PEŠAČKIM MOSTOM PREKO BRZE PRUGE: Nadležni rešavaju veliki problem žitelja Inđije

S. KOSTIĆ 18. 03. 2024. u 09:00

STANOVNICIMA Inđije koji žive i rade u jugoistočnoj radnoj zoni, na magistralnom putu M 22, ka Staroj Pazovi, ali i u donjem delu Ulice kralja Petra Prvog, izgradnja pasarele omogućiće bezbedan prelazak preko brze pruge, te nadvožnjaka koji nema pešačku stazu.

foto Opština Inđija

Kako je najavio prvi čovek lokalne samouprave Vladimir Gak, za najduže mesec dana biće završen projekat izgradnje pešačko-biciklističke staze preko koloseka, posle čega će se steći uslovi za realizaciju ovog veoma važnog posla.

Jer žitelji Inđije koji žive u ovom delu naselja, gde nikada nije postojala pešačka staza, po izgradnji i puštanju u saobraćaj brze pruge od Beograda do Novog Sada, izgubili su mogućnost bezbednog prelaska preko šina, ali i magistralnog puta kojim svakodnevno prođe više od 10.000 vozila.

- Tokom nedavnog sastanka u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, ministar Goran Vesić obavestio nas je o dinamici projektnih aktivnosti za izgradnju pešačkog mosta. Dobili smo idejno rešenje za pasarelu u Ulici kralja Petra Prvog, a još se izrađuju lokacijski uslovi za taj projekat. Kada dokumentacija bude kompletirana, počeće i izgradnja - istakao je predsednik opštine Inđija Vladimir Gak, dodajući da procedura jeste kompleksna, jer je u pitanju magistralni put, ali da se ozbiljno radi na rešavanju svih pojedinosti.

Gak je precizirao i da će radove finansirati resorno Ministarstvo, a troškovi održavanja objekta "pripašće" ovdašnjoj lokalnoj samoupravi.

Podsetimo, svi ljudi iz ovog dela opštine, a posebno oni koji su tamo zaposleni, pa svakodnevno moraju da dolaze i odlaze, faktički su bili odvojeni od ostatka Inđije. Iako na kritičnom mestu odavno postoji nadvožnjak, on nema odgovarajuću stazu, pa su pešaci - "na divlje" - prugu prelazili ispod njega. Pritom, najviše su strepeli za decu koja idu u školu, zbog čega su mnogi roditelji đake sami vozili na nastavu, ili je posle nje sačekivali, da bi bili sigurni da će, koliko-toliko, bezbedno preći preko šina...

Pogledajte više