IZAZOVI SAVREMENOG POSLOVANJA: Obuke Poslovne akademije PKS

Mirjana Kovačević, direktorka Poslovne akademije PKS

01. 03. 2022. u 10:08

POSLOVNA akademija Privredne komore Srbije u svoju ponudu uvrstila je obuku „Kako postati i ostati efikasan menadžer - Praktične tehnike za povećanje efektivnosti i efikasnosti u radu sa timom“. Novi ciklus održaće se od 1. do 3. marta.

Objavljeno u dodatku "Preduzetnik" 23. 02. 2022.

Kako bi pomogla privredi da odgovori na izazove koji se nameću savremenom menadžmentu, Akademija je obuke prilagodila menadžerima i rukovodiocima sektora, vlasnicima preduzeća, direktorima kompanija i svima koji rade sa ljudima i imaju zadatak da ih motivišu i razvijaju njihov potencijal.

U tri dana intenzivnog treninga polaznici prolaze 12 modula. Obuhvataju ključne funkcije i izazove menadžmenta, alate za određivanje prioriteta i uspešnu selekciju ljudi i formiranje efikasnih timova, kreiranje standarda komunikacije i rešavanja konflikta, tehnike za motivaciju timova, delegiranje zadataka i praćenje rezultata, kao i ključne karakteristike za nove stilove liderstva.

Objavljeno u dodatku "Preduzetnik" 23. 02. 2022.

Cilj ove sveobuhvatne obuke za nove lidere je da menadžeri i rukovodioci ojačaju svoje organizacione kompetencije, usvoje efikasne tehnike za motivaciju saradnika, vođenje sastanaka i delegiranje zadataka. Istovremeno im može pomoći da od grupe preko tima dođu do harmonizovane ekipe, efikasno mere rezultate tima, kreiraju pravedne sisteme nagrađivanja i poboljšaju kvalitet međuljudskih odnosa i stepen lojalnosti unutar kompanije.

U poslu je mnogo šefova, a malo pravih lidera. I dok su prvi orijentisani na formu, poziciju i titulu, drugi su usmereni na dostignuća, rezultate, misije i više ciljeve. Oni drastično mogu da promene kvalitet i produktivnost organizacije.

Savremeno poslovno okruženje menja se neverovatnom brzinom i od zaposlenih traži konstantan rad na sebi, usvajanje novih veština i znanja. Za dobre menadžere je imperativ, da osim  poslovanja, neprestano unapređuju i svoje kompetencije, brzo reaguju na nove situacije i pravovremeno prilagođavaju poslovne procese i grade kvalitetan tim.

Pandemija kovida 19 je dodatno intenzivirala ove promene i zahteve!

Pogledajte više