ŠESTA generacija "opel korse" najavljuju iz sedišta nemačkog giganta u Riselshajmu, biće spremna za promociju početkom jeseni!

Dok se novi model i dalje usavršava uz pomoć najnovijih, najbržih i najefikasnijih metoda virtuelnog razvoja, "Opelovi inženjeri" su ga sada dovezli na već uobičajena mesta gde će se i ovaj model testirati.

Pročitajte još: PROTOTIP U "SVEMIRSKOJ BOJI": Leksus na salonu automobila u Barseloni

U stvari radi se ne samo o jednostavnom testiranju i sakupljanju podataka već je na delu i sveobuhvatnan sistem podešavanja i usavršavanja u realnim uslovima, onima koji će i ovu "korsu" uskoro čekati na drumovima širom planete.

Od januara, "Opelovi" eksperti za šasiju, pogonske jedinice, elektroniku, osvetljenje i ostale sisteme su koristili dugu polarnu zimu u Švedskoj pokrajini Lapland za intenzivna testiranja na vrlo niskim temperaturama na zamrznutim jezerima i putevima koji su prekriveni snegom.

Pročitajte još: "DANI BRZINE" NA BAJKALSKOM JEZERU: "Čiroki" srušio rekord

Pored toga, predprodukcijski automobili trenutno obilaze krugove na stazama u Dudenhofen test centru dok se laboratorijska testiranja kao što je test elektromagnetne kompatibilnosti vrše u Riselshajmu.

- Tokom razvoja sledeće generacije "korse", posebnu važnost polažemo na veću efikasnost - kaže Tomas Vanke globalni razvojni inženjer za performanse vozila, koji radi na novoj generaciji "korse" četvrti put u svojoj karijeri.

- Ovaj novi model je značajno lakši, što smanjuje potrošnju goriva ali i povećava faktor zabave u vožnji. Kao i sa prethodnim generacijama na kojima sam radio, šasija koju trenutno usavršavamo je razvijena na svim vrstama evropskih puteva uključujući i nemački autoban kojim se vozi velikim brzinama. Naš cilj je da kupcima ponudimo vrhunsku šasiju sa idealnim balansom između bezbednosti, komfora i zabave."

Budući kupci, dakle, sada mogu da očekuju još zabavniju i efikasniju "korsu". Zahvaljujući inženjeringu sa lakšim materijalima, nova generacija "Opelovog" bestselera - sada sa više od 13,6 miliona prodatih jedinica i pet generacija od 1982. - je lakša za 10 procenata od prethodnog modela.