Za nova sedišta u špancima - 110.000 evra
26. 06. 2018. u 22:15
Prljava sedišta biće zamenjena u preostalih osam od 30 tramvaja iz Španije. Direktor GSP Željko Milković: Do kraja godine u svim vozilima KAF nove stolice
Novo sedište košta 60 evra / Foto I. Marinković
UMAZANA, isflekana, crna od prljavštine - takva su sedišta u "špancima". Putnici izbegavaju da na njih i sednu, a Grad je dosad uložio 110.000 evra na njihovu zamenu u 22 vozila!
Samo tri godine od kada su tramvaji marke KAF 2011. godine počeli da krstare gradom, nesavesni sugrađani već su bili uništili nova sedišta u njima. Ispolivana i umazana, ova vozila sada već sedam godina prevoze putnike s jednog na drugi kraj grada. Stranci, koji koriste javni prevoz, užasnuti su stanjem u kome se novi tramvaji nalaze, pa je domaćinima često i neprijatno da koriste ovaj vid prevoza kada su u njihovom društvu.
PROČITAJTE JOŠ: Letnji red vožnje do 3. septembra
Zamena sedišta počela je prošle godine, a posao se obavlja sukcesivno. Prema rečima direktora GSP Željka Milkovića, ostalo je još da se zamene stolice u osam "španaca".
- Od 30 tramvaja, zamenili smo sedišta u 22 - kaže Milković. - Grad je za to izdvojio 110.000 evra! To nisu male pare. Jedno sedište košta oko 60 evra, a u svakom ovom vozilu ima ih 77. Iako smo prvih godinu, dve pokušavali da ih operemo i angažovali nekoliko različitih firmi, nismo u tome uspeli. Sedišta su posle samo tri godine u potpunosti bila devastirana, a žalbe putnika su samo stizale. Zato smo odlučili da ih zamenimo, pošto nije bilo moguće da se samo ukloni platno sa njih.
.jpg)
Direktor objašnjava i da proces zamene traje toliko dugo jer je potrebno plan nabavke uskladiti sa finansijskim mogućnostima. Ujedno, pošto su u pitanju izlivene sedalne ploče za njihovu izradu je potrebno vreme.
- Javna nabavka za zamenu sedišta u preostalih osam tramvaja je raspisana, pa se nadamo da će taj posao biti obavljen do kraja godine. I sama zamena traje bar nedelju dana, što nije beznačajno, jer vozilo tada ne saobraća.
PROČITAJTE JOŠ: Dunavska regata sa 200 takmičara
MUČI IH I SMRAD
OSIM na prljavštinu, putnici se žale i na miris urina u šinskim vozilima. Iz GSP kažu da se dnevno na tri do sedam tramvaja uradi generalno pranje, i podsećaju da se vozila koji idu u saobraćaj čiste svakodnevno.
i
26.06.2018. 22:30
7 dana za 77 sedista pa ubaci 10 majstora i zameni za smenu
Право питање је, пошто у трамвајима постоје камере, колико су тих прљача ухватили и наплатили им штету? То сигурно неко ради намерно, невероватно је да су тако једнообразно сва испрљана, као што су у старим швајцарским трамвајима исечена седишта, одмах по добијању из Базела. Џаба се бацају паре ако се не хватају починитељи. Исто је с бесмисленим графитима, исто с бацањем отпадака и пикаваца, паркирањем на местима која ометају саобраћај, пешачки и колски ... Неко не ради свој посао!
Nisu sugrađani uništili sedišta nego je projektant istih loš. Staviti takoreci plisana sedista u vozilo javnog prevoza gde milion ljudi sedne, propala bi da su bila u operi. Neko ko nikada nije izasao iz svog biroa na teren da ispita svoje cedo u realnim uslovima upotrebe. Nisu dzaba najbolja i najtrajnija sedista ona iz starih autobusa jos iz doba SFRJ sa drvenim sedistima. Vodootporna, cvrsta,cista, skoro vecna, jeftina
@Sasa - Najgora sedista u starim vozilima hladna kao zmija, cim se sedne u stare autobuse oseti se.. Naravno da svetle boje mebla nisu dobre za javni prevoz. Podrzavam predlog da se samo ukloni mebl i ostane sediste a ne da se celo menja i kosta mnogo.
@Sasa - sedišta bi bila topla... pričamo o novim vozilima, kod kojih je temperatura normalna.
Komentari (23)