VIŠAK NOVCA IDE ZA DUGOVE: Uplatu veće sume od dospelog računa infostan knjiži na najstariju neizmirenu obavezu

G. NOVAKOVIĆ

18. 10. 2019. u 14:00

Ukoliko nema prinudne naplate, ostatak dinarskog iznosa vodi se kao pretplata

ВИШАК НОВЦА ИДЕ ЗА ДУГОВЕ: Уплату веће суме од доспелог рачуна инфостан књижи на најстарију неизмирену обавезу

Foto M.Labudović

UPRKOS tome što od maja prošle godine JKP "Infostan tehnologije" uplate korisnika knjiži na mesec i godinu za koju je račun ispostavljen, sugrađani mogu bez problema da izmire dugovanja. Viškom novca namiruje se najstariji račun koji nije obuhvaćen postupkom prinudne naplate. U drugom slučaju, suma koja "pretekne" se evidentira.


Neredovnih platiša komunalnih usluga, nažalost, ima. Jedan od njih je i penzioner Milan Sredojević. On priznaje da spada u grupu Beograđana koji ne izmiruju obaveze na vreme, ali, kako tvrdi, na kraju uvek izmiri dug.


- Dešava se da mi se nakupe tri ili četiri računa, pa to platim odjednom, ali izgleda da "Infostan" ne proknjiži kako treba, jer mi prete izvršiteljima - požalio nam se Sredojević. - U prethodne četiri godine, "Infostanu" sam dao više od 100.000 dinara na ime kamate i dugovanja, a nedavno mi je stiglo novo utuženje za račun iz marta ove godine.

PROČITAJTE JOŠ: Šalju izvršitelje zbog jednog računa


Sredojević ne razume zbog čega se višak novca ne knjiži za stara dugovanja, kao ni to da preduzeće za objedinjenu naplatu komunalnih usluga tereti ljude za jedan zaostali mesec.


Povodom ovog slučaja, "Infostan" ističe da su protiv navedenog korisnika tokom prethodnih godina zbog neredovnog plaćanja pokretani postupci prinudne naplate, a sve naknadne izvršene uplate su uredno evidentirane i rasknjižene.



Milan Sredojević


- Korisnici na svakom mesečnom računu imaju precizan prikaz obaveza. Ukoliko uplate veći iznos po parametrima sa uplatnice dostavljene uz poslednji račun, uplaćenim sredstvima se namiruje tekući račun, a viškom novca najstariji račun po datumu dospelosti, koji nije obuhvaćen postupkom prinudne naplate - objašnjavaju u "Infostanu".


Takođe, iz preduzeća napominju da ako su svi računi za koje nije pokrenut postupak prinudne naplate namireni, uplaćena sredstva se evidentiraju kao preplata, koja se na zahtev korisnika može preknjižiti na tuženi dug. Uplata više novca od onoga što piše na računu se takođe može koristiti za namirenje narednih mesečnih računa.

PLAĆANjE I ELEKTRONSKIM PUTEM


INFORMACIJE o plaćanju zaostalih dugovanja sugrađani mogu dobiti preko pozivnog centra0800-011-018 i broja 011/395-44-20, radnim danima 7.30 - 20.00 i subotom 8.00-14.00.

Nalozi za uplatu mogu se dobiti putem imejla ili dolaskom lično u bilo koju ekspozituru JKP "Infostan tehnologije". Korisnici takođe na sajtu preduzeća u delu onlajn upit stanja imaju pristup svojim računima, na kojima su im precizno iskazane sve obaveze.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

BB

18.10.2019. 14:46

Uplatio celokupno dugovanje sa utuženjem i nakon tri meseca dobio još jedno pismo od izvršitelja za isti dug. Natezao se 10 dana sa izvršiteljem da dokažem da sam izmirio dug. Isto dugovanje pokušavaju da naplate dva puta.

Korisnik

18.10.2019. 15:03

Uopste nije tacno ovo sto kaze naslov. Ja sam imao dug od februara ove godine i kada sam uplatio visak novca, oni umesto da prebace novac na to dugovanje, oni su stavili pretplatu 2.000 dinara. a u isto vreme me utuzili preko izvrsitelja i dodali jos 10.000 dinara na osnovna dugovanja. Prevaranti. Namerno su napravili ovakav sistem da bi sto vise ljudi kaznili jer da im je u interesu oni ne bi vezali uplate prema pozivu na broj vec prema vasem racunu i ukupnom dugovanju

Rade

18.10.2019. 15:22

Lažu, knjiže mimo zakonskih propisa, a bilo kakav razgovor,ako im nije po volji, ne prihvataju. Infostan je čist monopol koji im dozvoljava bahato ponašanje... Lično, posle pet pokušaja da se rašćisti problem, rekao sam im - videćemo se na sudu. e, baš me interesuje, kako i odakle posle plaćaju izgubljeni proces...