Хало за пацијенте

Б. Р.

28. 11. 2018. у 07:15

Здравствени фонд отворио национални контакт-центар. На питања о здравственим услугама одговара 40 оператера

Хало за пацијенте

Радно време је од 7.30 до 15.30 часова Фото Танјуг

РЕПУБЛИЧКИ фонд за здравствено осигурање (РФЗО) отворио је у уторак Национални контакт-центар, у којем ће 40 оператера давати информације осигураницима о свим правима из здравственог осигурања и начинима да их остваре у систему здравствене заштите.

Здравствено осигурани, којих је у Србији око седам милиона, одговоре могу да потраже телефоном на број 0700 333 443, по цени локалног позива, и на број 011 735 0 900 за позиве из мобилне мреже и иностранства.

Сви досадашњи контакт телефони и мејл адресе филијала и испостава РФЗ0 биће затворени. Национални контакт-центар радиће од 7.30 до 15.30 радним данима.

- Отварање оваквог центра је био један од најчешћих захтева наших осигураника - каже професор др Сања Радојевић Шкодрић, директор РФЗО. - То показује да нису довољно информисани о својим правима и могућностима да их остваре у пракси и зато смо овде окупили оператере из наше дирекције, филијала и испостава који добро познају регулативу и одмах могу да дају адекватан одговор. У случају да им је нешто нејасно узеће контакт осигураника и, телефоном или мејлом, како осигураник жели, даће комплетну информацију у року од 24 сата.

Оператери су подељени у шест група, а систем је тако постављен да осигураника усмерава на оператера који је најкомпетентнији за област из које поставља питање. Рад оператера контролисаће супервизори, чија је улога да истовремено буду и "шаптачи", односно да ако је то потребно допуне информацију коју оператер даје осигуранику о здравственим картицама, листама чекања, правима из здравственог осигурања, путном осигурању...

ДНЕВНО 80 ПОЗИВА

ИНФО-линија коју смо са Министарством здравља отворили пре месец дана, путем које осигураници могу да се информишу о могућностима лечења у иностранству, показала је да је овај вид комуникације са осигураницима неопходан - каже др Сања Радојевић Шкодрић. - Дневно смо, у просеку, имали 80 позива на број 011 2053 683, не одбијајући, наравно, ни осигуранике који су постављали питања у вези са другим сегментима здравствене заштите.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

Nenad

28.11.2018. 08:14

To je već zastarelo i prevazidjeno u svetu. Trebalo je to uvesti odavno. Očekujem da stvore sajt na internetu preko koga će osiguranici moćí da komuniciraju sa RFZO i da dobijaju bitne informacije! Indikativno je da mnoge državne institucije još uvek nemaju internet adrese ni sopstvene sajtove. Pojam transparentnosti je u Srbiji nepoznat!