OKONČANJE RADOVA NA ISTOČNOM KRAKU KORIDORA 10 - Radnici: Biće, ali skoro neće; Koridori: Završetak tokom leta (FOTO)
04. 04. 2019. u 16:02
Jedan od najfrekventnijih pravaca na Koridoru 10, sudeći po trenutnoj situaciji na terenu, najverovatnije neće biti brzo završen, iako Zorana Mihajlović najavljuje kraj radova do početka letnje sezone
Deonica auto-puta kod Pirota Foto M. Popović
Na ulazu u Sićevačku klisuru, kod Proseka, već se izlizala tabla na kojoj piše da će radovi biti završeni 2016. godine. Neupućeni vozači bi na ovaj deonici mogli i da zalutaju, pa čak i da nalete na radnike i mašine, ali je izvođač radova, na sreću, betonskim barijerama zabranio pristup. Deonica ne samo da nije završena, već je i opasna, jer je jedna kolovozna traka već ispucala, pa će tih 150 metara auto-puta morati da se gradi iznova.
Pročitajte još - NA KORIDORU 10 UGRAĐIVALI SUMNjIV KAMEN: Blato kao temelj auto-puta?
- Auto-put će biti završen, u to smo jedino sigurno. A kada? Pa, verovatno dogodine. Nema šanse da će biti ranije, jer je nezgodan teren, a ako ćemo pošteno, Grci su uzeli naš recept i zaposlili više ljudi u režiji nego na gradilištu - kažu nam malobrojni radnici koje smo zatekli kako pripremaju teren za betoniranje deo ispod auto-puta.
Prekoputa njih ulegao potporni zid. Skidaju se geotekstil i mreža i postavljaju nanovo.
- Stalno se to dešava, kao u Grdelici. Šta ćeš, ne možeš maknuti čitavo brdo. Ovde gore krenulo je brdo na kome je dalekovod, mora najpre to da se sanira, pa tek onda da se nastavi dalje - referišu nam radnici.
- Već šest godina gradim ovaj auto-put i ne vidim mu kraj. Biće dobro ako se završi iduće godine - iskren je Janko.
Pročitajte još - ISTOČNI KRAK KORIDORA 10 KOD PIROTA: Alternativnim putem direktno u industrijsku zonu (FOTO)
Ne može se reći da je gradilište od Proseka do Crvene Reke napušteno, ali se i ne radi punom parom. Na svakom kilometru stoji mehanizacija, a tu i tamo čuju se bageri. U jednom delu, asfaltira se desna traka, jer izvođači radova pokušavaju da završe barem nešto.
A posle pisanja "Novosti" da je kao podloga za auto-put navodno ugrađivan neatestiran kamen, punom parom počeo je da radi registrovani kamenolom u Dolcu i više se ne koristi građevinski materijal sa divljih kamenoloma.
- Nije dobra kombinacija da Srbin finansira, Grk gradi, a Španac da nadgleda - komentarisali su radnici.
Pripremanje terena za betoniranje
.jpg)
.jpg)
.jpg)
"KORIDORI": ZAVRŠETAK TOKOM LETA
- NA istočnom kraku Koridora 10 preostali su završni radovi na deonici Bancarevo - Crvena Reka dužine 12,3 kilometra - rečeno je u sredu "Novostima" iz "Koridora Srbije". - U ovom momentu, pod asfaltom je u poluprofilu šest kilometara. Takođe, izvode se radovi na elektromašinskom opremanju tunelu Sopot i Sarlah. Paralelno se sanira deonica Prosek - Bancarevo u dužini od 150 metara, koji su u garantnom periodu. U planu je da istočni krak Koridora 10 bude pušten u saobraćaj početkom ili u toku ove turističke sezone.
Kraj radova bio planiran za 2016. Foto D. Alihodžić
.jpg)
PROBIJEN BUDžET
Izgradnja deonice od Proseka do Bancareva u dužini od 9,4 kilometra trebalo je da košta 36,2 miliona evra. međutim, kako saznajemo, ovaj budžet je odavno probijen.
Nezni cvet pored puta
04.04.2019. 20:47
Prva slika samo prikazuje radnike i to sva tri radnika bez ikakve zastite. Nema slema, zastitnih patika, prsluka, podloga koja se betonira nije nabijena i trebalo bi staviti 10cm peska ispod betonaze. Boze, koliko jadna slika... I onda kao vrhunac licemerja jos naprave emisuju o koridorima na nacionalnoj televiziji kako sve puca od rada, a ne od nekvaliteta i nestrucnosti.
Prva slika samo prikazuje radnike i to sva tri radnika bez ikakve zastite. Nema slema, zastitnih patika, prsluka, podloga koja se betonira nije nabijena i trebalo bi staviti 10cm peska ispod betonaze. Boze, koliko jadna slika... I onda kao vrhunac licemerja jos naprave emisuju o koridorima na nacionalnoj televiziji kako sve puca od rada, a ne od nekvaliteta i nestrucnosti.
Komentari (2)