“Бус плус“ пред укидањем?

Н. В. БРКОВИЋ

28. 06. 2013. у 10:17

Увођење нових контролора од стране ГСП у градски превоз донело много промена. Чак десет пута повећана наплата карата на најфреквентнијим линијама

ПУТНИЦИ у јавном превозу већ срећу нове контролоре ангажоване преко ГСП „Београд“. Разликују се од запослених колега у „Бус плусу“, осим по боји радне униформе и по томе што су стално у возилу и самостално пркосе „шверцерима“. А уз то, како тврде у Дирекцији за јавни превоз, наплату на неким линијама успели су да увећају и десет пута.

Међутим, враћање дела контроле, а затим и наговештаји Александра Антића, председника Скупштине града да би и служба наплате поново могла бити под кровом ГСП „Београд“, после само годину и по, доводе у питање не само оправданост увођења новог система контроле, наплате и управљања, већ и одлуку градских челника који су један од најважнијих система у српској престоници - јавни превоз, поверили приватној фирми!

- Чињеница да су град и ГСП морали да ангажују додатне контролоре у систему „Бус плуса“ говори да наплата и укупан систем јавног превоза у овом тренутку озбиљно клецају - изјавио је Александар Антић. - Тих 500 или 700 контролора су додатна мера града и нису у складу са уговором који ми имамо са системом „Бус плус“.

ДОПУНА КАРТИЦА ВЕЋ ПОЧЕЛА
Допуна персонализованих картица за јул је почела, а корисницима је на располагању више од 1.900 продајних места. Шалтери за издавање који су били смештени у објектима МТС у Булевару уметности 16а и на Обилићевом венцу 2, измештени су у Булевар Михајла Пупина 10А. Остала продајна места на којима је могуће извадити или продужити електронске повластице налазе се у РК „Београд“ - Масарикова 5, ГСП - Скендер бегова 47, ТЦ Трг републике, Делиградска 10, Темпо - Вилине воде бб, Обреновачки друм 3, Аутопут за Загреб 35 и „Ласта“ - Главна аутобуска станица, Младеновац, Обреновац, Лазаревац, Барајево, Сопот.

Обавеза у вези са контролом карата, јасно је одређена чланом 31. Уговора за успостављање и обезбеђење функционисања Система за напалту карата и управљање возилима у јавном превозу у Београду. Према овом члану, конзорцијум фирми „Апекс“, „Ланус“ и „Кенткарт“, дужан је да организује контролу карата у возилима јавног превоза свакодневно и додатно по налогу наручиоца. Наводи се и да је за обављање свакодневних контрола потребно минимално 200 контролора, као и да извршилац може ове послове да повери трећем лицу уз претходну сагласност наручиоца.

Иако је уговором одређен минималан број контролора, конзорцијум очигледно није био спреман да издваја додатна средстава и да из свог новчаника плаћа још радника како би обезбедио бољу напалту. То може да се тумачи као непоштовање члана 55. поменутог уговора. Он каже да извршилац одговара за штету која је настала његовом кривицом, у случају потпуног или делимичног неизвршавања уговорених обавеза, за штету насталу услед недостатка система, као и узроковану пропустима учињеним од стране „Апекса“ и то у висини стварне штете и изгубљене добити, која подразумева умањење прихода града Београда.

Осим хвале како је ангажманом додатног броја контролора повећана наплата карата, од надлежних из Дирекције за јавни превоз нисмо добили званично тумачење уговорених обавеза, као ни одговор на питање да ли ће „Бус плус“ заиста бити укинут или ће наставити да добија 8,53 одсто од наплате и уколико овај сектор буде враћен ГСП „Београд“.

РЕКОРДНА ПРОДАЈА У АУТОБУСУ 95

У Дирекцији за јавни превоз тврде да је трећег дана од увођења додатног броја контролора у возила јавног градског превоза забележена повећана продаја карата ван возила и код возача. На линијама 16 и 23 продато је десет пута више карата код возача, док је на линији 88 тај број већи за 750 процената.

