Стигао ербас А330 који ће летети за Њујорк
11. 05. 2016. у 17:22
На Аеродром "Никола Тесла" у Београду у среду слетео први широкотрупни авион "ербас А330", којим ће се од 23. јуна обновити летови ка Америци након 23 године
Фото: Милена Анђела
ПРВИ широкотрупни авион у флоти "Ер Србије", "ербас А330", слетео је у среду у 17 часова на Аеродром "Никола Тесла". Сви погледи били су упрти у небо, ишчекујући да се појави летелица са ознакама националне авио-компаније, која ће од 23. јуна пет пута недељно летети за Сједињене Америчке Државе.
У знак добродошлице запослени на Аеродорому "Никола Тесла" дочекали су га традиционалним поздравом воденим топовима. Из кокпита се вијорила српска тробојка. Летом из Абу Дабија, новим авионом допутовали су и Дане Кондић, директор "Ер Србије" и градоначелник Београда Синиша Мали, који је и председник Надзорног одбора националне авио-компаније.
Авион индијског "Џет ервејза" изнајмљен је за нову руту "Ер Србије" до Њујорка, а наредних дана, после регистрације у Директорату цивилног ваздухопловства, поново ће одлетети за Абу Даби. Тамо ће му бити комплетно реновирана унутрашњост, са новим седиштима и ознакама "Ер Србије".
- Ово је веома значајан догађај за "Ер Србију" и за наш народ - рекао је Синиша Мали. - Долазак "ербаса А330" у свој нови дом у Београду тренутак је поноса за све нас, а тиме показујемо да "Ер Србија" наставља да инвестира у своју будућност и будућност Србије. Овај авион успоставља нове везе између наше земље и САД, отварајући нове могућности за развој туризма и трговине. Од 11 земаља у региону, само Србија има директан лет до Америке и овакав авион. Наш циљ је да привучемо велики број инвеститора, а све је то лакше кад имамо директну везу са САД.
Мали је истакао да је већ продато више од 11.000 карата за летове до Њујорка. Дане Кондић је истакао да ће изнајмљивање авиона у наредних пет година коштати 500.000 долара месечно, али да ће та линија бити профитабилна већ за две године.
Prvo sletanje #A330 na @AeroNikolaTesla! 23. juna prvi #BEGtoJFK let! ✈ pic.twitter.com/WZWQXOv5ke
- Долазак новог авиона је историјски догађај за ову компанију, јер отвара могућности за њен развој - рекао је Кондић. - У наредних неколико недеља "ербас" ће бити у потпуности реновиран и опремљен новим кабинама бизнис и економске класе, које ће гостима пружити непревазиђена искуства путовања преко Атлантика.
Председник Надзорног одбора "Ер Србије" Синиша Мали је напоменуо да авион још нема име, али је предложио да му кумују новинари. Како је рекао, већ у четвртак ће бити објављени контакти на које ће сви моћи да предлажу имена.
КОМФОР ЗА РОБУ И ПУТНИКЕ
НОВИ авион има највећи капацитет од свих у флоти "Ер Србије", а моћи ће да прими и више од 10 тона робе по лету. Располаже са 254 седишта, од којих је 18 у бизнис класи. На 18 кожних тапацираних лежајева који се могу развући на дужину од око 160 центиметара моћи ће током једног лета да уживају путници у бизнис класи. Предност оваквог, повлашћеног третмана током путовања подразумева и услугу намештања лежаја како би путник током лета мирно спавао, као и послуживање јела у сваком тренутку када клијент пожели. Путници у економској класи ће моћи да понесу и два пута по 23 килограма пртљага, док ће они из бизнис класе моћи да понесу два пута по 32 килограма пртљага.
.jpg)
ТЕЖАК 233 ТОНЕ
ПИЛОТ који је довезао "ербас" из Абу Дабија је Давор Мишељић, извршни директор за саобраћај "Ер Србије".
- Овакав авион је круна летачке каријере сваког пилота - рекао је Мишељић. - Велико је задовољство и ствар престижа њиме управљати. Може да лети дуже од 15 сати, а тежак је 233 тоне. До сада је 28 наших пилота завршило обуку и моћи ће да возе путнике за Њујорк.
ВУЧИЋ: СИМБОЛ УСПЕХА СРБИЈЕ
ПРЕМИЈЕР Александар Вучић изјавио је да је долазак авиона који ће летети на линији између Београда и Њујорка симбол успеха Србије.
- То не можете да добијете уколико нисте политички сигурни и снажни. То је велика ствар за Србију - рекао је Вучић. - Успостављање директне авио-линије између Београда и Њујорка ће знатно олакшати путовање које ће бити уз мање малтретирања и уз јефтинију карту.
.jpg)
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
Фото: Милена Анђела
Погледај галерију
znik
11.05.2016. 17:35
Sa srecom i na vecna leta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
А шта би са обећаваним директним летом за Торонто??? Он би много значио Србима у Канади.
a da se zove "SRPKO USAMLJENI"
Iznajmili avion ??!!!??!!! :-S
@SkY - takav tip finansiranja nije neobicno s'obzirom da taj tip aviona kosta 240 miliona dolara.u ostalom je taj nacin finansiranja veomo efikasan za avio kompaniju koja je fokusirana na efikasni ekononmski rad.
Коментари (16)