SMS ZA REKLAMACIJE: Važno obaveštenje za Novosađane – na ove brojeve možete prijaviti, ako imate probleme sa grejanjem
14. 12. 2020. u 12:56
DA bi unapredila kvalitet komunikacije sa korisnicima usluga i primene mera prevenicije prenošenja virusa COVID-19 neposrednim kontaktom, u „Novosadskoj toplani“ od danas sa radom počinje novi SMS servis za prijavu reklamacija na kvalitet usluga.
Korisnicima je omogućeno da na brojeve telefona 064/81-81-580 i 064/81-81-581 svakog dana od 6 do 22 časa, putem SMS poruke prijave reklamaciju na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode.
U SMS poruci, kako saopštavaju iz „Novosadske toplane“, potrebno je navesti ime i prezime, tačnu adresu, sprat i broj stana na koji se reklamacija odnosi, kao i kratak opis reklamacije, a sve u cilju što efikasnijeg rešavanja prijavljenog problema.
Navedeni brojevi telefona služiće isključivo za prijavu reklamacija putem SMS poruke i zato se apeluje na korisnike usluga da pomenute brojeve ne koriste u druge svrhe.
Pogledajte više