Једна од најдужих градских линија - 95, и даље бележи рекордан пораст. Продато је двадесет пет пута више карата код возача него пре увођења контроле! Контролори су били присутни у свим возилима на линијама 16, 23, 83, 88, 95 и 96. А продаја карата ван возила које су коришћене на овим линијама такође је порасла у односу на прошлу среду, у просеку за 180 процената.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (80)

MatijaBG LDP

28.06.2013. 10:42

Sistem je pred ukidanjem,a naplata za novi mesec pocela?Da li ce ikad ista u ovoj drzavi da se uradi kako treba?Sto se kontrolora tice i povecanog placanja karata,samo su dokaz kako ovaj narod uvek treba na zalost prvo "udariti po usima",pa da se dozovu pameti!Tako je u svemu..drugo,sramna je i laz Antica od pre neki dan...autobusi GSP/a su sprdarija,sve je sareno,a umeto klimatizovanih,kako su nam rekli,ubacili su masu starih zutih krntija.Koga lazete?

milena j

28.06.2013. 11:23

@MatijaBG LDP - Sve ovo je jako licemerno i naravno da se prvi javljaju bas oni koji i krse sva pravila jednog civilizovanog drustva.Samo u Srbiji ljudi misle da je sve besplatno i da nikakvih troskova nema.Da li se neko zapitao koliko kosta da se jedan (pa i najgori krs) autobus pokrene i pusti u saobracaj.Ma ne,krivi su uvek drugi,BUS PLUS,GSP i ostali.Nigde u svetu se ljudi ne voze besplatno.Ovde se em voze za dzabe em imaju smelosti da se svadjaju sa onima koji za razliku od njih posteno zaradjuju za zivot.

Deki

28.06.2013. 11:47

@MatijaBG LDP - Milena, pričate o zemlji u kojoj je 55 godina vladao komunizam ili još uvek vlada. Imajte to na umu.

MatijaBG LDP

28.06.2013. 11:55

@MatijaBG LDP - Zeno,sta solis.....pa ja upravo o tome i pricam...karta mora da se placa,ali na isti nacin,ako je vec placamo hocu da se vozim u dobro,redovno i kvalitetnom prevozu,a ne da izlazim cadjav iz prevoza....sedi kec!

milena j

28.06.2013. 12:12

@MatijaBG LDP - Deki,sve shvatam i ja prva imam jako lose i duboko ukorenjene navike proistekle iz tog sistema,ali pokusavam da ih promenim.Samo hocu da napomenem da nismo zveri i divljaci i da ce nas covek najpre da prebije kontrolora i da napravi takvu frku u prevozu nego da mirnim putem izadje iz bus-a.Znaci ne pricamo o nedaj Boze kupljenoj karti nego o cinjenici da ti je neko ponudio da izadjes iz busa a ti cak ni to neces.Ovako je bilo i pre BUS PLUS-a.Znaci ne pricam o politici na sta se svi pozivaju!!!

cones

28.06.2013. 12:41

@MatijaBG LDP - probudite se vise, aman. kada kupis hleb, dobijes hleb. placamo prevoz i sta dobijamo - nista! pre uvodjenja busplusa je bila rekordna prodaja karata i markica, ljudi su ocekivali napredak sa busplusom. nije ga bilo, molim lepo. da li ce niko da odgovara za taj kriminal?! vi vicete kupujte i dalje, e pa necemo.

Ivana

28.06.2013. 12:56

@MatijaBG LDP - Kako to ništa? Kupite karticu i idete peške? Ja bih rekla da ste vi Beograđani malo razmaženi i naviknuti na švercovanje, vama svaki sistem smeta. Ne bih rekla da je pre BusPlusa naplata bila odlična, zato je i uveden, jer znam da se oduvek hvalite kako se švercujete. Pa jednom je moralo da pukne.

