Кошта 697.000 евра, а нема ни климу!

В. Н.

28. 03. 2018. у 23:07

Најскупљи аутомобил на сајму аутомобила je "ламборгини хуракан Гт3" у Хали 1

Кошта 697.000 евра, а нема ни климу!

ЛЕП ти је тај ауто, задиркивали су на штанду Асоцијације аутомобилских новинара Србије у Хали 1 Београдског сајма нашег прослављеног аутомобилисту Милоша Павловића многобројни новинари једино што нема ни климу!

Једини српски возач са лиценцом Формуле 1, Павловић кроз смешак одговара да моћни "ламборгини хуракан ГТ3" нема ни радио, стрпљиво исписујући стотине аутограма и сликајући се са посетиоцима уз најатрактивнији, али и најскупљи аутомобил на 6. "БГ кар шоуу".

Овај аутомобил није на продају (најскупљи аутомобил који се продаје на сајму је "бмв и8", вредан више од 180.000 евра) мада би се, нико у то не сумња, у супротном нашао неко ко би избројао невероватних 697.000 евра!

Ради се о једном од само око 70 произведених примерака ове верзије. Покреће га 5,2-литарски В10 атмосферски мотор, са око 610 коњских снага (у зависности од конфигурације), и максималним обртним моментом од 600 Нм. Упарен је са шестостепеним секвенцијалним мењачем. Аутомобил је развијен у сарадњи "Ламборгинија" и компаније "Далара", а куриозитет је да се наш аутомобилски ас Павловић налазио у групи тест-возача у току развоја.

Цена једног примерка износи 397.000 евра, а како би се аутомобил довео у стање да изађе на стазу - још око 300.000.

Милош Павловић је, иначе, већ четврту годину заредом део групе фабричких возача програма "Lambroghini Squadra Corse". На крају 2014. године постао је европски и светски шампион у "Lamborghini Blancpain Super Trofeo" шампионату, а од 2015. године учествује на тркама у зависности од обавеза. Милош се са "хураканом ГТ3" такмичио као члан тимова на тркама издржљивости (24, 12 или 6 часова), или на "спринт" тркама у оквиру престижног немачког" ADAC GT3" шампионата. Један је од водећих инструктора "Ламборгини академије".

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације