Ригорозније контроле карата у возилима
05. 02. 2018. у 22:15
Угљеша Митровић, градски секретар за јавни превоз, о плановима за наредни период: Потребна боља наплата у ГСП. "БГ воз" мора да преузме део путника
УВОЂЕЊЕ нових линија и ширење постојећих у приградским општинама приоритет су Секретаријата за јавни градски превоз - каже за "Новости" градски секретар Угљеша Митровић. Према његовим речима, фокус ће ове године бити на "БГ возу", а један од важнијих послова је и тражење начина да се поправи наплата карата у јавном превозу што би обезбедило и нове аутобусе.
- Град је последњих годину дана уложио много у асфалтирање приградских насеља, а тамо где се уради пут, потребно је да прође и градски превоз. Те локалне линије не захтевају превелике издатке, а грађанима много значе. То што их сада пуштамо у рад није у вези са изборима, већ са асфалтирањем које општине сада завршавају. Изменом и продужавањем траса покушавамо да ускладимо новоизграђену инфраструктуру са трасама које 20 година нису мењане - прича Митровић.
ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: МЕТРО ДО 2022. ГОДИНЕ: Прва станица Макишко поље
Говорећи о стратешком циљу, унапређењу превоза на ободу града, наш саговорник истиче и да ће "Беовоз" од априла почети да саобраћа до Ресника и Раковице.
- Пустићемо на пролеће те правце, али ће се због реконструкције пруге смањити број полазака из Батајнице. Да би возови ишли до Младеновца и Лазаревца, потребно је да ЈП "Железнице Србије" набаве још девет возних композиција. Оне јесу скупе, али то нам је једини спас. Немогуће је да у престоници функционише само аутобуски саобраћај. Алтернатива су воз и метро, али док се метро не изгради, "БГ воз" мора да преузме део превоза путника.
Митровић подсећа да је највећи изазов у 2017. био како да се аутобуски фонд у граду попуни, као и да ће ускоро уследити ригорозније контроле.
Угљеша Митровић / Фото З. Јовановић
.jpg)
- Реализацију планова кочи новац, јер суграђани не купују карте. Пошто наши апели не успевају, нема другог начина до увођења ригорозне контроле како би повећали наплату - каже секретар за саобраћај. - Београђани би требало да схвате да они који се свакодневно возе морају да купују месечне карте, јер су најјефтиније. А, само ефикасном наплатом карата може да се финансира јавни градски превоз. Тако бисмо могли да знамо коликом свотом новца располажемо сваког месеца. Без наплате карата нема превоза, па бисмо многе ствари могли да планирамо, купимо нова возила.
ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: ЗГРАДЕ БЕЗ УПРАВНИКА: Инспектори само обавештавају
Наш саговорник каже да је захваљујући склопљеном јавно приватном партнерству са "Аривом" град добио 460 нових возила. Још 240 нових аутобуса добијено је партнерством потписаним са "Ластом", а 55 недавним препуштањем "потеза 500" приватницима.
ПОЈАЧАНE ЛИНИЈE
СЕКРЕТАР за јавни градски превоз каже и да ће ускоро бити пуштена линија 409 (Јајинци, Улица ружа - Вождовац) у супротном смеру, а исто важи и за линију 36 која саобраћа до Прокопа. У плану је и појачање на линији 35 до Лешћа, као и додатни минибус на линији 26 Л до насеља Војвода Влаховић. Напомиње и да је за увођење нових линија и додатних возила потребно да се грађани прво обрате општини, а да онда општина пошаље захтев Секретаријату.
неимени
05.02.2018. 22:30
Ја сам зато да се уведе смртна казан за неплатише, а да се преостлаи чланови породице истерају на улицу и пострељају првом приликом кад буду уловљени у шверцу. У међувремену распродати све шта су имали, за то купити јевре и ставити парице на банку да се гомилају док се не нагомилају за нови аутобус или за потребе неког јако важног чике.
Kad dođem u Beograd parkiram svoj automobil i koristim gradski prevoz, izuzev kad ostajem negdje iza ponoći jer su noćni polasci rijetki a karte jako skupe.Za dnevnu kartu koja košta 290 dinara može se platiti litar goriva i sat parkiranja. Sasvim dovoljno da se shvati da je prevoz u Beogradu, s obzirom na veličinu grada, prejeftin, ma ko šta mislio o tome.
Danas sam se provozao gradom, tačno je da je povečana kontrola karata, ali nažalost i dalje ima puno, puno švercera. I mladih i starijih putnika. Sede mirno i ne mrdaju i kontrolori znaju da nemaju karte i mirno prolaze pored njih, a putnici sa kupljenim kartama stoje.
@Gen52 - Platili smo mi prevoz iz budžeta... zašto da dva puta plaćamo, da bi se državni trutovi u GSP-u baškarili. Otpustite tu administraciju, a obučavajte vozače.
@Gen52 - "Švercer" Kada bi ti i tebi slični bar 20% od vrednosti karte koliko prevoza dnevno promeniš platiš, manje bi para išlo iz budžeta, a mi koji redovno plaćamo prevoz sedeli bi u autobuse koji bi bili udobniji. Ali ti to ne svataš, tebi je važno da imaš neki skupoceni mobilni i da tipkaš kada naidje kontrola.
Коментари (20)