ZNAČAJ DIGITALNOG MARKETINGA: Pandemija donela nova "pravila" kupovine

B.B.

12. 05. 2021. u 12:48

STRUČNjACI za menadžment iz regiona "okupili" su se na onlajn regionalnoj konferenciji sa temom kako "KOVID 19" utiče na određen sektore privrede i koliko je bitan digitalni marketing.

Ilustracija / Foto Depositphotos

Na skupu je rečeno da se svakodnevni život ljudi širom sveta promenio, na načine koji su bili nezamislivi pre samo nekoliko godina.  Velika većina građana se orjentisala na onlajn kupovinu. Kako je navedeno, u trenucima kada organizacije koje su orijentisane na potrošače pokušavaju da pronađu svoj način da se izbore sa pandemijom KOVID-19, važno je imati na umu da se globalni potrošač već menja brzim tempom.
- Istraživanje je pokazalo da je čak 65 odsto kupaca pozitivno ocenilo kako se brend predstavio u tom periodu i koliko je izlazio u susret njihovim potrebama - navela je doc.dr Bojana Ostojić. - Njih 62 odsto će verovatno kupovati od kompanija za koje smatraju da su društveno odgovorni, dok bi 29 odsto platili i više za proizvode kompanija koje doprinose zajednici, a 42 odsto tvrdi da bi platili više za domaće proizvode.
Studentkinja Jelena Marković sa Filozofskog fakulteta iz Niša smatra da je najbitnije napraviti dobar strateški model, naučiti kako da ga kontrolišete I da reagujete u "neočekivanim" situacijama. Digitalni kanali su idealan alat za to.

Pogledajte više