Савићевић о утицају на Тумбаковића: Терзић је бацио атомску бомбу на наш фудбал

В. К.

14. 06. 2019. у 19:37

Савићевић о утицају на Тумбаковића: Терзић је бацио атомску бомбу на наш фудбал

Дејан Савићевић

Он је био један од кључних људи који су вршили притисак на фудбалере Звезде, наравно преко навијача - рекао је председник Фудбалског савеза Црне Горе

Председник Фудбалског савеза Црне Горе, Дејан Савићевић, говорио је о недавним дешавањима пред утакмицу између те селекције и такозваног Косова. Подсетимо, тадашњи селектор Љубиша Тумбаковић, као и фудбалери Мирко Иванић и Филип Стојковић одбили су да наступају у тој утакмици, за шта је Савићевић оптужио Звездана Терзића.


Некадашњи фудбалер додао је да је Терзић "бацио атомску бомбу" на фудбал у Црној Гори.


- После жреба у децембру прошле године, знали смо да ће ова утакмица на неки начин бити специфична. Kао што је била и она са Србијом. Искрено, надао сам се да до овога неће доћи, јер смо и ми и Фудбаслки савез Србије успели да одрадимо оне две утакмице на фер, спортски и коректан начин - казао је председник ФСЦГ Дејан Савићевић, гостујући у емисији „Жива истина“ на ТВЦГ, говорећи о догађајима уочи меча са такозваном репрезентацијом Kосова.


Он је устврдио да је и раније било притисака на тадашњег селектоrа црногорске репрезентације Љубише Тумбаковића, додајући да му он није наговестио да би због њих могао напустити кормило селекције Црне Горе уочи те утакмице.


- Имали смо пар разговора, и нисам ни слутио да може да уради ово што је урадио на крају. Да је раније саопштио да има проблема, ја бих вероватно раније рашчистио са њим - рекао је Савићевић, истичући да је Звездан Терзић био кључни извршилац у уцењивачкој кампањи којаје била усмерена против црногорске репрезентације.


-Он је био један од кључних људи који су вршили притисак на фудбалере Звезде, наравно преко навијача. Да ли га је било страх од навијача, да ли од служби, полиција, тајне службе... Зна се да су ти навијачи продужена рука власти. Тог дана кад ми играмо против „Kосова“, њихова рукометна женска репрезентација игра против „Kосова“, и ту није било проблема. Ја увек говорим: фудбал па остали спортови. Иони су знали да ће овде имати највише одјека. Једног дана ћу рећи, мада није ни проблем ни сада да кажем који су то људи из власти Србије, и тајне службе које су казале Тумбаковићу „не играју играчи Звезде, нећеш ваљда ти да издаш све“, казао је Савићевић.


- Звездан Терзић је последњи човек у Србији који је ово требао да уради фудбалској репрезентацији Црне Горе и нашој држави. Бацио је атомску бомбу на фудбал у Црној Гори. Ми ћемо те бомбе преживети, али он је један од главних актера целе ове приче. Да ли га је било страх од навијача, или предмета који дужи низ година држе у фиоци, предмета који није окончао пред судом у Србији. Срах или уцена? Али, треба да се живи и после овога, треба да се долази у Црну Гору, а ја не знам како ће он имати образа да се појави пред очи људима који су овде помогли. Доказао је оно што говоре о њему, да је никакв човек - рекао је Савићевић.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (41)

Aleksandar

14.06.2019. 20:04

I to kaze Dejo legenda Zvezde koji je bio veliki Srbin a sad..? Sta je sad nekad veliki Dejo?????

Vladimir

14.06.2019. 20:06

Savicevicu kako te bre nije sramota da poredis utakmicu izmedju Srbije i CG i Kosova i CG. Pa vama crnogorcima siptari postase miliji od Srba... a mozda u stvari i jeste potekli od siptara...

N&k%l&c@

14.06.2019. 20:52

Zašto je svima za sve Srbija kriva??? Okrenite se malo oko sebe i pogledajte šta svi vi radite Srbiji i Srbima. Vi, bivši Srbi...

Партизан па Бог

14.06.2019. 21:01

Mire ako i treba da baci atomsku bombu .Izdajnici roda svoga ! Gde je nestala ona recenica " Crna Gora jest malena al je casna i postena" , gde vam je to sada od casti i postenja ostade toalet papir a bicete jos manji kad vam se desi KIM u sred milogorske djukanije.

Dejan Š.

14.06.2019. 21:17

Imenjaku svaka čast, ali reći da crnogorski fudbal treba "atomska bomba" da poremeti je previše. Dovoljna je obična petarda. Sa buvljaka.

Tri Pa Jedan

14.06.2019. 21:40

Mozda je tebi neko naredio da to sve kazes... Kako ti I tvoji istomisljenici mislite sa takvim obrazom u Srbiju da dođete,iskreno i ne trebate... A i da jeste naredba, svaka cast ko je i naredio i ko je izvrsio.

Rašo

14.06.2019. 21:41

CG je poslednja država koja bi priznala lažnu državu Kosovo,a ti Dejo kao nekadašnja zvezdina zvezda treba da te je sramota i dali imaš imalo morala da posetiš Beograd.Sramota,ti da si častan i pošten nebi više obavljao te funkcije.

Mladen III

14.06.2019. 22:11

Dovoljno je vidjeti kod kojeg je novinara gostovao kad je ovo izjavio i sve je svima jasno! Isti su njih dvojica, a takav im je i šef, onaj koji hoće da otme svu crkvenu imovinu. Sve je to ista...

