BOKS U RITMU ROKA: Koreografkinja Milica Cerović o "Crnom leptiru"
NAJAVLjEN kao "najmnogoljudnija" predstava u istoriji Pozorišta na Terazijama, mjuzikl "Crni leptir" u režiji Marka Jovičića okupiće u dve ravnopravne podele (28. i 29. oktobra) oko dve stotine učesnika na pozornici i oko nje.
Iz predstave "Crni leptir", Foto Pozorište na Terazijama/D. Tonković
Muzika legendarne YU grupe, izvesno, najbolja je preporuka za novi naslov na repertoaru kuće, ali to neće biti priča o najdugovečnijem bendu na našoj sceni. Zapravo, popularne melodije braće Jelić muzički su okvir za ljubavnu priču dvoje glavnih junaka...
- Ako govorimo o mom delu posla, ovo će biti osoben zadatak po boks elementima.
Potrudili smo se da ih uskladimo s muzikom i ritmom, u osmišljenoj koreografiji po rokenrol i džajv numerama, koje su brze, efektne i eksplozivne - kaže koreografkinja Milica Cerović, koja je na Terazijama sarađivala i u predstavama "Flešdens".
"Brodvejske vragolije", "S duge strane jastuka. - U novom mjuziklu radim sa pedesetak izvođača (glumaca i baletskih igrača), a tu nam je i hor, orkestar, sva tehnika koja je uradila ogroman posao. U suštini, sarađujem sa svima, jer je mjuzikl organizam koji funkcioniše tako što svi akteri zajedno stvaraju jednu predstavu. Foto Pozorište na Terazijama/D. Tonković
Kako objašnjava naša sagovornica, u "Crnom leptiru" neće biti stilizovane već "iskoreografisane" bokserske numere sa mnogim elementima ovog sporta, u čemu je profesionalni bokser Luka Šumarac pomagao da te borbe izgledaju uverljivo. Inače, većina glumačkog ansambla prvi put se susrela sa mjuziklom kao žanrom, pa i zahtevnom koreografijom:
- Pored talenta, moram da priznam da su se pokazali izuzetno vrednim i požrtvovanim.
Tražili su i probu više, verujem da će na kraju uraditi veliki posao - ističe Milica Cerović.
Zanimljivo je da je ovo četvrti pop-rok "izazov" na Terazijama: prvi put bili su inspirisani muzikom Bore Čorbe ("Lutka sa naslovne strane"), potom Zdravka Čolića ("Glavo luda"), a onda i Bajaginim opusom na osnovu kog je nastao mjuzikl " Sa druge strane jastuka".
PARISKI ĐAK
MLADA koreografkinja završila je Teoriju savremene igre na Univerzitetu u Parizu, potom diplomirala koreografiju na Institutu za umetničku igru u Beogradu. Sarađivala je sa Bitef teatrom, "Madlenijanumom", "Boškom Buhom", ali i pozorištima u Zrenjaninu, Ljubljani, Zadru, Parizu...
BONUS VIDEO:
KNEZ MILOŠ JE ODAVDE OBJAVIO SLOBODU: U porti Saborne crkve čulo se vekovima zabranjeno zvono