Deki

28.06.2013. 13:13

@MatijaBG LDP - Milena ispravno razmišljate, mada tu ima još nečega, a to je sveopšta beda, očaj i nesigurnost života u Srbiji. Jer kada, na primer, jedna odrasla ženska osoba, napadne kontrolorku u autobusu, ona sigurno nije pomislila da je u kafani. Ja bih rekao da je ta žena uplašena,gladna i u dilemi da li pošteno platiti kartu ili tog jutra doručkovati. Nekim ljudima kasne plate, drugima nema šta da kasni,treći nisu sigurni da će sutra osvanuti i onda još uđu u šklopociju zvanu GSP.

mikan

28.06.2013. 13:34

@MatijaBG LDP - Zadovoljstvo mi je da vidim da u Srbiji postoji i jedan posten radnik, koji moze od svoje plate da podmiri osnovne potrebe svoje porodice a da nije prisiljen da podigne preskup kredit kod banke za hranu, cipele, skolovanje, lekove... Draga moja, kao sto se nigde u tom vasem svetu ljudi ne voze besplatno, tako u tom vasem svetu ili jednom civilizovanom drustvu, ni radnici ne treba da rade za dzabe... Kad licemer govori o licemerstvu, covek shvati koliko je civilizacija precenjena.

mikan

28.06.2013. 13:58

@MatijaBG LDP - Zadovoljstvo mi je da vidim da u Srbiji postoji i jedan posten radnik, koji moze od svoje plate da podmiri osnovne potrebe svoje porodice a da nije prisiljen da podigne preskup kredit kod banke za hranu, cipele, skolovanje, lekove... Draga moja, kao sto se nigde u tom vasem svetu ljudi ne voze besplatno, tako u tom vasem svetu ili jednom civilizovanom drustvu, ni radnici ne treba da rade za dzabe... Kad licemer govori o licemerstvu, covek shvati koliko je civilizacija precenjena.

Seljo

28.06.2013. 14:21

@MatijaBG LDP - I ja hoću mleko bez aflatoksina, vazduh bez olova, vodu bez arsena... I da sve to ne plaćam? Pa idi na livadu pa živi, šta će ti civilizacija onda.

Ozrenac

28.06.2013. 10:46

Tudja ruka svrab ne cese! Naplatom usluga prevoza putnika treba da se bavi iskljucivo GSP, jer je to u najvecem ineresu svih zaposlenih, a ne nekakva fantomska firma Bus-plus.

Mirjana

28.06.2013. 10:53

Mesečna karta je preskupa! Prevoz je mnogo skup za ono šta dobijamo. Krntije od autobusa u kojima zimi ledeno, leti pretoplo. Na linijama 81, 81L, 707, 704, 705, 612 ne može da se ubaci igla a ne kontrolor da uđe.

sta cu,kud cu

28.06.2013. 10:56

Samo ne znam od kojih para da kupim markicau kad mi plata kasni pet meseci,a novac za prevoz nisam dobio dva meseca,pisi slobodno,firma Ratko Mitrovic

D.POPOVIC

28.06.2013. 11:11

Izvadio mesecnu kartu medju prvima (preko kadrovske sluzbe ustanove u kojoj radim) i nikada nisam uplatio mesecnu dopunu niti sam usao u vozila. Jednostavno - ne isplati se. Za ovako neredovne polaske, kasnjenja u dolasku i odlasku, uglavnom prvljava i neklimatizovana vozila, i odsustvo svake selekcije prilikom prijema putnika (higijena, alkoholisanost, mentalno zdravlje, prosjacenje, inteligencija, ...) ovakav prevoz je preskup. Na posao idem sopstvenim kolima. Skuplje je, ali se isplati.

Višnja

28.06.2013. 12:07

@D.POPOVIC - Selekcije putnika? Aman čoveče šta ti hoćeš? Da na vratima stoji policajac sa alko testom u ruci. Stvarno mi niste jasni odakle vam samo tako sulude ideje i padnu na pamet

Seljo

28.06.2013. 14:20

@D.POPOVIC - Ma sve bi smislili samo da ne plate. A BG prevoz nije gori nego ovde kod mene...

Srdj

28.06.2013. 14:23

@D.POPOVIC - Mnogo je nas narod pohlepan i zahtevan. Da, cena je previsoka, pre svega za neposvlascene kategorije (zaposlene), ali ti ga ocrni do neverovanja. Zar bi hteo prevoz kao u Peruu i Boliviji, autobus a la Krstici, ili mozda da BG voz bude kao oni u Indiji. Kako je bilo pre sest, sedam godina, ovo je i dobro. One stare harmonike iz osamdesetih i devedesetih su koro nestale, ima ih ali bas malo. Jeste, vruce je, ali je i prevoz brzi. Nego, naucio je nas narod samo da laje a ne i da menja. Lakse je.

