ENGLEZI DOMINIRAJU BROJČANO, ŠPANCI NOVČANO: Real i Barsa su najvredniji fudbalski brendovi na svetu
ŠPANSKI fudbalski velikan Real Madrid je najvredniji fudbalski brend na svetu u 2020. godini, pokazuje studija konsultanske kuće "Brand Finance".
Ova komapanija sprovela je studiju u kojoj je rangirala klubove na osnovu vrednosti svog brenda, a "kraljevski klub" i ove godine ostao je na čelnoj poziciji sa 1,419 milijardi evra, uprkos tome što mu je vrednost zbog pandemije visursa korona opala za 13,8 odsto.
Na drugom mestu je Barselona sa 1,43 milijardi evropskih novčanica, koja je u ovoj godini imala rast vrednosti od 1,4 odsto.
U top tri je engleski Mančester junajted (1,314 milijardi evra), koji je imao gubitak od 10,7 procenata.
Sledi ga Liverupul na četvrtoj poziciji (1,262 miljarde evra), a među top 10 najvrednijih klubova sveta su Mančester siti, Bajern, Pari Sen Žermen, Čelsi, Totenhem i Arsenal.
Preporučujemo
JUNAJTED PRAVI TIM ZA LIGU ŠAMPIONA: Razočarani Hrvat stiže kod Matića na "Old Traford"?
28. 07. 2020. u 09:10
"STOTKA" SAMO SAN: Liverpul izgubio šansu da dostigne rekord Mančester sitija
16. 07. 2020. u 21:14
PANIKA U REALU PRED ZAVRŠNICU LIGE ŠAMPIONA: Fudbaler zaražen virusom korona
28. 07. 2020. u 13:51
LUKA JOVIĆ BI PONOVO MOGAO BITI PIOLIJEV DžOKER: Milan u paklu ''Olimpika'' juri gol zaostatka protiv razigrane ''vučice''
U revanš utakmici četvrtfinala Lige Evrope fudbaleri Rome će na ''Olimpiku'' braniti velikih 1:0 koje su zaradili na ''San Siru'' pre sedam dana protiv Milana (21.00).
18. 04. 2024. u 07:55
ARIJANA NE MOŽE DA DOĐE SEBI: Udovica Siniše Mihajlović teško podnosi novu tragediju
Tužne vesti zadesile su porodicu Siniše Mihajlovića ove srede.
17. 04. 2024. u 21:20
"MOGU LI DA VAS ZAMOLIM?" Bajaga održao čas kulture na RTS-u - snimak se širi mrežama (VIDEO)
JEDNA opaska legendarnog muzičara Momčila Bajagića Bajage tokom promocije reizdanja prve ploče Bajage i Instruktora "Pozitivna geografija", zabeležena kamerom RTS-a, postala je viralna na društvenim mrežama.
18. 04. 2024. u 10:17
Komentari (1)