NOVI LOGO NEOPLANTE - Spoj tradicije i modernog

Promo

31. 05. 2021. u 15:59

Dušan Kitanović, grafički dizajner pobednik je konkursa “I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad” i dobitnik nagrade od 3 000 eur. Kompanija Neoplanta nedavno je raspisala konkurs zbog izrade novog kreativnog rešenja – logotipa sa ciljem da učvrste vezu sa Novim Sadom, gradom čiji latinski naziv nose. Iako je na konkursu učestvovalo preko 250 dizajnera iz cele Srbije, najbolje rešenje je stiglo iz Leskovca.

Foto: Promo

Iako dolazi sa juga Srbije, Dušan Kitanović je pokazao da dobro razume i poznaje Novi Sad, vojvođanski način života, vrednosti za koje se zalaže Neoplanta i da sve to poveže u novom vizuelnom identitetu. To su znanja i veštine u proizvodnji mesa i mesnih prerađevina koje su njihovi preci sa raznih prostora doneli u Vojvodinu, razvoj i primena novih tehnologija kako bi dobili najkvalitetnije proizvode za bogatu trpezu domaćina.

Foto: Promo

Jedinstvenu vojvođansku priču pravih domaćina širokog srca, najbolje je predstavio ovaj mladi

dizajner, koji je povezao dva najznačajnija simbola Novog Sada – Petrovaradinsku tvrđavu i Žeželjev most. Povezao je na maestralan način “natenane” način života i uživanje u kvalitetnoj i bogatoj trpezi. Razumeo je kako je gledati na Dunav sa Petrovaradinske tvrđave i šta ona predstavlja za sve Novosađane. Dušan je sve ovo spojio sa simbolom novog vremena i nepobedivošću duha svih Vojvođana. Zato je stručni žiri doneo odluku da baš njegovo kreativno rešenje predstavlja novi simbol Neoplante.

Sat na Petrovaradinskoj tvrđavi i novi Žeželjev most, savršeno oslikavaju sve vrednosti za koje se zalaže Neoplanta, način na koji spajaju znanja i veštine predaka sa novim tehnologijama i dostignućima savremenog sveta, ne zaboravljajući pritom da nose latinski naziv svoga grada Novog Sada.

Ime pobednika je objavljeno na sajtu kompanije Neoplanta

http://www.neoplanta.rs/news.

Pogledajte više