D.POPOVIC

28.06.2013. 15:40

@D.POPOVIC - @Višnja, nije potreban policajac u vozilu. Dovoljno bi bilo da sofer sluzbenim mobilnim telefonom na svoju inicijativu ili inicijativu putnika pomocu blu-tuta pozove centralu i trazi da najbliza patrola skine pijanicu ili ludaka ili prosjaka ili smrdljivog putnika iz autobusa. Pre 3-4 godine vozio sam se u autobusu u kojem je neki ludak je urlao razgovarajuci sam sa sobom frustriran odlukom nekog suda pred 40-50 putnika koji su platili skupe karte da se voze a ne da slusaju budalu.

Miha

28.06.2013. 11:15

Ili je naslov pogresan ili ja nisam shvatio? Kako je sistem pred ukidanjem ako se vrsi dopuna kartica i karte naplacuju po Bus plus sistemu? Dobro se oni igraju sa nama, niko ne postavlja pitanje individualne odgovornosti za namestanje posla pomenutom konzorcijumu. O kvalitetu prevoza ne treba ni trositi tastaturu, a bilo bi im pametnije da smanje cenu karte, imace isti prihod jer ce vise ljudi placati kartu, pa ce samim tim moci i polako da smanjuju broj kontrolora...

Pravda

28.06.2013. 11:49

I da vrate sve pare drzavi i narodu koje su uzeli putem Bus plusa, to je zaista vise nego sramno sta se radili .....se bogati, a narod se zlopati, ceo Beograd zna ko stoji iz toga!

B78

28.06.2013. 11:51

Ja ne znam sta ovde nije jasno. Bus Plus projekat je ocigledno propao u ovom obliku. Licno meni su jasni razlozi za njegovo uvodjenje jer mi je jasno koliko je vazno imati statistiku transporta i koje sve eventualne ustede mogu iz nje da proizadju ali je ocigledno da je zbog toga na ulicama doslo do ogromnog pada prodaje karata. Jedini nacin je vracanje kontrolora na najprometnijim linijama ali smatram da bi zbog toga ovi iz privatne firme Bus Plus deo svojih prihoda trebali da smanje.

Starac Fočo

28.06.2013. 15:56

@B78 - Treba da se plati, eto šta. Kako plaćaju Novosađani, Subotičani, šta su oni, blesavi što ćute i plaćaju? Ma da, vi ste nešto posebno.

sloba galeb

28.06.2013. 18:23

@B78 - zasto si tako uporan sa tim nebulozama, spornih je 6 dinara od karte sto ide privatnoj firmi jer koristi validatore koje je gsp kupio!!! alo i sporna je cena od 72 dinara koja je previsoka za nase uslove. ja bih placao al nemam!

Milivoje

28.06.2013. 12:18

Kad je privatnik u gubitku, država će da pomogne da zaradi, a kad je država u gubitku, onda će se dovesti neki privatnik.

Владимир

28.06.2013. 12:26

Коначно ГСБ! Само спустите карту на 40-50 дин. и све ће бити ОК! :-)

Vladimir

28.06.2013. 15:04

@Jovan - Blago tebi. Jutros si sigurno imao i doručak. Sada verovatno već ručaš :)

Miki

28.06.2013. 13:11

Da li se "vozite za dzabe" u inostranstvu(ko je bio)?Da li se tamo svercujete (jer ne znate )gde se kupuju karte ??Ovde bi svi da se svercuju "nije nase nego drzavno"!!!Bus Plus je lepo zamisljeno samo ko ubira pare i na sta ih trosi ???Kontrolora je bilo vise nego dovoljno po pet sest ulaze u prevoz!!!Sta ce sada "dopunski" kontrolori i njih treba platiti?Zato se ne ulaze u autobus ,tramvaj trolebus, nego dok ne "rikne"!!!Primitivizam korisnika!!!

