NBS O TAKSAMA ZA NEOSNOVANE REKLAMACIJE: U praksi se ne naplaćuju
Б. Ца.
13. 08. 2021. u 13:43
BANKA svojim klijentima ne može da naplati naknadu niti bilo koje druge troškove, kada postupa po njihovom prigovoru.
D. Balšić
S druge strane, ukoliko se klijent ne žali na njihov rad, već ako banka preduzima mere da bi rešila klijentov problem, sa naprimer trgovinom, onda imaju pravo i na nakandu.
Ovako Narodna banaka Srbije objašnjava imaju li finansijske ustanove pravo da građanima tarifiraju 1.000 dinara za neosnovane reklamacije. Iako ova naknada očigledno stoji u bankarskim tarifnicima, NBS tvrdi da su je finansijske institucije uverile da je u praksi ne naplaćuiju.
- U kontrolnom postupku, banke koje imaju naknade za neosnovane reklamacije, tvrde i neke su dokumentovale da te naknade u praksi ne naplaćuju, posebno u situaciji kada se radi o prigovoru korisnika u smislu Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga - kažu u NBS.
Pogledajte više