Турчин није крив за несрећу у којој је код Ресника страдало петоро младих?

Ј. Д. Љутић - Н. Бијелић

20. 11. 2014. у 22:10

Наложено утврђивање одговорности свих учесника тешке саобраћајне незгоде. Возач шлепера Ер Ислами тврдио да је покушавао да избегне „рено“ који је кривудао

ДРУГО основно јавно тужилаштво у Београду наложило је комисији судских вештака саобраћајно - техничке струке да изврши ново вештачење стравичне саобраћајне незгоде која се догодила крајем октобра на обилазници, недалеко од хотела „1.000 ружа“, сазнају „Новости“. За удес, у ком је живот изгубило петоро младих људи, терети се турски држављанин Ер Ислами (56).

У наредби за ново вештачење, Тужилаштво, потврђено је нашем листу, захтева од вештака да утврде одговорност свих учесника ове саобраћајне несреће.

- Потребно је, затим утврдити све просторно-временске анализе, брзине кретања, као и техничке могућности за евентуално избегавање несреће, са посебним освртом на пропусте свих учесника - наводи се у наредби.

Из Тужилаштва напомињу да им још нису достављени обдукциони записници, као ни резултати токсиколошких анализа од стране Института за судску медицину.

Стравичан удес догодио се на обилазници око Београда, када је камион којим је управљао Ислами директно ударио у „рено клио“ у ком су се налазила тројица младића и две девојке, Кристијан Фазлија (21), Сеад Круези (20), Даниел Маринковић Доминковић (22) и Исидора Демири (19) и Валентина Михаиловић (19).

Путничко возило се кретало из правца насеља Ресник, а шлепер је долазио из супротног смера. Од силине ударца, двоје младих је испало из аутомобила, док је троје остало у смрсканом возилу. Четворо њих погинуло је на месту, док се њихова другарица Валентина Михаиловић, десетак дана у Ургентном центру борила за живот. Нажалост, и она је услед задобијених повреда, преминула прошле недеље.

У међувремену, Исламију, који је осумњичен за изазивање несреће, одређен је притвор до 30 дана. Пред истражним органима бранио се „да је покушавао да избегне ауто, који је кривудао путем“.

С друге стране, први налази из истраге, показали су и то да је возач шлепера, из још непознатих разлога, прешао у супротну коловозну траку и ударио у „рено“. Турском држављанину је на месту трагедије урађен алко-тест, који је показао да није био у алкохолисаном стању. Али, још постоји сумња да је Ислами можда изгубио контролу над возилом јер је заспао за воланом.

Настрадали Кристијан Фазлија и Исидора Демири, Сеад Круези, Даниел Маринковић Доминковић и Валентина Михаиловић


ОПАСНО

ОБИЛАЗНИЦА код Ресника, на којој се догодила тешка саобраћајна несрећа спада међу најопасније деонице. Између два смера не постоји заштитна банкина, а додатни опрез је неопходан због великог броја теретних возила која ту пролазе.

Статистика показује да у просеку у саобраћајним несрећама на ширем подручју Београда сваке недеље лакше и теже буде повређено 50 људи, а једна особа погине. Годишње се догоди више од 60.000 саобраћајних несрећа, а стотине људи изгуби живот. Највише страдалих је од 18 до 25 година.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (8)

SS

20.11.2014. 23:15

Policija u Srbiji turskog vozaca ne smije ni da zaustavi jer prijete da ce svi Turski autoprevoznici bojkotovati tranzit kroz Srbijanski auto put . Luduju na autoputevima koriste magnete i voze prekovremeno pauze prave samo ako oni hoce to se sve moze provjeriti vremenom ulaska na autoput i izlaska a stiti ih drzava tako da nisam ocekivao da ce biti kriv.

Sacha

21.11.2014. 09:12

Prema slici, neko je nekog pokusao da izbegne ali na pogresan nacin. Ukoliko hoces da izbegnes nekog logicno je da kocis i vozis udesno a ne prelazeci na drugu stranu. Ovde se moglo cak i sici pored puta. Sam kamion nema tu pokretljivost da moze brzo da menja pravac voznje, znaci prica da je presao na drugu stranu da bi izbegao sudar ne drzi vodu pogotovo sto je u trenutku sudara pokusavao da se vrati na svoju stranu. S druge strane auto je takodje bio na pogresnoj strani. Odredi sad ko je kriv?

Pera Peric

21.11.2014. 13:16

sasa , naravno da moze da se izbegava I sa leve strane sudar, ovo je cist primer toga. Auto je skretao levo I presekao put kamionu, kamion nije mogao da bezi desno jer je I auto isao u tu stranu, voza kamiona je krenuo da obidje u levu stranu, ali nije uspeo I tu se desio udes. Kod nas odmah cim se desi neki udes a ucestvuje kamion u startu se objavljuje vest da je vozac kamiona kriv.

Profi Vozac Inst.AB,C,D,E.

23.11.2014. 20:25

Pa naravno da nije,logicno je. Zato nikada ne treba bezati u suprotnu saob.traku da bi izbegao nezgodu jer onda ispada da si ti kriv. Drzi se svoje trake i koci u tom pravcu, gde god skrenes ti si krivac.