PP Njjegos

14.06.2019. 22:27

Budis se 30 godina kao Srbin i ponosis se srpstvom a onda jedan dan pre 20tak godina postanes milogora odreknes se srpstva tako lako kao da nikas srbin nijesi bio!

Piter

15.06.2019. 05:46

@PP Njjegos - A zamisli da se budis 30 god kao Crnogorac dodje 1990 god i onda ti kazu da budes Srbin ako neces ostajes bez posla.i nemoj da vrijedjas Milo veze nema 90% istinskih Crnogoraca

Zeks

14.06.2019. 22:34

A cekajte malo,zar od Savicevica da cujem da je nasa Reprezentacija rukometna igrala protiv Kosova?

Aleksandar

15.06.2019. 00:30

@Zeks - Nije...Pokusali su da proguraju, ali nisu uspeli zbog naroda "Evropska rukometna federacija isključila je žensku juniorsku reprezentaciju s kvalifiokacionog turnira za Svetsko prvenstvo, koji je trebalo da se održi u Beogradu u naredna tri dana." To se desilo 23.03.2018. Trebalo da se igra u Kovilovu...http://mondo.rs/a1091557/Sport/Ostali-sportovi/MUP-rukomet-Srbija-Kosovo.html Savicevic prica gluposti ili je zlonameran ili i jedno i drugo!

Željo

14.06.2019. 22:35

Ja samo znam da ni Sutjeska ni Budućnost i dalje ne igraju Ligu šampiona. To su im obećavali uoči onog nesrećnog referenduma.

dejan beli

15.06.2019. 05:38

@Željo - ma obecavali su oni da ce Zeta ili kako se vec zvao neki peta liga klub da igra u LS,,a Sutjeska i Buducnost po njima ce verovatno da budu prvaci Evrope!! bruka i sramota kakvi izdajnici vladaju u EX YU..

MIKI Ijopet

15.06.2019. 04:44

@Miki RS-BH - Ama podrzavam ja ova dva igraca i Tumbakovica, naravno da ih podrzavam. Ali ako treba da vagam u ciju rijec vise vjerujem onda je to Savicevic, a ne Terzic. Eto, to sam mislio.

bane

11.10.2019. 18:42

@Владимир Анђелковић - I ja sam letos jednog prijatelja odvratio od odlaska na letovanje u CG. Ocekujem da mi mionistar turizma zabrani ulazak u CG. Katastrofa. Sta se to promenilo u njihovoj svesti?

буки

14.06.2019. 23:08

Све је Дејо искомбиновао, само му није пало на памет да за разлику од њега, Тумбаковића и момци имају мозга, образа, части и поштења. Јадни Дејо.....

Piter

15.06.2019. 05:40

@буки - Na zalost ni Tumbakovic ni igraci nijesu dobrovoljno odustali od igranja sada se proglasavaju za heroje a u fscg su plakali kako su im zarobili familije i prijetili im da je bilo drugacije rekli bi nedelju dana prije i to bi se postovalo

Njegos

12.07.2019. 07:36

@laki - Umesto da prica o Terzicu, neka se Dejo javi kada dodje ovde da mu objasnimo nas karakter. kako on sam rec, da ce objasniti njegov karakter Terzicu. Eto, mi navijaci koji nismo produzena milogorska ruka, niti icija. Spremno cemo te DEJO docekati, kaso sto si zasluzio za poslednjih par godina. Necemo te docekati kao ranije. Sam si svoju svecu ugasio. Nemoj vise da se trudis. Nema potrebe. Sve tvoje dobro, zatrpano je tvojim losim. Purgeru!

Truffles & Onions

14.06.2019. 23:15

Voleo sam Deju kad je igrao u Zvezdi i u reprezentaciji. Obozavao sam ga kao igraca a i kao coveka. Danas mu zelim da ni jedan Srbin ikada vise ne obuce dres te njegovo reprezentacije pa da vidm na koga ce da se zali. Nece valjda na Mila?

Aleksandar

15.06.2019. 00:44

Prica li Savicevic o ovom mecu izmedju Srbije i Kosova?! http://www.novosti.rs/vesti/sport.297.html:718326-STEFANOVIC-O-MECU-SRBIJA-I-TZV-KOSOVO-Nismo-spremni-da-policija-tuce-ljude-zbog-stvari-u-koje-ne-verujemo

Srboljub

12.07.2019. 07:32

@Aleksandar - Budi junak i ostani ono sto si bio a to je legenda sporta. Svakim danom, Dejo postaje purger ili jos gore, arnaut.

Mex

15.06.2019. 02:02

Kad si zavrsio karijeru , prvo i odma si doletio u Beograd da postanes Direktor , predsednik …. Razmisljam ko bi mogao narediti Terzicu tako nesto da uradi i dolazim do zakljucka ako je i uradio dobro je jer je Srbin . Ali ko je tebi naredio da ovako bulaznis sada , nikako mi nije jasno !

TeslaUSA

15.06.2019. 02:04

Srce me boli kada vidim da naša braća, isti narod sa dvije različite kraljevske loze, gledaju u šiptare sa više ljubavi nego u nas. Zašto? Dragi moji Crnogorci, ako vas iko ikad napadne, ili ikakvu pomoć budete trebali, pa znate da će Srbi prvi da se dignu za vas.