Seljo

28.06.2013. 14:19

@Miki - Tačno tako. Ali nije samo to problem - nego mi koji uredno plaćamo karte, iz ma kog grada, ispadnemo... Da ne upotrebljavam prideve i imenice :).

Valjevac

28.06.2013. 13:52

Steta,taman dolazim da studiram,i necu moci za ''dz'' da se vozim.Mnogo je 72 dinara,ako zivim na drugom kraju grada,treba 3 linije da promenim.Pukne mi 500 din. da odem i da se vratim.U svim vecim gradovima Evrope prevoz za studente je besplatan.A realno ovakav prevoz ne vredi vise od 20 dinara.Ocajni su autobusi.

Srdj

28.06.2013. 14:19

@Valjevac - Brate, nemoj da se foliramo. Prevoz je skup za odrasle, puno. Pogotovo kad se doda da treba da plati i za dete ili dva, ako ih ima. No za tudenta je mesecna 1100 dindzi, sto bas prihvatljivo. Imas neogranicen broj voznji. A posto samo imas da ucis i polazes ispite, mozes dva dana u mesecu barem preko zadruge da odradis i da imas i za mesecnu i za dva pica. Nemoj da se foliramo. Ja ba ne krivim odrasle sto se svercuju, ali studente, ja sam jedan, bas ne razumem. Mrdni malo pozadinu, zaradi 1000.

Jovic

28.06.2013. 14:51

@Valjevac - Nemoj ni da dolaziš! Nismo mi te sreće da nam dodje nešto civilizovano i sa lepim manirima, nego ovakvi prazilukovići. Ko zna još koliko ćeš nam ruznih navika doneti, osim što pokazuješ sklonost da praviš prekršaje i tu se vidi da od tebe neće ništa biti? I zato, ostani gde si i ne dolazi.

Nesa

28.06.2013. 15:06

@Valjevac - Pa ako se vec toliko vozis, uzmi mesecnu i kostace te 20 dinara onda po voznji. Sta li ti studiras rodjace ?

Starac Fočo

28.06.2013. 15:55

@Valjevac - A tek što ti je priča dobra. Vamo znaš kakav je prevoz - a tek najesen dolaziš. I to da se švercuješ. A nije ti pala na um mesečna karta, budući akademski građanine? More, slobodno ostani kod kuće...

Studentkinja iz provincije

28.06.2013. 17:17

@Valjevac - Gospodine Jovic, kamo lepe srece da su maniri preuzeti od nas koji dolazimo. Jer ako cemo realno ja od kad sam dosla najveci olos koji sam srela su upravo rodjeni u Bg! I oni se i najvise svercaju i oni mene uporno ubedjuju da se i ja svercam. Ali eto dosla sam iz sredine gde se karta uredno kupuje. Pa sam eto tu naviku prenela i u Bg. :) 1100 din nije mnogo,zar ne? :)

Goca

28.06.2013. 17:26

@Valjevac - Au, hoćes da dodjes, a unapred najavljuješ da ćeš da praviš prekršaje. Verovatno i kola kradeš, obijaš trafiike. Nije tebi do studiranja, nego da vataš zjala po Beogradu.

Student

28.06.2013. 17:35

@Valjevac - Studentima je najgore! Neki od nas nemaju za hranu, a ne da placaju karte i markice! Ja radim preko zadruge i jos nisam dobila isplatu za mart! Da ne pricam o tome da i u zadrugama nema stalno posla, a u nekim se dolazi poreko veze! Tako da nemoj da pricas kad ne znas! Apsolutno treba da bude besplatan prevoz za srednjoskolce i studente!

Dara Mutisic

28.06.2013. 19:32

@Valjevac - Potpuno se slažem sa tobom. Molim vas ne mojte više da dolazite u Beograd, osim na neke manifestacije. Zbog svih vas koji želite da živite, radite, učitie mi Beograđani moramo da bežimo iz njega. Ostanite tamo gde jeste.

