Компактни СУВ модели су и даље у центру пажње

В.Н.

21. 09. 2017. у 23:07

Нови градски кросовери преплавили хале сајма. "Дачија" најављује више опреме а сличну цену за "дастер", а адуте у том сегменту имају и "Кија", "Хјундаи", "Фолксваген"...

Компактни СУВ модели су и даље у центру пажње

НИ на једном другом међународном салону до сада, "Дачија" није привукла тако много пажње као што је то случај сада у Франкфурту са новом генерацијом "дастера". Француско-румунска фабрика тврди да ће и наследник задржати добар однос добијеног и уложеног, а посетиоци у Франкфурту су могли да се увере да нова верзија има нешто модернији дизајн (иако визуелно више личи на редизајн претходног него на потпуно нови модел), квалитетније материјале у унутрашњости, бољу опрему и звучну изолацију.

Према најавама, нови "дастер" неће бити много скупљи од одлазеће генерације, а произвођач очекује боље резултате на Euro NCAP crash тесту безбедности од претходно добијене три звездице (макар уз безбедносни пакет опреме уз доплату).

Унутар аутомобила је повећан простор за путнике, а ово се постигло између осталог и померањем ветробрана за 100 милиметара унапред.

Након што је публици франкфуртског ауто-салона представио модел "Т-рок", "Фолксваген" је објавио и цене овог СУВ-а у Немачкој. Најјефтинији VW T-Roc на домаћем, немачком тржишту кошта 20.390 евра, што је 2.540 евра више од најјефтинијег "голфа" у тој земљи. Са дужином од 4.234 мм, T-Roc је краћи од "тигуана" за 252 мм. Међуосовинско растојање аутомобила износи 2.603 мм. Основна запремина пртљажника је 445 литара.


"Кија" је на сајму у Франкфурту изложила концепт који најављује дизајн следеће генерације модела "про сид". Остаје да се види колико ће серијски модел задржати од оригиналног дизајна овог веома атрактивног концепта. "Кија" је представила и нови мали СУВ - "стоник". Када је реч о циљној групи купаца овог аутомобила, корејски произвођач ће се углавном ослањати на млађу популацију. У понуди ће бити бројне могућности за персонализацију, па ће будући власници, на пример, моћи да изаберу једну од 20 двобојних варијанти аутомобила (са кровом другачије боје у односу на остатак каросерије).

Аутомобил истог профила био је звезда и на салону "Хјундаијевог" штанда. Реч је о моделу "кона",који је дугачак 4.165 мм, широк 1.800 мм и висок 1.550 мм, док је међуосовинско растојање 2.600 мм. Купцима ће на располагању бити и опциони погон на сва четири точка, што није увек случај са моделима из поткомпактног СУВ/кросовер сегмента.

"Тојота" је изложила редизајнирани теренац "ленд крузер", концепт C-HR Hy-Power и спортски Yaris GRMN. Редизајнирани модел "ленд крузера" карактерише савременији и робуснији спољни изглед, али и софистициранија и удобнија путничка кабина. Поред тога, како тврде у јапанском произвођачу, побољшане су динамичке могућности и једноставност коришћења, како на друму тако и при теренској вожњи.

Шкода је представила наследника "јетија" - модел "карок", који ће, према најавама, ипак бити нешто скупљи од свог претходника. На штанду "Опела" пажњу привлачи нови СУВ "грендленд", као и спортска "инсигнија ГСИ".

БЕЗ ДИЗЕЛАША

"Урбан ЕВ" је "Хондин" мали урбани ауто на струју, конструисан на потпуно новој механичкој платформи и има за циљ да најави будуће серијске електричне моделе овог јапанског произвођача. Како кажу у "Хонди", фабрика планира да потпуно избаци дизел моторе, а задржи само малолитражне турбо-бензинце и електромоторе.



Пратите нас и путем иОС и андроид апликације