BURAK KIROGLU, GENERALNI DIREKTOR KOMPANIJE BEKO BALKANS: Nova linija proizvoda sa ugrađenim dezinfekcionim programima

Promo

29. 12. 2020. u 10:42

MNOGO toga se promenilo od marta, kada su kod nas zabeleženi prvi slučajevi zaraza koronavirusom, pa do danas kada pandemija još uvek ne posustaje.

Foto: Promo

Promenili smo se i mi, naši pogledi na život, na posao, na svet uopšte. Kompanije koje su spremne na promenu i prilagođavanje su i lideri koji su vrlo brzo uspeli da svoje proizvode prilagode aktuelnoj situaciji i pomognu i olakšaju živote ljudi. Jedna od takvih kompanija je i Beko Balkans i kako navodi Burak Kiroglu, generalni direktor „Kompanija Beko je predstavila novu liniju proizvoda HygieneShield, dizajniranu tako da već ima ugrađene dezinfikacione programe kako bi modernom potrošaču tranziciju na novu normalnost učinila sigurnom i bezbrižnom“.

„I ove godine, izazovne po mnogo čemu, uspeli smo da opravdamo poverenje svojih potrošača i održimo rast od preko 10%. Uz to smo sproveli i niz studija i na osnovu tih uvida razvili tehnologiju koja je postala prva svoje vrste na tržištu i svojim korisnicima obezbedila higijensku zaštitu koja je u vremenima pandemije postala imperativ. Ljudi su se okrenuli svojim domovima i u njima praktikuju aktivnosti koje su nekada bile isključivo u vezi sa spoljnim svetom. Zato je kompanija Beko inspiraciju potražila u prirodi i njena rešenja primenila na svojim proizvodima, kako bi svakodnevne aktivnosti potrošača odisale bezbednošću, a vrhunski kvalitet ostao nepromenjen“, izjavio je Burak Kiroglu, generalni direktor kompanije Beko Balkans.

Prepoznajući potrebe svojih korisnika, a koristeću inovativnu tehnologiju proverenog kvaliteta, kompanija Beko je razvila HygieneShield, prvu liniju proizvoda koja u sebi sadrži programe dezinfekcije, a koji rade na principu toplote, toplotne pare i UV zraka. Inspirisana zaceljujućim svojstvima iz prirode, uređaji suzbijaju više od 99% bakterija i virusa, uključujući i koronu, čime korisnici postižu efekte profesionalnog održavanja higijene kod kuće, a ujedno koriste aparate najmodernijeg dizajna i funkcionalnosti. Ova serija sadrži sedam linija uređaja bele tehnike, a uključuje i frižidere, rerne, mašine za pranje i sušenje veša.

Kompanija Beko  je internacionalni brend kućnih aparata koja posluje u okviru "Arcelik" grupe i postoji više od 60 godina, a vodeći je evropski brend u domenu bele tehnike. U Srbiji se nalazi sedište kompanije za Balkan od 2015. godine, a do danas je, zahvaljujući prvenstveno svojoj inovativnoj tehnologiji i osluškivanju potreba tržišta, udeo na srpskom tržištu kompanija povećala sa inicijalnih 8% na 20% u 2020. godini. „Ovaj rast govori i u prilog tome da je Beko najbrže rastući brend bele tehnike u Srbiji, ali i čitavoj Evropi, a svoju lidersku poziciju svakodnevno opravdava globalnim inicijativama i uključivanjem u lokalno – relevantne kampanje posvećene očuvanju zdravlja i pospešivanju zdravih životnih navika, kao i relevantnim istraživanjima koje sprovodi u cilju što boljeg razumevanja potreba potrošača i kreiranja inovativnih rešenja u domenu bele tehnike.“ dodao je gospodin Kiroglu.

Opsežna studija koju je za kompaniju Beko sprovela marketinška agencija Gfk širom 31 tržišta ove godine pokazala je koliki je uticaj pandemija ostavila na svakodnevni život ljudi – čak 70% ispitanika prestalo je da odlazi u kancelariju, a svoje radno mesto, uključujući sve propratne aktivnosti, organizovali su u okvirima svog doma, dok je 83% njih promenilo svoje navike u kupovini. Svetski trendovi koji pokazuju da su se ljudi nakon inicijalne zatečenosti okrenuli uređenju svog životnog prostora i podizanju nivoa higijene, nije zaobišla ni Srbiju, te je ista tendencija primetna i među srpskim potrošačima. Ljudi žele da kuvaju, čiste i vežbaju kod kuće, i uopšteno žive zdravije, a da u te svrhe koriste profesionalne uređaje kojima će postići najbolje efekte.
Kompanija Beko nastavlja da postavlja trendove u domenu tehnologije za belu tehniku i u skladu sa potrebama svojih korisnika, pruža rešenja koja će svakodnevno životno okruženje u novoj normalnosti, ali i periodu nakon iste, činiti prijatnim, ugodnim i zdravim.

Pogledajte više