Возачи ГСП-а на допунској настави!

С. Б. МИЛОШЕВИЋ

08. 03. 2018. у 22:15

ГСП обучава део запослених за безбедну и еко-вожњу како би се продужио век возила. Курс ће се састојати од теоријског, практичног и контролног дела. Провериће се да ли примењују стечена знања

Возачи ГСП-а на допунској настави!

Фото: Петар Милошевић

ЧЕЛНИЦИ Градског саобраћајног предузећа шаљу возаче на додатну обуку! Иако ова информација у први мах делује узнемирујуће, реч је о унапређењу рада како би се, пре свега, смањила потрошња горива и продужио век виталних делова на возилима, попут мењача. Око 300 шофера похађаће курс безбедне и еко-вожње, а они који у првом кругу не покажу напредак, поново ће ићи на часове.

ГСП "Београд" расписао је јавну набавку за обуку возача аутобуса за безбедну и еко-вожњу, а ко ће их подучавати знаће се после 20. марта, када ће понуде бити отворене.

- Идеја је да се кандидатима представе најновија сазнања и достигнућа из области безбедне и еко-вожње, али и резултат њихове примене у пракси - наводи се у тексту конкурса. - То доводи до смањења трошкова у погледу потрошње горива, хабања виталних делова и склопова у циљу продужења радног века возила.

Обука ће се састојати од теоријског, практичног и контролног дела, а обављаће се у погонима "Карабурма", "Космај", "Нови Београд" и "Земун".

- Практични и контролни део обуке подразумевао би праћење параметара рада свих типова мењача којима располаже ГСП, али и употребу успорача приликом кочења, контролу вожње под константним гасом, оптимално убрзавање и успоравање возила, поштовање саобраћајне сигнализације и дозвољене брзине кретања,...

Инструктори су у обавези да сваког возача испрате од почетка до краја, и да у виду писаног извештаја доставе све праћене параметре са почетне и контролне вожње возача који је на обуци. Један од обавезних показатеља успешно спроведене обуке је смањење потрошње горива, наводи се у конкурсној документацији.

После успешно спроведене обуке рад возача ће се пратити и контролисати месец дана, како би наручилац, односно ГСП, био сигуран да се возачи придржавају наученог.

ПРЕДВИЂЕН И ПОПРАВНИ

ОБУКА ће се обављати у шест група, око 15 дана. По 50 возача обучаваће се за еко-вожњу на аутобусима из возног парка којим располаже ГСП.

Шофери код којих обука не да задовољавајуће резултате, мораће поново на часове, а нови круг едукације кандидата организоваће извођач обуке о свом трошку.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (11)

Eko

09.03.2018. 00:45

A zar ne bi bilo bolje da prebace GSP vozila na plin ili metan? Tada bi imali maltene nula zagađenja, jeftiniji prevoz a ne bi maltretirali ni vozače

Točak

09.03.2018. 03:50

Za smanjenje potrosnje goriva potrebni su autobusi sa savremenim motorima a ne tenkovi koje trenutno ima GSP u vecem broju!

Gidra

09.03.2018. 14:20

Treba da uče da drže volan sa dve ruke pošto im je u jednoj mobilni telefon.Vrhunac nediscipline i neodgovornosti ljudi koji odgovaraju za naše živote kada uđemo u autobus gradskog prevoza.I niko ništa ne reaguje ni policija ni određene službe vlasnika vozila,niko.Pa nisu u svom privatnom automobilu.Dok pričaju tempiraju semafore da bude crveno da imaju što više vremena za priču.Učite ih kulturi ponašanja za volanom a da voze znaju verovatno ako imaju dozvolu.

Pedalinabus utopista

09.03.2018. 15:41

Treba ugraditi pedale u autobuse tako da putnici dok se voze mogu i da se rekreiraju okrećući pedale a i da doprinesu smanjenu potrošnje goriva.

Putnik namernik

09.03.2018. 15:47

Autobusi su najveći zagađivači i trebali bi da ih preprave da koriste plin , metan ili vodonik. To su sve jeftinije vrste goriva koje bi se vrlo brzo isplatile pogotovu što autobusi prelaze veliki broj kilometara u toku godine. Takođe treba da se razmotri mogućnost produženja tramvajskih linija od Banovog do Petlovog brda i da se izmeste prigradske linije na periferiju grada. I naravno čekamo metro.

Fanđo

09.03.2018. 15:52

Vozičima je potrebna i obuka iz tolerancije kao i malo bolja HTZ oprema kacige i štitnici jer malo malo pa ih neko napada bejzbol palicama.

лекција

09.03.2018. 21:35

С таквом потврдом ће се лакше запослити у иностранству, браво! Иначе, пре неколико дана сам гледао како возач аутобуса ГСП целе две станице скоро све време гледа у свој мобилни, и само повремено баца кратак поглед на улицу којом вози. Не сећам се више добро - мислим да је била 37-ица, и станице кроз Жарково до Бановог Брда. Неки бусеви су такви кршеви да је оваква обука смешна и обично бацање новца ...