Макрон упозорава: НАТО на самрти, Европа на ивици понора

Танјуг

четвртак, 07. 11. 2019. у 12:14

Макрон упозорава: НАТО на самрти, Европа на ивици понора

Емануел Макрон Фото Танјуг

Он је додао да Европа мора да почне да стратешки размишљати о самој себи као о геополитичкој сили

Француски председник Емануел Макрон оценио је у интервјуу за британски "Економист" да је НАТО на самрти, а да се Европа налази на ивици понора.

Макрон је упозорио чланице европске земље да се више не могу ослонити на Сједињене Државе, односно да се од Америке више не може очекивати да ће стати у одбрану земаља чланица НАТО-а.

"Оно што тренутно пролазимо може се описати као мождана смрт НАТО-а. Европа се налази на ивици понора", казао је Макрон.

Он је додао да Европа мора да почне да стратешки размишљати о самој себи као о геополитичкој сили.

У противном Европа више неће контролисати властиту судбину, рекао је Макрон, преноси Index.hr.

Прочитајте још - Путин и Макрон се кратко срели на испраћају Ширака

Макрон је додао да су до сада Америка и Европа делиле интересе, те да се он неуморно трудио да одржи добре односе с председником Доналдом Трампом.

Али, сматра он, Америка први пут има председника који "не дели нашу идеју о европском пројекту" и да су, чак и ако Трамп не победи на следећим изборима, историјске тековине учиниле своје и раздвојиле старе савезнике.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (40)

Basta tulipana

07.11.2019. 12:30

Kapitalizam u jurnjavi za profitom i beskrajnim progresom na krilima potrošačkog drustva i imperijalnih teznji za obnavljanjem kolonija, akumulisao je ogromna sredstva u rukama malog procenta povlašćenih. Gubeći ulogu vojnog policajca, velike sile nemaju koga da jure i naziva neprijateljem jer je socijalizam mrtav pa su svi presli na taj sistem u kome drze jedni druge na vlasti i trebaju se kao spojeni sudovi. Devedeset procenata stanovnistva Zemlje iskljuceno je iz toga i na ivici nerava. Dokle

Рашо

07.11.2019. 12:31

Ха, ха, ... Па САД су увек желеле слабу и беспомоћну Европу којој ће оне да одређују и наређују. Шта хоће банкарски службеник постаје очигледно, пренос моћи из САД назад у Европу јер су САД праказане, нико им не верује, сви зазиру и беже од њих па треба нова мантра и превара звана ЕУ. Наднационална глобална творевина за потребе моћника! Провидно али...

ostavi mrtve mrtvima

07.11.2019. 13:04

nepovratan proces krenuo je pre 20 godina, sad ga svi primećuju al nema nazad

Ljuba

07.11.2019. 13:12

Odlicno, i treba da se raspadne nato, a mi treba da prihvatimo tu sradnju ekonomsku i da se odreknemo clanstva i samo da sacekamo svoj trenutak da se vaga okrene protiv amerike. A onda da zapalimo ceo balkan.

Mikiboy

07.11.2019. 13:23

Makron je rekao nesto sto svi znaju ali nesmeju da kazu.Evropski politicari su kukavice ili postavljani na vlast pomocu CIA. Evroazijska Unija je spas Evrope i naravno sobsvena vojska.

Stipume Tebra

07.11.2019. 13:31

Ovaj ili je konzumirao neki recept od bunike ili u službi moćnika priča (gluposti) bajke za javnost. Biće pre da je ovo drugo, znači još više para od poreskih plaćenika da se upumpa u vojne svrhe. Znate Rusi i Kinezi dolaze. Kad je (relativno) mirno pravi frku najbolje negde na strani i prodaji oružje ako ne onda plaši vlastiti narod.

realist.

07.11.2019. 13:55

Dosta vama Kapitalistima nikad nije i jos ste do i muslimanske Bagre iz Afroazije, da ih Hriscani hrane a oni samo se mnoze ko zivotinje, sad cete i ti i Merkel sa vasom idiotskom politikom poceti da propadate jer nemate poima sta radite. Bolje pustite sposobnim politicarima da vode Evropu I zaustave ovaj migrantskim Haos Koji ne prestaje da dolaze neometano.

Dani Kovac

07.11.2019. 13:57

Citat: Makron upozorava: NATO na samrti, Evropa na ivici ponora Komentar: Makronov politicka krijera je na samrti, time gura Francusku ka ivici ponora

* КОМЕНТАР *

07.11.2019. 14:12

И држава ти је на самрти, окупирали су ти је муслимани које сте угњетавали и пљачкали стотинама година по целој Африци, а и другим деловима света!!! У Паризу смеш да се крећеш само око аеродрома, Ајфелове куле, пикадилија и Лувра а све остало забрањено и за ваше становнике а камоли за туристе!!! Оно што сте вековима сејали то почињете и да жањете!!!

Драган П.

07.11.2019. 16:11

@* КОМЕНТАР * - Где је тај Пикадили у Паризу??

Смрт ЕУ/НАТО окупацији, слобода народу Србије!

07.11.2019. 14:22

Не брини, забићемо вам глогов колац , пре него одете заслужено у паклене поноре.....

Jo pariz

07.11.2019. 16:55

Jadan on i nezna sta prica nije EVROPA na ivici ponora nego evropska zajednica

The Duke

07.11.2019. 17:26

Ovaj ko Sojic Nemacka privreda posrtje, Amerika vec odretjeno vreme kuburi sa krediti....

Ljube

07.11.2019. 18:00

Zapadnoj Evropi zelim da se utopi u sopstvenoj krvi ,...niste nista bolje ni zasluzili ,....mnogi su iskrvarili ,nestali ,mnogi pate i dan danas zbog ZLA ,koje su vase drzave .SA VEROM U BOGA .

Миле 666

07.11.2019. 18:06

Сад када Трамп тражи да све чланице плаћају свој део буџета за НАТО, онда је пропала ствар.

Шатор

07.11.2019. 18:49

Хахахах, ушли Бугари у савез, и ..... хахаххаха... тачно су јачи и од Хрвата... та комбинација је смртоносна, а шипци ће их дотући...

Мица Хаубица

07.11.2019. 21:52

Сједињене Државе треба да спакују играчке и оду кући. Француска, Немачка и цела Европа требало би да осмисле свој живот у пуној слободи, без америчке чизме.