BEOGRADSKI TAKSISTI O DOLASKU KOLEGA IZ HRVATSKE: Gradu ne treba više vozača
28. 03. 2018. u 20:00
Prevoznik "Kameo", koji je odlučio da posle Slovenije dođe i u Srbiju, žiteljima prestonice obećava novu dimenziju vožnje. Udruženje taksista Srbije: Važno da se drže ugovorene cene i propisa
"Kameo" će angažovati proverene vozače Foto Z. Jovanović
VEST da će od 1. aprila dobiti novog konkurenta uznemirila je sve taksiste u gradu! I dok hrvatski prevoznik "Kameo", koji je odlučio da posle Slovenije dođe i u Srbiju, žiteljima prestonice obećava novu dimenziju vožnje, domaći taksisti strahuju. Ukazuju na to da se dozvolom ovom prevozniku otvaraju vrata i ilegalnim prevoznicima. Iz Udruženja taksista poručuju da je konkurencija dobrodošla, ali samo ako bude radila u okviru zakona.
- Strahujemo da će ulazak "Kamea" na srpsko tržište biti uvod u legalizaciju "divljaka" - kažu, za "Novosti", u jednom beogradskom taksi udruženju. - Iskustvo taksista iz Hrvatske govori tome u prilog, pošto je "Kameo" tamo napravio pometnju. Videćemo kako će poslovati i da li će naši ljudi želeti da rade na takav način.
Iz Saveza taksista Srbije navode da su upoznati sa načinom na koji je "Kameo" dobio 10 taksi vozila u Beogradu, ali i sa njihovim poslovanjem.
- U Hrvatskoj je "Kameo" iskoristio rupe u zakonu, pa je zato stvoreno haotično stanje - kaže, za "Novosti", Aleksandar Bjelić, iz Udruženja taksista Srbije. - Mediji su objavljivali da nisu plaćali poreze i doprinose vozačima, da je bilo utaja poreza... To naši ljudi znaju, pa svako ko želi da potpiše franšizni ugovor sa njima, to radi na sopstvenu odgovornost. Bez obzira na to što dobijaju novo vozilo i dodatnu obuku, ne verujem da se to našim taksistima isplati. Oni koji su im dozvolu prodali, nisu dobro poslovali, što znači da su bili loši vozači.
Bjelić tvrdi i da je svaka konkurencija dobrodošla ako poštuje zakon.
- Ukoliko od postojećeg broja taksista u gradu, određen procenat počne da radi za njih, neće biti problema - tvrdi Bjelić. - Bitno je da se na ulicama ne pojave novi taksisti, ali i da se "Kameo" drži jedinstvene cene.
"Kameo Srbija" trenutno ima registrovanu taksi tablu i poseduje jednu samostalnu dozvolu. Pošto je Grad ograničio broj taksi vozila, ideja čelnih ljudi "Kamea" je da sklapanjem franšiznih ugovora sa taksistima povećaju broj svojih vozila u prestonici.
- Sa našim vozačima-partnerima udovoljićemo potražnji. Okupićemo proverene vozače sa već postojećim licencama u Beogradu, daćemo im nova vozila i pokriti im sve troškove poslovanja. Očekujemo da ćemo u što kraćem roku imati 300 automobila na ulicama - objašnjavaju iz "Kamea".
VEĆ DOBILI TABLICE
IZ Sekretarijata za javni gradski prevoz potvrđuju da se "Kameo Srbija" u januaru ove godine registrovao kao preduzeće i dobio tablicu:
- Prevoznik je dobio dozvolu za 10 vozila, što znači da ne bi smeo da ih ima više. U pitanju je preduzeće, a ne udruženje, gde vozači lako mogu da prelaze iz jedog u drugo. Ukoliko vozila sa ovom tablom bude više od 10, saobraćajna inspekcija bi trebalo da kažnjava prevoznika, a on kasnije ne može da prođe estetski pregled u ovom sekretarijatu.
smb
28.03.2018. 20:21
ovo mirise na jednu drugu firmu koja ima problema u skoro svim eu zemljama "starog zapada" jer je svaki prevoznik navodno samostalan. vreme je da gradjani pokazu koliko im je stalo da domace firme i dalje ravnopravno posluju tj. da gledaju s kim ce da se voze. jer koga ce oni prevoziti ako ne velikim delom gradjane srbije. ako je sve tudje bolje onda neka se ne kuka na drzavu posle kad se doprinosi ne placaju i inspekcija ima mnogo posla. malo da se svoje bolje gleda, to rade i drugi. pozdrav.
e jos hrvate pustite da rade po srbiji sta hoce.
Ovo nije normalno . Treba pod hitno ispitati koliko su para dobili oni koji su odobrili ovo. Mito i korupcija unistice Srbiju. Uzeli nam Arenu vise nije Beogradska sada je stark , uskoro i hrvatska zastava vijorice se, idea raspostranjena kao najgora epidemija. ne mozemo da disemo od njih . Probajte u hrvatskoj nesto ovako. Videli ste kako su se ponasali kada predsednik samo otisao u hrvatsku a da ne govorimo o Srpskim proizvodima gde ce te pre dobiti na loto nego naci nas proizvod u hrvatskoj.
I nad popom ima pop. kada smo spali na hrvate sve je jasno koje su sirivine nasi taksisti
legalizacija divljaka ? Konacno , to je u CG donelo ozbiljnije firme , jeftiniji prevoz i nova auta... Polovina min nosi uniforme , ne smrde i ne puse u vozilu , ne steluju taksimetar itd...Tako da sklanjanje divljaka znaci uvodjenje reda i kulture. Plus vise para drzavi od poreza... Tako da nista tu lose nema....To sto je Hrvatska firma je samo izbegavanje problema na lokalu ....
Komentari (11)