NAJBOLJA TURISTIČKA SEZONA U BELOJ CRKVI: Smaragdna jezera dostojno zamenila more

J. J. BALjAK

08. 10. 2020. u 07:33

STANOVNICI Bele Crkve koji se bave turizmom, ove godine zadovoljno trljaju ruke.

НАЈБОЉА ТУРИСТИЧКА СЕЗОНА У БЕЛОЈ ЦРКВИ: Смарагдна језера достојно заменила море

Foto: Emanuel Veverica

Upravo završena turistička sezona bila je najbolja ikada – delom zbog trenutne epidemiološke situacije i zatvaranja granica, a delom i zbog lepote tamošnjih smaragdnih jezera.

Svi smeštajni kapaciteti u toj varošici na jugu Banata, koja u ponudi ima oko 430 ležajeva, bili su popunjeni tokom avgusta i prve polovine septembra, što se ovde ne pamti. Sa brojem gostiju nisu zaostajali ni jun i jul. I tri auto-kampa su, takođe, sve vreme bila puna.

-Na plažama Glavnog i Vračevgajskog jezera bukvalno nije bilo mesta gde da se stavi peškir. Svakog dana tu je beg od vrućina nalazilo više od 10.000 kupača – ističe Tanja Sekulić iz opštinske turističke organizacije.

Interesovanje je bilo toliko da bi vlasnici privatnih apartmana, da su imali još koji objekat na raspolaganju, i njega izdali. Uprkos tome, nisu, poput nekih ugostitelja u Srbiji, iskoristili trenutnu situaciju i dizali cene.

- Cene su ostale na prošlogodišnjem nivou. Kretale su se od 2.500 dinara po apartmanu, pa naviše. Uz to, i naše boravišne takse su najniže u Srbiji. Koštaju svega 50 dinara po osobi dnevno – dodaje Sekulićeva.

I turisti su zadovoljni. Oni koji su bili prvi put kažu da će se ponovo vratiti, jer su tamošnja tirkizno-zelena i bistra jezera dostojno zamenila more.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Dve zvezde – jedno spektakularno veče!  Da zagreje i preokrene budućnost

Dve zvezde – jedno spektakularno veče! Da zagreje i preokrene budućnost

Reflektori srpske prestonice sinoć su bili upereni u dve zvezde - legendarnog Zdravka Čolića i zaista jedinstvenu, potpuno novu zvezdu među uređajima za zagrevanje duvana - Ploom! U prepunoj hali 5 Beogradskog sajma, pred više od 1.500 ljudi i uz dobro poznate hitove kao što su "Ti si mi u krvi", "Čija je ono zvezda“ i "Tebe čuvam za kraj", JTI, prva i jedna od najvećih japanskih investicija i cigaretna kopanija broj jedan u Srbiji, lansirala je Ploom X Advanced - najsavremeniji uređaj za zagrevanje duvana sa inovativnom i jedinstvenom HeatFlow tehnologijom usavršenom u Japanu.

10. 05. 2024. u 16:45

Komentari (0)

ZAŠTO ROKFELEROVI FINANSIRAJU SAVU MANOJLOVIĆA: Fondacija koja promoviše interese Amerike plaća Kreni-promeni (VIDEO)