EPS JOŠ BLIŽI GRAĐANIMA: Uskoro kol centar za žalbe i sugestije

B. Ca.

07. 09. 2020. u 16:53

SVI kupci "Elektroprivrede Srbije" na garantovanom snabdevanju uskoro će moći da dobiju informacije i upute prigovore preko jedinstvenog kol centra, koji će uskoro početi da radi.

Foto: EPS

 Prema rečima Milorada Grčića, vd direktora JP EPS cilj je da se u direktnom kontaktu sa kupcima sazna šta može da se popravi da bi sistem bolje funkcionisao, a postojaće jedan broj za celu Srbiju besplatno dostupan za oko 3,5 miliona EPS-ovih korisnika iz svih delova Srbije.

Operateri su u kol centar raspoređeni iz drugih delova EPS-a i trenutno se obučavaju za početak rada na novoj dužnosti.

Grčić je rekao da EPS želi da pruži još bolju uslugu i istakao da je najveći broj kupaca odgovoran i redovno izmiruje obaveze što se vidi i u povećanju procenta naplate na oko 98 odsto.

- Svaki zahtev odmah će biti evidentiran i raspoređen na rešavanje svejedno odakle je stigao - kaže Grčić. - Da bi se to osiguralo podrška radu kol centra biće i oko 500 zaposlenih u sistemu EPS-a u svim delovima Srbije, koji se već bave rešavanjem zahteva korisnika. Planirano je da kol centar bude građanima na raspolaganju svakog radnog dana od 7.00 do 19.00 časova i subotom od 7.00 do 15.00 časova.

Zapratite „Novosti sport“ na Fejsbuku.

Pogledajte više