Srdj

28.06.2013. 20:18

@Valjevac - Studentkinjo, aj ne glumi mnogo. Ima Beograd mnogo zadruga, ko je radio zna bar pet da navede, i zna da se moze naci posla. Molim te, 1100 ti je skupo. Ako si dobar student, ziveces u domu za 2000 mesecno i jos 3000 soma za rucak i veceru. To je sve 6000 esencijalnih troskova. Nesto ti daju roditelji, nesto dobijes preko stipendije, opstinske ili ove iz UBB, nesto preko zadruge i to je to. Ako sad kukeces, sta ces kad zavrsis, pa krenes u pravi zivot. Samo kuknjava od ljudi dolazi, rad nikako.

Vanja

28.06.2013. 21:53

@Valjevac - Maro, ovaj student dolazi iz Valjeva, grada gde deca drže gramatiku u malom prstu i uzimaju nagrade na takmičenjima iz recitovanja. Ako dođe, možda donese i malo pravopisa u Beograd, očigledno da rođenim Beograđanima manjka...

Prešla Dara meru!

28.06.2013. 22:55

@Valjevac - Vi Beograđani?! Počemu se razlikujete od ostalih građana? Ni po čemu, samo što je jedan manji deo vas postao jako bezobrazan i bahat, poput tebe Daro! Životni standard je sve niži, a školovanje sve skuplje! Školovanje nije privilegija bogatih, BESPLATAN prevoz sa sve studente na budzetu!

Nepoznata

30.06.2013. 00:43

@Valjevac - Da je cerka politicara- zverki i lovatora, mozda bi i dobila sve to. U suprotnom- pitanje je.

hahhaha

30.06.2013. 09:58

@Valjevac - Daro Mutisic- bas imate lepo beogradsko prezime, hahahah.Odakle li su Vasi dosli, da niste cistokrvna beogradjanka mozda? Pravi beogradjani kuliraju ovakve prozivke i price, ta gospoda se poznaje iz aviona. Njima kapa dole, a takvim skorojevickama kao i onom gore Jovicu preporucujem povratak u zavicaje pa da nauce malo nesto i od svojih rodjaka. Ko ste vi da ljude nazivate provincijalcima i da zabranjujete da dolaze u Bg?Niko ste, a dragi nasi studenti-welcome!

Starac Fočo

28.06.2013. 15:53

@no logo - A kako zamišljate smanjenje cene karte? Na uštrb čega? Tito je malko umro...

Boki

28.06.2013. 14:14

Bolje bi bilo da snize cenu karte od 72 din. Briga ljude ko obavlja kontrolu i kakav je sistem bus plus, da je cena karte 50 din ne bi bilo švercovanja. Čudi me i da pored elektronskog otkucavanja karte niko nije smislio način naplate za kraću relaciju od jedne do pet, šest stanica gde bi se skidalo manje novca sa karte putnika ako bi se otkucavao prilikom ulaska i odjavljivalo prilikom izlaska iz autobusa. Sve je to moguće napraviti pored GPS-a koga i ovako imaju u autobusima.

Seljo

28.06.2013. 14:18

Vi Beograđani uvek osim sveta. Samo da mi neko objasni kako isti sistem naplate radi u SU, a nisam čuo da su prebijali kontrolore i slično.

Stipan Dulić

28.06.2013. 18:48

@Seljo - Zato što se Subotica može obići biciklom za 15 minuta, zato nam radi sistem naplate.

Višnja

28.06.2013. 21:30

@Seljo - I šta ti to sad znači. Znači svi koji biju kontrolore ne ulaze u autobus nego voze biciklo. Aman više.

Mića

28.06.2013. 14:55

Grad istanbul ima 15+ miliona stanovnika. U autobuse se isključivo ulazi kroz prednja vrata. Putnik prilikom ulaska u autobus, ispred vozača očitava karticu ili čip i onda ide dalje. Nema šverca, nema kontrolora, jednostavno, vozač gleda da li je plaćeno ili nije i kraj. Zašto to ne može u Beogradu, zašto? Zašto? Zašto?

Hehehe

28.06.2013. 15:26

@Mića - Zato što je cena veća nego u svim zemljama EU osim u Švedskoj i Švajcarskoj. Ako misliš da te lažem, okreni bilo kog prijatelja koji je u inostranstvu, neka ti izdiktira mesečne karte i njihovu prosečnu platu ;)

Starac Fočo

28.06.2013. 15:53

@Mića - Neka izdiktira i sa koliko para se dotira taj prevoz, jer NIJEDAN nije sa ekonomskom cenom, kao i koliko puta je budžet tog grada veći od beogradskog.

