PROJEKAT POPULARNOG VODITELJA: Taker Karlson pokreće novu medijsku kompaniju
BIVŠI voditelj "Foks njuza" Taker Karlson i nekadašnji savetnik Bele kuće Nil Patel nastoje da prikupe sredstva za pokretanje nove medijske kompanije koja bi potencijalno koristila Tviter kao svoju bazu, prenosi "Volstrit džornal".
Foto: Printskrin/Tviter
Nova kompanija bi pružala duže verzije besplatnih video-zapisa koje je Karlson redovno objavljivao na Tviteru nedugo nakon što je napustio "Foks njuz", da bi potom poslovala na principu pretplate korisnika.
Izvori lista ističu da Karlson i Patel rade na tome da prikupe stotine miliona dolara za finansiranje buduće kompanije, kao i da su angažovali brojne advokate i medijske stratege.
Korisnici Tvitera i drugih platformi i dalje bi mogli da gledaju besplatne, kraće verzije njegove emisije, intervjue i dokumentarne filmove, ali bi morali da se pretplate da bi ih gledali u celini. Kompanija navodno planira da kasnije angažuje i druge voditelje čije bi se emisije našle u njenoj ponudi.
Inače, Karlson i Patel se znaju iz studentskih dana, a 2010. godine udružili su se da osnuju konzervativni sajt za vesti "Dejli koler", koji Patel još vodi.
Nova kompanija trebalo bi da ima i veb-stranu i mobilnu aplikaciju.
Potencijalno partnerstvo nove kompanije s "Tviterom" Elona Maska proširilo bi odnos između platforme i jednog od njenih najznačajnijih autora video-zapisa, i poslužilo kao test za video-ambicije te društvene mreže.
Karlson ne samo što je bio najveća zvezda "Foks njuza" nego i televizije uopšte, barem po veličini gledališta od oko 3,5 miliona svake večeri. Takerovo prvo oglašavanje na Tviteru posle otkaza, 27. aprila, u prva dva dana odgledano 70 miliona puta.
(RT Balkan)