PROVALJENI: Šta stoji iza najnovije kampanje Junajted grupe protiv Telekoma i države Srbije

Novosti online 02. 11. 2022. u 12:21

DRAGAN Šolak i njegova Junajted grupa ovih dana preko svojih medija vode još jednu kampanju protiv Republike Srbije i Telekoma Srbija, optužujući ih za Vgušenje slobodnih medija” i Vnefer konkurenciju”, a sami su šampioni svakog marifetluka, spinovanja i kršenja principa za koje se navodno zalažu.

Dragan Šolak , Foto Promo

O tome da su N1 i Nova S nekakvi nezavisni, slobodni, profesionalni mediji naravno uopšte ne može biti govora, jer su oni samo PR sektor, odnosno medijske ispostave, Šolakove poslovno-političke hobotnice sa centralama u Luksemburgu i Holandiji, u službi interesa svojih vlasnika.

Najbolji dokaz za to je činjenica da su u proteklom periodu mediji Junajted grupe direktno protiv Telekoma, koji je tržišna konkurencija ovoj kompaniji, objavili oko 4.000 negativnih priloga, a najnovija kampanja je samo nastavak višegodišnje agresije.

Dragan Šolak i Junajted grupa optužuju državu Srbiju da ih guši, a za to vreme nesmetano otvaraju nove TV kanale i internet portale, drže ogroman deo trgovine oglasnim prostorom u medijima, šire biznis na nove usluge poput kurirskih dostava, a njihov SBB u nekim od najvećih gradova poput Novog Sada je i dalje kablovski monopolista.

Agresija na Telekom je i krenula kada je pre četiri godine sadašnji generalni direktor Vladimir Lučić krenuo da spasava srpsku kompaniju, koja je zbog Šolakovih monopola i kartela došla na ivicu opstanka. Štaviše, SBB je i nastao nelegalnim korišćenjem infrastrukture Telekoma, čemu je tek Lučić stao na put.

Vladimir Lučić, Foto Tanjug

SBB dan-danas drži više od 40 odsto tržišta kablovskih usluga, međutim, ovaj operater i „veliki gazda” Šolak svakog dana kukaju, jer su se skoro 20 godina nesmetano razvijali na račun Telekoma. Svaki građanin Srbije je znao za kartelska udruživanja „kablovaca” (princip „SBB drži najveći deo grada, a drugi operater drži ovaj kvart i onaj kvart”), koja su za korisnike značila visoke cene i nizak kvalitet usluga.

Upravo zbog nefer konkurencije, na koju SBB i ekipe danas kukumavči, do 2018. godine učešće Telekoma na tržištu kablovske televizije i interneta je na nivou Srbije bilo 25 odsto, a u četiri najveća grada jedan odsto!

SBB je i danas veliki operater, s tim što ne prestaje da se bavi marifetlucima, jer pošteno da radi prosto ne ume.

Junajted grupa, Dragan Šolak i njihovi medijski pioni su u Srbiji iznad zakona.

Takođe, šta još Junajted grupa, Dragan Šolak i SBB nesmetano rade - ispumpavaju pare iz Srbije. I to stotine miliona evra!

Izvršni direktor SBB Milija Zeković ovih dana je izjavio da je „cilj” države da „uništi” tu kompaniju kako bi „prestala da finansira nezavisne medije”. Kakvo licemerje!

Pored toga što baš niko ne uništava SBB, a da su pomenuti „nezavisni mediji” zapravo deo iste Junajted grupe kao SBB, zapravo najveći deo novca koji ovaj operater zarađuje od svojih korisnika, građana Republike Srbije, nesmetano se iznosi u inostranstvo.

Za razliku od Telekoma, čiji se prihodi i dobit u zemlji i na tržištima po svetu vraćaju nazad u Srbiju, a preko dividendi svake godine isplaćuje milijarde u državni budžet i malim akcionarima, SBB je lična Šolakova „kasica prasica”.

Kao jedna od retkih profitabilnih firmi u okviru Junajted grupe, SBB služi Šolaku da iznosi novac iz Srbije i kupuje kompanije u Grčkoj, Bugarskoj i regionu bivše Jugoslavije.
Štaviše, pare naših građana, koje oni daju SBB-u, Dragan Šolak prebacuje na račune svojih ličnih ofšor firmi na egzotičnim lokacijama širom sveta i tako finansira svoj bogataški život - od vile na Ženevskom jezeru, preko golf terena na Bledu do privatnih aviona.

Sve suprotno od Telekoma Srbija!

A za to vreme, dok se Šolak i Junajted grupa nepošteno bogate i dok nadležne institucije ćute, njihovi službenici i njihovi lažni „nezavisni mediji” ne prestaju da vode najprljavije kampanje protiv Telekoma i države Srbije.

Šampioni najgoreg licemerja!

Međunarodni uspesi Telekoma na ponos Srbiji!

Telekom Srbija i Vladimir Lučić se ne obaziru na ove kampanje i nastavljaju da beleže rezultate kojima država i građani mogu samo da se ponose. Posle partnerstava sa Vodafonom, Evropskom investicionom bankom, Blumbergom, Telekom razmatra zvaničnu saradnju sa kompanijom Amazon Džefa Bezosa na razvoju srpskih „startap” biznisa, a ovog meseca Telekom je upravo Amazonu prodao TV seriju „Zlatni dečko” za emitovanje u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj. Serije iz produkcije Telekoma već se emituju širom sveta, od Brazila preko Indije do Australije. Takođe, Telekom je ovog meseca proglašen za najbolju kompaniju u sektoru telekomunikacija u celoj srednjoj i istočnoj Evropi, a pustio je u rad mobilne mreže u Švajcarskoj i Severnoj Makedoniji.

Gubitnički mediji Junajted grupe

Televizije u vlasništvu Junajted grupe Nova S i N1 konstantno ne uspevaju da naprave veći rejting i popularnost, posebno u domenu informativnog programa. Takođe, neprestano prave poslovne gubitke, i pored desetina miliona evra koje je u njih prethodnih godina upumpano. U isto vreme, televizije koje se ekskluzivno emituju u kablovskoj ponudi Telekoma poput Kurir TV i K1 beleže dvostruko i trostruko veću gledanost od Šolakovih uzdanica, a TV stanice čiji je Telekom osnivač kao što su Euronjuz Srbija i Blumberg Adrija pokazuju šta zaista znači kvalitetno nepristrasno novinarstvo. Sve ovo kod Dragana Šolaka izaziva ogroman bes, koji se preliva na način rada N1 i Nove S.

BONUS - NAJAKTUELNIJI VIDEO SNIMCI

Pogledajte više