KUPOVINA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: Jedino sud pomaže kod prevara
Танјуг
05. 02. 2021. u 15:09
BROJ potrošača koji se zbog kupovine putem društvenih mreža od neregistrovanih prodavaca javljaju potrošačkim organizacijama stalno raste, ali pošto odredbe Zakona o zaštiti potrošača ne važe, one ne mogu mnogo da im pomognu, saopštilo je Udruženje za zaštitu potrošača Vojvodine (UZPV).
Ilustracija / Foto Depositphotos
Kako se nvodi, potrošačke organizacije ne mogu ni da im pruže odgovarajuće pravne savete a jedino mogu da ih upute da sami vode sudski postupak protiv prodavaca sa kojima su imali probleme.
UZPV dodaje da je, posmatrajući navode u čl. 6. Zakona o elektronskoj trgovini ali i neke druge zakone, proveralo određene trgovce na društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram i utvrdilo spisak onih za koje se sumnja da ne posluju u skladu sa propisima.
Pogledajte više