Tasmanijski Đavo

28.06.2013. 20:31

@Mića - Slučajno znam da se tamo ide u mardelj ako te treći put uhvate... Neka ide slobodno :D.

Višnja

28.06.2013. 21:26

@Mića - Toliko ste više providni sa tom cenom da je to već užasno smešno. Hajde popi jedno piće manje svakog dana pa ćeš imati za kartu

Višnja

28.06.2013. 21:27

@Mića - Kamo lepe sreće da je to i kod nas slučaj, jer samo tako nešto može da nas opameti

Marko Peković

29.06.2013. 00:38

@Mića - Mora Đilas da se infiltrira i uzme svoj deo od tala...ali neće još dugo ...

maja

17.09.2013. 00:09

@Mića - Nisam popila pice osam godina. Nisam videla mora 15. Nisam kupila na putu do posla i nazad nista sem karte. Dorucak nosim. Gde ti radis? Da radim i ja. Dopao mi se komentar

ja

28.06.2013. 16:26

Posto putujem 95icom u kojoj ima kontrole,da kazem samo da evo peti dan idem na relaciji Borca - Z.venac - Borca bez karte,tako da ko nece da plati tu im ne pomaze ni jos 5000 kontrolora

Ti

28.06.2013. 19:53

@ja - E bravo sto ne placas kartu... Ti si najbolji/la od svih ljudi koji se voze autobusima. Najpametniji/ja. Slazem se da treba da bude jeftiniji prevoz, ali znajuci vecinu ljudi i da je 300 dinara mesecna karta, ne bi je kupili... E zato smo svi i zasluzili da se vozimo u raspalim autobusima, a cinjenica je da dobijamo dobre autobuse... Bravo

Tasmanijski Đavo

28.06.2013. 20:26

@ja - Evo još jednog koji se hvali time što se švercuje... Ma kako te nije sramota, svi mi koji plaćamo ispadamo - kakvi? Da ne lajem...

Dule

29.06.2013. 00:40

@ja - Pa ispadate ovce za sisanje, sto i jeste.. Bravo tebra, ne daj se demokratskom zlu!!!

filip019

29.06.2013. 00:47

@ja - hvala na informaciji...stanicu dve šverc,pa drugi bus ,tri puta i posao sam završio...rešenje kada vidimo silne funcionere u gradskom sa mesečnim i ostalim kartama...

GoranGORAN

28.06.2013. 23:58

A zasto Apeks ne zeli da poveca broj kontrolora? Ako Apeks pojaca kontrolu a samim tim povecace i svoje prihode i onaj deo koji ide GSp-u. Ne zele jer tako povecavaju troskove lakse je ovako. Cena uspostavljanja Bus plusa je namestena na 11 miliona evra a stvarna vrednost je 1 milionevra. I tih 1 milion ce izvuci sigurno i bez i jednog kontrolora. E sad ce Grad od njih da otkupi Bus plus za 11 miliona evra. Ceo posao je namesten,grad placa kontrolore koji ce povecavati prihod Apeksu. Bravo.

Kristina Mijatovic

29.06.2013. 00:22

Ju ju. Jadni vi Beogradajni. Izgleda je vas predak majmun kada je sisao sa drvetao otisao pravo u Beograd. A mozda ste vi ili vasi dosli tamo? Razmislite. Kao da mi ne bismo voleli da imamo vise izbora u svom gradu. A da imamo gde da radimo, gde da ucimo nikada ne bismo ni odlazili iz njega u Beograd . Maniri, lepo ponasanje i zdravo razmisljanje se srecu bilo gde a ne samo po velikim gradvima. Po vasem misljenju ljudi iz provncija jos uvek zive u pecini i gadjaju se kamenjem.

