BORBA PROTIV GOJAZNOSTI ĐAKA: Nastavlja se kampanja „Teži ravnoteži“

V.N.

04. 04. 2021. u 15:46

DO sada je u kontakt sa kampanjom došlo više od četiri miliona građana Srbije

Foto Arhiva

PRIVREDNA komora Srbije i Ministarstvo zdravlja radiće tokom godine na edukaciji zaposlenih u primarnoj zdravstvenoj zaštiti, nastavnika fizičkog i zdravstvenog vaspitanja u osnovnim školama, u cilju jačanja sistemskog pristupa prevenciji gojaznosti.

VELIKI PROCENAT

60 odsto stanovnika Srbije je prekomerno uhranjeno, predgojazno i gojazno

Reč je o nastavku kampanje „Teži ravnoteži“ da se pokrenu pozitivne promene u stilu života građana kroz edukaciju o principima uravnotežene i raznovrsne ishrane, kao i o značaju fizičke aktivnosti. Pored viška kilograma, najveći zdravstveni problemi građana su visok pritisak, bolovi u leđima i povišen holesterol. Uzrok ovih zdravstvenih problema je, pre svega, nepravilna ishrana i nedovoljna fizička aktivnost.

- Na samom početku kampanje edukovali smo više od 50 predstavnika medija na teme od značaja za prevenciju gojaznosti. Do sada je edukovano više od 4.000 potrošača da razumeju nutritivne deklaracije na prehramebenim proizvodima“ - rekao je Dimitrije Ivanović, rukovodilac Službe za organsku proizvodnju PKS.

POSTERI

Edukativni posteri kampanje nalaze se u zdravstvenima ustanovama i studentskim restoranima u Srbiji

Kampanja „Teži ravnoteži“ je prošle godine pokretanjem komunikacije na društvenoj mreži „Tik-Tok“ izašla iz okvira Srbije i došla do više od dva miliona mladih koji prate ovu mrežu i u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori.

Zahvaljujići društveno - odgovornim kompanijama Bambi, "Koka-Kola", Dr. Oetker, Jaffa, MARBO Product, Mars i Nestlé, koje su prepoznale važnost prevencije gojaznosti, do sada je u kontakt sa edukativnim sadržajem kampanje došlo više od četiri miliona građana Srbije.

Pogledajte više