У БЕОГРАДУ градски превоз користи око 800.000 путника, а месечно се прода тек око 120.000 карата. Директор новоформираног Јавног комуналног предузећа наплате превозне услуге Славен Андрић, за почетак најављује добру вест - карте неће поскупети наредних годину дана.

НЕМА ВИШЕ ШВЕРЦОВАЊА У ЈАВНОМ ПРЕВОЗУ: Пронађен начин како да се стане на пут онима који неће да плате карту

Фото И. Маринковић

Очекује да ће се и поред досадашње културе неплаћања карата, уз подизање квалитета услуге и система контроле улазака на предња врата возила повећати продаја карата.

- Карта сигурно неће поскупети у наредних годину дана, тако да грађани не треба да брину да ће бити поскупљења - потврдио је гостујући у Београдској хроници РТС Славен Андрић.

Истиче да ће се новоформирано Јавно комунално предузеће наплате превозне услуге бавити пре свега наплатом, логистиком и руковођењем јавног превоза путника у Београду.

- Установили смо да можемо у фреквентним интервалима, када грађани путују на посао и враћају се, да смањимо гужве. Ако редукујемо ред вожње, да викендом смањимо број полазака и науштрб тога повећамо број полазака у фреквентним интервалима, можда ћемо успети да смањимо гужве и да обезбедимо да грађани могу да улазе на предња врата -  наводи Андрић.

Сматра да ће се на тај начин повећати и контрола и наплата градског превоза.

Када је реч о неопходном броју возила јавног превоза, Андрић објашњава да постоје линије које нису толико оптерећене и да би с тих линија требало пребацити аутобусе на оне које су више оптерећене.

Додаје да ће бити и нових аутобуса који ће такође саобраћати на оптерећеним линијама.

Како натерати путнике да купе карту

Андрић најављује да ће контролори у наредном периоду покушати да објасне путницима зашто је добро да купе карту.

- Контролори ће можда наредних пар месеци, можда чак и годину дана да раде на свести и да покушају да објасне да је добро да се купују карте из разлога што ће сав новац од купљених карата ићи директно у буџет Града, а не у приватне фирме -  навео је он.

Верује да ће и поред тога што у Београду постоји култура неплаћања карата уз наведене мере, подизање квалитета услуге и система контроле улазака на предња врата возила повећати продају карата.

- Да ли ће бити кондуктери или контролори, они ће имати исту функцију, да путници не могу ући на предња врата ако немају купљену карту -  прецизирао је Андрић.

Указује и да је реч о предузећу у фази оснивања и да очекује да ће пуну функцију моћи да постигне тек од Нове године.

- Овим проблемом се нико није бавио деценијама, тако да не можемо преко ноћи да решимо проблем јавног превоза у Београду -  закључио је Андрић.

БОНУС - НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

(Информер)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (16)

БУРНО ПРЕД СРБИЈА - ЕНГЛЕСКА! Пикси шокирао Енглезе, Тадић им поручио: Само пробајте!