USKRŠNJA DONACIJA KOMPANIJE NECTAR: Kompanija Nectar donirala proizvode i organizovala uskršnje druženje sa decom iz SOS dečijeg sela u Sremsko

Promo

29. 04. 2024. u 13:53

Kompanija Nectar, jedan od lidera u proizvodnji zdrave hrane i pića, povodom uskršnjih praznika je obradovala decu, štićenike SOS dečijeg sela u Sremskoj Kamenici. Kompanija je povodom predstojećih praznika organizovala druženje sa decom iz ove ustanove, tradicionalno farbanje uskršnjih jaja, i tim povodom donirala je značajne količine Nectar Family sokova i sokića za decu ovoj ustanovi. Deca su prilikom uručenja donacije učila o tradicionalnim načinima obeležavanja Uskrsa, družeči se sa zaposlenima u kompaniji i uživajući u proizvodima koji stižu iz Nectara.

УСКРШЊА ДОНАЦИЈА КОМПАНИЈЕ NECTAR: Компанија Nectar донирала производе и организовала ускршње дружење са децом из СОС дечијег села у Сремско

Foto: Promo

Kompanija Nectar, kao porodična kompanija neguje tradicionalne vrednosti, što konstantno pokazuje kroz brojne aktivnosti koje za cilj imaju pomoć najmlađima, ugroženim grupama stanovništva ali i kroz brojne druge aktivnosti pa i sam redizajn svojih najpoznatijih brendova. Upravo prilikom uručenja donacije, najmlađi su mogli da vide nova, redizajnirana pakovanja Nectar Family sokova na kojima su prikazani najlepši i najpoznatiji predeli naše zemlje, a sve sa ciljem promocije tradicije i vrednosti koje neguje. Nectar Family sokovi od sada nose naziv Familija i kroz njihova pakovanja promovisaće se najlepši lokaliteti u Srbiji.

„Kao porodična kompanija koja je za dve decenije poslovanja izrasla od malog preduzetničkog poduhvata u lidersku kompaniju, od velikog značaja nam je čuvanje tradicije i porodičnih vrednosti. Kod nas radi više od 1.000 zaposlenih, a porodični duh, toplina i timska energija i dalje su prisutni. Današnje druženje sa decom iz SOS dečijeg sela predstavlja jedan od najznačajnijih i najlepših segmenata poslovanja naše kompanije, kojoj su pored tržišnih ciljeva, ovakve aktivnosti u najvišem rangu prioriteta. Cilj nam je da na razne načine potrošačima i pre svega najmlađima prenesemo značaj očuvanja tradicije, ljubav prema najbližima i sopstvenoj zemlji, što smo pokazali uporavo i kroz redizajn našeg najpoznatijeg brenda Nectar Family odnosno Nectar Familija sokova“, istakla je Nataša Jokić, direktor marketinga kompanije Nectar.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Dolce Vita na obali Save: Stanovi na ovoj lokaciji su za one koji žive svoje snove

Dolce Vita na obali Save: Stanovi na ovoj lokaciji su za one koji žive svoje snove

Možete li da zamislite lepotu svakodnevice koja počinje na obali Save do koje stižete laganom šetnjom kroz jedinstvenu luksuznu pešačku zonu, a završava se ispijanjem vina na vašoj prostranoj terasi s pogledom na reku ili u vrhunskom restoranu do kog stižete peške? U istom danu ste s lakoćom obavili posao, odradili trening, uživali u kupovini novih komada garderobe najluksuznijih brendova u neposrednom komšiluku, a stigli ste i da sa decom provedete vreme u zelenilu, jer se sve što vam treba nalazi nadohvat ruke.

14. 05. 2024. u 10:00

Komentari (0)

VELIKI FUDBALSKI HAOS: Mančester siti ne može da igra u Ligi šampiona?!