Recept za uspešno poslovanje: Brigom o potrošačima i zaposlenima do uspešnog poslovanja

Promo

14. 05. 2021. u 16:00

KOMPANIJE koje su imale razrađene kanale online prodaje, odgovarajuće platforme i aplikacije, još više su utvrdili svoje pozicije na tržištu iznenadnim promanama u načinima poslovanja nastalim usled pandemije u prethodnoj godini.

Foto: Promo

Svakako, lojalnost kupaca se gradi godinama na osnovu funkcionalnosti, performansi i kvaliteta proizvoda, pa sama online prodaja nije uvek dovoljna i nije uvek jedini izbor.

Neka predviđanja su da će se, bez obzira na to što su se opustili u online kupovinama, nakon potpune stabilizacije stanja usled epidemije, kupci vratiti starim navikama i tom ličnom iskustvu kupovine u maloprodajnim objektima. Upravo zbog toga je od izuzetne važnosti da oni koji imaju razgranate maloprodajne mreže širom Srbije i veliki broj zaposlenih, odole svim izazovima današnjice i sačuvaju broj radnih mesta.

Kompanija Forma Ideale, nije samo sačuvala, već je i uvećala broj ljudi koje zapošljava u maloprodaji u 2020. i 2021. godini. To samo znači da, bez obzira koliko da je dobro razvijena online prodaja, ključnu ulogu igra i tradicionalan način kupovine, kao i da su korak ispred konkurencije oni koji su razumeli potrebe svojih potrošača i pre i za vreme pandemije, ali i gradili poverenje kako kroz online prodaju, tako i širenjem prodajne mreže.

„Odgovorno smo stali pred kupce i omogućili smo im da opreme i ulepšaju svoj dom u gotovo svakom gradu u Srbiji i bližimo se otvaranju 40. salona. Pored toga, omogućili smo im kupovinu u našoj Internet prodavnici, koja je pokrenuta još pre više od deset godina. U međuvremenu smo im omogućili da artikle pogledaju virtualno u svom domu kroz aplikaciju, samostalnu montažu, prateći naša video uputstva za sklapanje nameštaja i pružili smo im praktične savete kroz kompanijski blog. Takođe, od nedavno pružamo i svakodnevnu podršku na našem website-u kroz Live Chat platformu, koja im je dostupna svakodnevno u periodu od 8 do 22h. Preuzimanje partnerskog odnosa sa kupcima je odgovoran čin, jer vi time postajete i sastavni deo njihovih domova i svakodnevice, a svakako važnu ulogu u navedenom procesu igra komunikacija. Ona mora biti pravovremena, pažljivo uređena, razumljiva i dostupna pre svega ciljnoj grupi kojoj se obraćamo i to u svakom trenutku“, odgovorili su nam iz kompanije Forma Ideale na pitanje na koji način se njihova kompanija približila kupcima i kako je stekla poverenje.

Foto: Promo

Razumevanje potreba potrošača i kvalitetna ponuda više od dve decenije unazad, izbacili su kompaniju Forma Ideale u sam vrh proizvođača kvalitetnog i modernog nameštaja, pa su i nagrade koje su usledile bile samo potvrda za dobro urađen posao.

Upravo zbog ovakvog pristupa kupcima nije slučajno da je u 2020. godini kompanija Forma Ideale izabrana za pobednika „TOP 50 najboljih online stvari u Srbiji“ u kategoriji Dom i zabava.

„Veliko je zadovoljstvo što smo osvojili nagradu, posebno kada se uzme u obzir da su u našem izboru, pored stručnog žirija, učestvovali i čitaoci. Ovo je znak da Forma Ideale i dalje nosi titulu lidera i inovatora i kada su nove tehnologije u pitanju, ali i da je sinonim za dom i porodicu. Trudićemo se da naša veza sa kupcima bude još jača i da im pružamo ono što očekuju,” rekao je Aleksandar Ružesković, direktor Marketinga kompanije Forma Ideale, prilikom dodele nagrada “TOP 50”, i još jednom istakao koliko je za ovu kompaniju važna povratna reakcija njihovih potrošača.

Pogledajte više