ISKUSTVOM I KVALITETOM DO SLUŠALACA: Radio "Novosti" predstavile svoj koncept pred savetom regulatornog tela za elektronske medije

V. N.

16. 11. 2022. u 07:15

MEĐU 18 radio-stanica koje su konkurisale za dodelu 12 frekvencija za emitovanje programa na teritoriji Beograda, našle su se i Radio "Novosti", koji će za nekoliko meseci obeležiti punih 30 godina postojanja.

Predstavnici kompanije "Novosti", u REM, Foto I. Marinković

- "Novosti" su prava "fabrika vesti", pa je prirodno da sadržaj plasiramo i u etru. Slušaoci prepoznaju kvalitet, proverene i pravovremene informacije, i to je naša prednost. Trčimo tehnološku trku i iskoristili smo šansu da digitalizacijom i integracijom na našim portalima pružimo podršku radio-stanici koja svoj program emituje gotovo pune tri decenije. Tako na sveobuhvatniji način dolazimo do šire publike - kaže generalni direktor Kompanije "Novosti" Nedeljko Krsmanović.

Obrazlažući elaborat pred Savetom REM-a, odgovorna urednica Radija "Novosti" Ivana Samardžić istakla je da je višedecenijsko iskustvo s pravom svrstalo ovu stanicu, "ako ne među najslušanije, a ono među programski najkvalitetnije beogradske radio-stanice, koje teže lokalnom javnom servisu":

- Informativno-servisna funkcija jedan je od aduta programa Radio "Novosti". Naša prednost je integrisana redakcija matične kuće, Kompanije "Novosti", čiji novinari na terenu i dopisnici pružaju svakodnevnu podršku i omogućavaju realizaciju sopstvene produkcije informativnog programa. Radio "Novosti" su bile hroničar svih bitnih društvenih događanja, od egzodusa Srba, preko bombardovanja, petooktobarskih promena, do poplava i zemljotresa. Koristeći kadrovski potencijal matične kuće uvek smo bili spremni da reagujemo u vanrednim uslovima.

Foto I. Marinković

Samardžićeva je istakla i da 25 radio-stanica u zemlji svakodnevno emituje Vesti ove radio-stanice, kao i da je internet iskorišćen kao distributivni kanal, pa su se Radio "Novosti" implementirale na aplikaciju matičnog portala "Novosti".

- Širem auditorijumu pružili smo mogućnost da jednim klikom dođe do kvalitenog programa, bilo informativno-servisnog ili muzičkog. Kako bismo izašli u susret široj slušalačkoj publici pokrenuli smo i devet digitalnih kanala koji pružaju mogućnost izbora muzike po želji - rekla je Samardžićeva.

GEJMERI I BLOGERI O GRAMATICI

POŠTO nove generacije veruju idolima sa društvenih mreža, rešili smo da o pravilnom pisanju i izražavanju, bontonu i drugim edukativnim sadržajima oni govore u okviru emisije "Mali saveti velikih tiktokera, jutjubera, gejmera, vlogera i blogera". Ovaj projekat je pri kraju, otkriva Samardžićeva.

Pogledajte više