BEZ PRETRČAVANJA U "DOLINI GLADNIH": Barijere postavljene u Bulevaru Mihajla Pupina na više lokacija

Š. Marović

10. 09. 2022. u 09:33

U DELU Bulevara Maršala Tolbuhina (bivša Goce Delčeva) na Novom Beogradu prethodnih dana radnici su postavili zaštitnu ogradu između dva kolovoza.

БЕЗ ПРЕТРЧАВАЊА У ДОЛИНИ ГЛАДНИХ: Баријере постављене у Булевару Михајла Пупина на више локација

Foto Privatna arhiva

To je urađeno prvenstveno zbog svakodnevnog prelaska pešaka van obeleženog prelaza, odnosno pretrčavanja ove frekventne saobraćajnice.

Kako su se reporteri "Novosti" uverili, zaštitni pojas postavljen je u delu ulice gde se nalaze brojni lokali brze hrane, poznatom kao "dolina gladnih". Zbog čestih prelaza preko travnjaka i njihovog oštećenja, ali i pretrčavanja ulice, odlučeno je da se postavi barijera visine oko dva i po metra, koja će ubuduće sprečiti nepropisno prelaženje.

Takođe, komunalna milicija biće više prisutna u ovom delu prestonice, a kažnjavaće svakog pojedinca koji prekrši zakon. Duž kompletnog Bulevara maršala Tolbuhina građani su u dve trake parkirali svoja vozila, pa je prohodna ostala svega jedna traka po smeru. Tako je, posebno u poslepodnevnim satima, ulica bila prepuna automobila koji uz četiri migavca na duži period zakrče prolaz, pa je saobraćaj time bio dodatno usporen. To bi u narednom periodu moglo da bude prošlost, bar u delu ulice koji ide ka Tošinom bunaru, pošto se očekuje da parkiranje tu bude zabranjeno. U narednom periodu biće postavljene i dekorativne sadnice koje će dodatno oplemeniti ovaj prostor.

Nove barijere koje sprečavaju pretrčavanje ulice van pešačkog prelaza postavljene su i u Bulevaru Mihajla Pupina kod TC "Ušće", kao i kod TC "Stari Merkator".

- Pomenute deonice su specifične zbog činjenice da su stajališta javnog prevoza, zbog velikog broja linija, pozicionirana na sredini poteza između dve raskrsnice - rekli su u Sekretarijatu za saobraćaj. - Zato se jednom broju pešaka rastojanje do pešačkog prelaza, potpuno pogrešno, čini neprihvatljivo dugačkim, zbog čega se odlučuju na izuzetno opasno prelaženje zbog širine kolovoza (tri saobraćajne trake po smeru), kao i obima i brzine saobraćajnog toka.

Zbog čestih pretrčavanja ulice, posebno velikih prestoničkih bulevara, pa čak i auto-puta kroz Beograd, gradske službe poslednjih nekoliko godina postavile su brojne zaštitne ograde, uglavnom na Novom Beogradu. Na to ih je posebno "naterao" slučaj koji se dogodio krajem januara, kada je u Ulici Ivana Ribara devojčica (11) pretrčavajući ulicu van pešačkog prelaza tragično nastradala.

KAZNE DO 20.000

PREMA Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima, ukoliko je razdaljina između dva pešačka prelaza veća od 100 metara, pešak ne mora da ga koristi. U suprotnom biće kažnjen sa 5.000, a ako vode dete sa čak od 6.000 do 20.000 dinara.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
KO JE CRVENI KOMANDANT? Jedini Srbin general Crvene armije - Lenjin mu bio zahvalan, stradao od Staljinove ruke (FOTO)

KO JE CRVENI KOMANDANT? Jedini Srbin general Crvene armije - Lenjin mu bio zahvalan, stradao od Staljinove ruke (FOTO)

ISTORIJA Sovjetskog Saveza, svetske supersile 20. veka, upamtila je brojne heroje, borce, oficire koji su svojim junaštvom i rezultatima zadivili svet. U periodu kada se SSSR tek stvarao i uzdizao, značajan pomena bio je i doprinos jednog Srbina, Danila Srdića (1896-1937), prvog i jedinog Srbina koji je bio general Crvene armije. Ovo je njegova priča.

20. 05. 2024. u 11:53

Komentari (1)

NOVAK ĐOKOVIĆ NIJE OČEKIVAO OVO: Endi Marej traži da se zbog njega napravi presedan na Rolan Garosu