JAVNO gradsko saobraćajno preduzeće "Novi Sad" pokrenulo je ovih dana postupak javne nabavke za 13 niskopodnih solo autobusa čiji će pogon biti na komprimovani prirodni gas (CNG).

Reč je o realizaciji prve ture ovogodišnje obnove voznog parka gradskog prevoznika, u okviru koje je planirana kupovina ukupno 50 novih vozila, isključivo na gas.

- Kriterijum za dodelu ugovora jedino je ekonomski najpovoljnija ponuda - precizirao je dobavljač JGSP u svom javnom pozivu ponuđačima, navodeći da bi ponude trebalo da im stignu do 10. maja u 11 sati, da bi sat kasnije bile otvorene. Potom će, najkasnije za 25 dana, biti doneta odluka o ponuđaču, koji ima rok do 180 dana da isporuči vozila.

Prema konkursnoj dokumentaciji, objavljenoj na sajtu JGSP, kapacitet autobusa trebalo bi da bude najmanje 90 putničkih mesta, od kojih je najmanje 28 sedećih, jedno za smeštaj kolica za osobe sa posebnim potrebama i jedno sedište za vozača. Kada je o sedištima reč, neophodna je "antivandal" montaža, što znači da moraju biti dovoljno kvalitetna kako bi izdržala "normalnu upotrebu" tokom eksploatacionog veka karoserije.


PROČITAJTE JOŠ - Bez dogovora sa vozačima JGSP "Novi Sad"


- Sedišta i rukohvati (na naslonima) treba da imaju dovoljnu čvrstoću kako bi se sprečilo njihovo nasilno čupanje - dodaje se u konkursu.

Dobavljač zahteva, između ostalog, da vozila imaju odgovarajuće grejne i ventilacione sisteme, video-nadzor, kao i sistem za informisanje putnika preko displeja po led tehnologiji.

Ponuđač kome bude dodeljen ugovor o javnoj nabavci dužan je da pre isporuke autobusa obezbedi obuku za stručno-tehnički kadar, odnosno za najmanje 50 vozača u trajanju od najmanje četiri radna časa po osobi.


JOŠ 37 ZGLOBNIH I SOLO

NABAVKA prvih 13 solo autobusa je deo kontingenta od ukupno 50 novih vozila, čija je kupovina planirana za ovu godinu. Preostalih 37, zglobnih i solo, biće nabavljeni za javnog gradskog prevoznika najverovatnije posle rebalansa gradskog budžeta.