Поново профитабилни

П. Ж.

недеља, 05. 08. 2018. у 22:43

Поново профитабилни
Успешан опоравак Опела и Воксала после годину дана од преузимања од ПСА групације

Опел и Воксал су део групе ПСА већ 12 месеци, која их је преузела од Generalmotors-a, – и на путу су да испишу успешну причу повратка.

Прошле недеље, компанија је представила полугодишњи профит1 од 502 милиона и оперативни слободан проток новца од око 1,2 милијарде евра. Удруживањем са ПСА групом, 1. августа 2017. је омогућило стварање европског шампиона.Са "ПАЦЕ!" стратешким планом, који је извршни директор Опела, Михаел Лохшелер представио само 100 дана касније, 9. новембра 2017. компанија Опел је најавила да ће бити профитабилма, електрична и глобална.

- Ми смо у потпуности другачија компанија од оне пре 12 месеци. Профитирамо због чињенице да смо део успешне ПСА групације- рекао је извршни директор Опела, Михаел Лохшелер.

После само једне године као део ПСА групације, Опел и Воксал поново позитивно послују. Оперативна маржа за прву половину 2018. године износи 5,0 одсто. Конкурентност производних постројења широм Европе је значајно побољшана. Заједно са социјалним партнерима, менаџмент Опела је достигао споразуме о учинку у свим својим европским фабрикама. Ово је већ довело до нових инвестиционих одлука и расподели производа широм Европе.

На пример, нова корса - такође и као електрична верзија – ће се производити искључиво у шпанској фабрици у Сарагоси. Следећа генерација модела виваро ће сићи са производних трака у Лутону у Енглеској, од 2019. године. Производња СУВ модела Грандланд X ће започети у Ајзенаху ) од средине следеће године – укључујући и хибридну верзију која ће уследити од 2020. године. Додељене су и локације за производњу нових делова мотора и мењача у фабрикама Тичи у Пољској, Асперн у Аустрији и Шентготхард у Мађарској. Детаљи планираних инверстиција у Риселсхајму и Кајзерслаутерну ће бити накнадно објављени.

Успешна интеграција у ПСА групацију се такође осликава и на инжењерску организацију. Центар у Риселсхајму игра битну улогу за компанију и доприноси са типичним Опеловим врлинама мрежи глобалног развоја групе. Са 15 центара надлежности за различите области технологије и одговорности за развој лаких комерцијалних возила као и нове генерације бензинских агрегата са 4 цилиндра, инжењерски центар у Риселсхајму преузима глобалну одговорност за целу ПСА групацију. Поред тога, сва нова Опел возила ће у будућности бити развијена у Риселсхајму.


Успешни нови модели – електрификација гаме производа

Сарадња између развојних тимова је добро примљена од стране купаца. Са моделима кросланд X, мока X и грандланд X, Опел и Воксла се одлично позиционирају у растућем СУВ тржишту и водећи су у европском СУВ Б сегменту, између осталог. Брендови Опел и Воксал на тај начин доприносе успешној СУВ офанзиви ПСА групације са X породицом. У првој половини 2018. године, модели оба бренда су продати у 167.200 примерака.

Након лансирања спортске Инсигније GSi, компанија ће такође представити и GSi верзију модела корса у другој половини године. Следеће године, уследиће нова Цорса – укључујући и електричну верзију коју покрећу батерије у 2020. години, што ће значити да ће Опел имати 4 електрификована возила у понуди 2020. До 2024., електрификована верзија ће бити доступна за све путничке аутомобиле у Европи, на батерије или као plug-in хибрид. Ово ће бити омогућено коришћењем платформи ПСА групације за више врста погона.

Са новим увозницима у Мароку, Тунису, Јужноафричкој Републици и Либану, компанија наставља са циљем да удвостручи продају изван Европе до 2020. Опелови модели ће бити састављани у Намибији од друге половине године. До средине следеће декаде, више од 10 процената Опелове продаје ће бити генерисано ван Европе.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације