КРАЈЊА АДРЕСА ШУТА ПОД ЛУПОМ: Постоје три планске локације за рециклажу, у Умци, Сланцима и Реви

М. С.

17. 06. 2021. у 10:35

НАЈДАЉЕ за три месеца Град ће увести строгу контролу токова грађевинског отпада. Како је најавио градски урбаниста Марко Стојчић, у том року биће регулисана процедура којом ће се пратити где отпад инвеститора завршава, па више неће бити могуће да се широм престонице формирају мини депоније шута.

КРАЈЊА АДРЕСА ШУТА ПОД ЛУПОМ: Постоје три планске локације за рециклажу, у Умци, Сланцима и Реви

Фото И. Маринковић

Проблем је, истиче Стојчић, култура грађевинаца, који одлажу шут на местима које нису предвиђено за ту намену.

- То је недопустиво и све надлежне инспекције, као и комунална милиција укључене су у тај проблем - рекао је градски главни архитекта. - Убудуће ћемо знати да ли је прерађен или није. Буквално ћемо знати адресу где је отпад са једног објекта завршио.

Говорећи о донедавно актуелној локацији за прераду грађевинског отпада, Стојчић је навео да депоније за шут неће бити, већ да су одређене три лоакције за њихову прераду.

- Постоје три планске локације у граду за рециклажу грађевинског отпада - рекао је Стојчић. - Једна локација је у насељу Умка, друга ка насељу Сланци и трећа код поменуте баре Рева. Свака од три локације је плански дефинисана.

Осим регулисања депоније које инвеститори праве, у наредном периоду очекује се и расписивање конкурса за будући изглед 17 метро станица - прве линије метроа

- Када је реч о будућем изгледу метро станица апсолутно је све отворено, нећемо их прејудицирати - навео је Стојчић. - Уздамо се у архитекстонску струку наше земље, док ћемо са Друштвом архитеката Београда расписати јавни конкурс на коме ће сви имати право учешћа и када ће стручна комисија изабрати најбоља решења.

ЈАВНА ГАРАЖА НА ПАРЦЕЛИ ПОРЕД МУП

ВЕћЋ дужи период размишљамо трезвено шта радимо са Улицом кнеза Милоша, из разлога јер је реч о једној од најважнијих саобраћајница у граду - рекао је главни градски архитекта. -Најближе коначном разрешењу ситуације је изградња јавне гараже на слободној парцели поред зграде Министарства иностраних послова. Идеја је да се склоне аутомобили са тротоара, исти прошире, али и коловоз за још једну траку. У тој варијанти имали би смо шест трака, пропусне тротаре, диван дрворед са зеленим оством на средини.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)