INTERESANTNO

05.07.2013. 10:51

@Kristina Mijatovic - pa i mi iz beograda se slazemo sa vama .vratite se vi lepo svi u vase pecine i planine i povedite ove vase politicare velju i ostale kod vas pa da vama svane ko i nama uiz ovog grada.

vekica

29.06.2013. 16:10

e, ima da se svercujem do kraja zivota! ko je vama kriv sto su pojedini smotani i glupi da bi svercovali! pa, dacu te pare i cigancetu na ulici al necu lopovima!!!!

odcepljenje

30.06.2013. 02:10

Neznam brate, o cemu vi ovde pricate.?Da se ne svercujem? ma nije nego nasekira se za gradsku vlast i ove koje su postavili ovog gradonacelnika. Zaduzili su i mene i buducu decu!Pa sta jacu da im okrecem sve delove tela jer sam ovca da me sisaju sto bolje kako bi oni imali milione a ja da uprem da imaju vise a ja ovca da gladujem!More boricu se da me ne plhackaju i daj boze da propadne korumpirani sistem pa da mafija nema pare da obezbedjuje zastitu preko policije i armije. Beskicmenjaci

kkakkaj

02.07.2013. 01:03

Zaboravili smo da oni koji imaju personalizovane kartice sada kod kontrolora ce biti proverene i opet nas prate i znaju kuda se krecemo?! Zasto kontrolori nece da kazu kako se zovu, da se predstave kada traze kartu, sta ja treba da im dam kartu koja je personalizovana da oni meni vide podatke, ime, maticni broj a ako automat nije uradio dobro, otkucao, oni mogu da mi napisu kaznu?! Alo kakva je ovo nacin?! Iako imam kartu necu da dajem kontrolorima i tacka.

prle

03.07.2013. 21:38

Boli me uvo ko ce da vrsi kontrolu karata problem je u ceni karte, preskupa je !! Znaci da ponovim KARTA je PRESKUPA !!!!!! Karta neizostavno treba da iznosi najjjjvise 20.din i to je cak mnogo, naravno prema platama koje su u Srbiji a koje su izrazito male i bedne. Naravno nezaposleni treba da se voze besplatno .

igor

19.07.2013. 13:35

@prle - Svaka ti cast ! Sta tamburaju ko naplacuje, karte su bezobrazno skupe u odnosu na primanja. Npr u cikagu je mesecna karta 2-3 puta jeftinja prema prosecnim primanjima. Ustvari narod na ULICE da protestuje kao u Brazilu. Ali nema nista od toga, sve je to jadno i apaticno i sve (ne svoje) bi dalo da ide u Evropu.

Srdjan

13.07.2013. 10:40

Problem je što se prevoz već finansira iz budžeta grada Beograda,od silnih taksi i poreza koje plaćamo a ne znamo zašto preko 70%,druga stvar nigde u svetu privatna firma ne naplaćuje usluge državnog gradskog prevoza i sve pare uzima za sebe,gsp ništa ne dobija od bus plusa,autobusi sve gori,ne znam ni kako prolate tehnički,bez klime prepunjeni ljudima van svih standarda ne dolaze na vreme itd,cena karte preskupa, a bus plus reketira gradjane i zaradjuje preko 400 000 evra mesečno.

To3a

08.08.2013. 10:35

Treba da umesto kontrolora plate komunalnu policiju, da proveravaju karte u busu i ko nema kartu, kazna, za one koji nemaju kartu bude bar 10.000, dinara, a kazna za one sa neispravnim karticama, doplatna kod vozaca. Zasto ovako pitate se pa, zato sto oni koji placaju ( JA ) zele da se komfornije voze, a ne da se guram sa onima koji ne placaju kartu. Svi koji komentarisete ovo radite ili ce te uskoro raditi, da li neko od vas radi besplatno? Ne mogu u pekari da uzmem kiflu dzaba? Pa ne moze.

maja

17.09.2013. 00:06

@To3a - Ti bre pojma nemas niocemu! A u Parizu i Londonu si bio nikad. Ko govori o neplacanju? Jes ti cuo za gradski prevoz dostojan coveka? Jes ti cuo da sam od naglog kocenja udarila glavom o sipku i onesvestila se a bila u drugom stanju? Jesi ti ovde ili u nekom svom svetu? I bas se radujem sto ces se gurati kao stoka poslednja kad svi budu placali karte jer autobusa ima manje nego ljudi tri milijarde puta!