Дугови „Инфостану” милијарду динара
15. 11. 2017. у 23:59
Тренд неплаћања услуга "Инфостану" не јењава међу Београђанима. Градско предузеће поднело 28.953 предлога за извршење
Проценат наплата износи око 92 одсто Фото Милутин Лабудовић
ИАКО у начелу наплата комуналних услуга расте, ЈКП "Инфостан технологије" и од почетка ове године суочава се са дуговањима. Ово предузеће је због тога поднело 28.953 предлога за извршење, а укупан дуг за неизмирене обавезе износи око милијарду динара!
Како су нам казали из "Инфостана", проценат наплата износи око 92 одсто, у које су укључени плаћање текућих месечних рачуна, дуговања за које је покренут поступак принудне наплате и рата по закљученим репрограмима. Ипак, око осам процената корисника не измирује потрошене комуналне услуге на време.
- Напалата потрошених комуналних услуга се побољшава и расте, јер многи корисници измирују дуг пре покретања поступка принудне наплате, како не би плаћали додатне трошкове предујма и камате - кажу нам из "Инфостана". - Корисници су добро информисани о својим обавезама на сваком месечном рачуну, јер имају прецизан приказ и јасан увид да ли имају дуг, колико он износи и из ког периода датира.
Упркос томе што је тренд неплаћања комуналних услуга на обједињеној уплатници и даље актуелан, и да се дугови гомилају, нова акција организовања репрограма тренутно није у плану.
- Одлуку о реализацији нове акције репрограма дуга доносе оснивач и комунална предузећа која испоручују своје услуге корисницима. У овом тренутку нема најава да ће је бити - напомињу из надлежног предузећа.
ДУЖИ РОК ЗА ПОПУСТ
КАКО је саопштено из ЈКП "Инфостан и технологије", рок за коришћење попуста од пет, шест и седам одсто на плаћање октобарских рачуна, продужен је до понедељка, због штрајка радника "Поште".
- Урадили смо обрачун и штампу рачуна на време, али суочени смо са потешкоћама у њиховој дистрибуцији на кућне адресе - кажу из предузећа.
DejanBg
16.11.2017. 00:29
Pa kad je neopravdano skup. Zagledajte se dobro u račun Infostana pa ćete videti stavke i usluge koje uopšte ne dobijate a račun za grejanje katasrofa. Jeftinije i grejanje na hrastov parket nego na njihove toplane.
i oni duguju gradjanima mnogo, deru nam kožu sa ledja za grejanje kada ga nema ne uvažavaju žalbe, totalno nepoštovanje prva potrošača.
Lopovi! Mnogima godinama nisu dozvoljavalu da iskljuce grejanje te im gomilali racune a po zakonu su duzni da vam omoguce da ne placate uslugu koju ne zelite. Dakle reketiralu ljude a sad ce da im oduzimaju stanove. Umesto da za sirotinju postoje umanjenja do kojih je moguce dici bez ponizavanja oni su odlucili da drpaju i reketiraju narod. Sram vas bilo
Bravo, sad opet ostaje da im date popust od trideset posto kao i prosli put i da plate zaostali dug na rate. A meni kao redovnom platisi koji sam zakasnio jedan dan sa uplatom racuna skinuli 7 posto popusta na nulu. Svaka cast!
Bolje vi pokrenite tu akciju reprograma,budite razumni i dobri i shvatite te ljude.Niko ne placa iz hira vec sto ne moze da izadje na kraj sa svojim primanjima.Zao mi je takvih ljudi,jer sigurno ne mogu da ispostuju sve obaveze,gledajuci da nahrane porodicu i ugreju je.Pokrenite akciju i "budite ljudi"sto rece nas patrijarh Pavle.Mora da tih ljudi ima mnooogo vise od 8%.
Коментари (5)