RT Balkan informativna služba je pokrenula reklamnu kampanju "Protrljaj oči!"

Promo

15. 11. 2023. u 18:52

RT Balkan pokrenula je novu reklamnu kampanju na otvorenom i digitalnu kampanju koja uključuje reklamiranje na bilbordima širom glavnog grada i niza većih gradova, kao i na internetu.

Foto: Promo

Slogan kampanje 'Protrljaj oči!' ima u svojoj srži osnovni urednički princip i moto RT-a "Postavljajte više pitanja".

RT kako navode pruža različite perspektive o aktuelnim događajima i upoznaje međunarodnu javnost sa ruskim gledištem o glavnim globalnim događajima, na devet jezika. Od pokretanja RT Balkana 2022. godine, mreža je postala pouzdan izvor vesti za hiljade ljudi širom zemlje.

Foto: Promo

RT Balkan je dostupan na internet adresi WWW.RT.RS. 

Kampanja će trajati do kraja 2023. godine. Saznajte više o ovoj kampanji na https://www.rt.com/rt-promo-2022-en/%23RTBalkan2023.

Foto: Promo

O "RT"-u 

Sa svojim prvim međunarodnim informativnim kanalom pokrenutim 2005. godine, RT je sada globalna TV mreža koja pruža vesti, aktuelna dešavanja i dokumentarce na devet jezika: engleskom, arapskom, španskom, francuskom, nemačkom, srpskom, kineskom, hindskom i ruskom, preko različitih platformi. Dostupan je za 800 miliona TV gledalaca u više od 100 zemalja širom sveta. RT je jedini ruski TV kanal koji je bio finalista Emi nagrade jedanaest puta, ima desetine medalja sa Njujorških festivala i dobitnik je nagrade Monte Carlo TV Festival za najbolji 24-časovni informativni program. 2020. godine, RT je postao prva TV informativna mreža na svetu koja je dostigla 10 milijardi pregleda na svim svojim kanalima na YouTube-u. Na internetu, RT je ispred Al Jazeera, DW, France 24 i Euronews, između ostalih, što ga čini vodećom ne-anglosaksonskom TV informativnom mrežom u pogledu saobraćaja, prema SimilarWeb; RT Arabic veb-sajt nadmašuje CNN Arabic, Sky News Arabia i Euronews Arabic; online publika RT Spanish je ispred špansko-jezičnih sajtova BBC-a, Euronews, France 24, i latinoameričkog kanala TeleSur.

https://rt.rs/

Pogledajte više