HOTEL Kempinski Palas Portorož i kompanija MK Grupa sa projektom i ove godine su partneri najveće svetske regate Barkolana, koja je okupila najbolje jedriličare sveta. Ovim potezom, MK Grupa pokazala je da je strateški partner razvoja turizma u celom regionu. Okupila je više od 60 jedrilica i više od 500 učesnika koji su krenuli ispred hotela Kempinski Palas Portorož na tradicionalnu 51. regatu Go to Barcolana. Pobednicima ovog takmičenja dodeljene su vredne nagrade.

Kai Behrens, generalni direktor Hotela Kempinski Palas Portorož, kazao je da je ovo, jedna od najprestižnijih regata u svetu u jedrenju i dodao da je ponosan što je Hotel Kempinski Palas Portorož deo ove prestižne manifestacije:

- Jedriličarska regata Go to Barcolana by Kempinski and MK Group zaslužuje maksimalnu podršku jer doprinosi, ne samo promociji slovenačkog jedrenja i sporta, već i znatnijoj posećenosti samog Portoroža, boljem imidžu ove destinacije, a simim tim i razvoju turizma Slovenije.

Start Go to Barcolana bio je ispred hotela Kempinski Palas Portorož, a zvanični promoter regate - Vasilij Žbogar, jedan od najuspešnijih svetskih jedriličara, dobitnik većeg broja olimpijskih medalja.

PROČITAJTE JOŠ - 51. BARKOLANA: Pobednik slovenačka jedrilica Vej of vajf v incela; Hiljade jedrilica učestvovalo na najvećoj svetskoj regati (FOTO+VIDEO)

- MK Grupa, kao jedna od vodećih hotelskih kompanija u regionu, aktivno doprinosi razvoju slovenačkog turizma, i svrstava Portorož među najprestižnija turistička letovališta u ovom delu Jadrana - kaže Jelena Baronik, jedan od direktora MK Grupe. Dodala je da je strateško opredeljenje ove kompanije podrška lokalnim zajednicama i događajima kako bi destinacije u okviru kojih posluju hoteli grupacije, postale prepoznatljivije i turistički atraktivnije.

Kai Behrens

Upravo je to jedan od razloga što su MK Grup i hotel Kempinski Palas Portorož i ove godine doveli jedriličarsku regatuGo to Barcolana u Portorož. Pored toga g-đa Baronik je potvrdila i startešku opredeljenost MK Grupa kada je u pitanju aerodrom Portorož.

- Aerodrom je jedan od nosilaca razvoja, pre svega Portoroža kao turističke destinacije, ali i turizma na slovenačkoj i celokupnoj istarskoj obali. Imajući to u vidu planirano je proširenje piste, koje je neophodno za uspostavljanje novih avio-veza, odnosno još bolju povezanost ove destinacije. Proces je u toku, a MK Group sa svim vlasnicima aerodroma Portorož se nadaju pozitivnom odgovoru nadležnih institucija - reči su g-đe Baronik.

Koliko je važna podrška MK Grupe, lokalnoj zajednici i samom Portorožu, potvrdio je Igor Novel, direktor ovdašnje turističke organizacije Portorož:

PROČITAJTE JOŠ - “Barkolana” najveća svetska regata

- Hotel Kempinski Palas Portrož, u vlasništvu MK Grupe, član je turističke organizacije Portroža i aktivno sarađuje u razvojnim projektima destinacije. Podržavamo odluku MK Grupe da bude sponzor jedriličarske regate Go to Barcolana jer je podrška jedriličarskom turizmu, kao delu razvoja sportskog i luksuznog turizma, jedna od glavnih tačaka naše strategije razvoja - rekao je Novel.

Podsećamo da kompanija MK Grupa u većinskom i manjinskom vlasništvu poseduje 14 hotela u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj i Crnoj Gori, aerodrom Portorož i golf teren u Savudriji. Poseban značaj za diviziju turizma u okviru MK Grupa ima saradnja sa renomiranim svetskim brendovima kao što su Kempinski i Šeraton.

KEMPINSKI, TRADICIONALNO I MODERNO

Hotel Kempinski Palas Portorož smešten je na ekskluzivnoj lokaciji u zaštićenom uređenom parku u srcu Portoroža.

Ovaj superior hotel sa pet zvezdica otvoren 2008. godine, personifikuje jedinstvenu kombinaciju tradicionalnog i modernog dizajna kog je koncipirao francuski dizajner Jean-Claude Laville.
Hotel može da se pohvali sa 181 vrhunskom sobom i apartmanima, 1500 kvadratnih metara spa centra, šest konferencijskih sala, unikatnom Kristalnom dvoranom i sopstvenim parkom.
Takođe, svojim gostima stavlja na raspolaganje dva a la carte restorana, i to Sophia i Fleur de Sel, sa inovativnim konceptom hrane i pića. Hotel Kempinski Palas Portorož od 2015. godine deo je MK Grupe.

TIM BRILjANTNE MLADOSTI

Nivou koji je, u regionalnom turizmu dostigla MK Grupa, kao nadogradnju poslovnim podvizima u drugim oblastima, uz doprinos potvrđenih menadžera - svojevrsni pečat daje i tim briljantnih mladih ljudi u marketinu i PR službi.

Oni suvereno vladaju svakim podatkom, pouzdanim i tačnim. Zato su i izuzetni vodiči u priči o uspehu MK Grupe. Domaćini su dobrih vibracija i energije.


INVESTICIONI CIKLUS OD 5 MILIONA EVRA U ISTRI

Kompanija MK Grupa je, od 2017. godine, vlasnik Skipper Resorta u Savudriji u Istri, koji se prostire na preko 200.000 kvadratnih metara. Ovaj kompleks obuhvata Kempinski Hotel Adriatic, 21 luksuznu vilu, golf teren i apartmane ukupne površine preko 15.000 kvadrata. Ovogodišnjim investicijama od preko 3 miliona evra u Kempinski Hotel Adriatic u Hrvatskoj, i najavljenim novim ulaganjima od 2 miliona evra tokom naredne godine, kompanija MK Grupa potvrđuje jasnu nameru da razvije turističke destinacije u kojima posluje i učini ih omiljenim među regionalnim i evropskim turistima.

Kempinski Hotel Adriatic u Savudriji / Foto I. Marinković

„Nije tajna da Istra pruža velike potencijale za razvoj turizma. MK Grupa u ovom delu regiona želi da bude aktivan partner razvoju, ne samo hotelskih ponuda, već čitavih destinacija i učini ih novim omiljenim mestima među turistima. Upravo zato smo pokrenuli ovaj novi investicioni ciklus“, izjavio je Kai Behrens, generalni direktor Kempinski Hotela Adriatik u Savudriji.

Kempinski Hotel Adriatic u Savudriji / Foto I. Marinković

Gospodin Behrens je takođe istakao je da je samo u protekloj godini više od tri miliona evra uloženo u renoviranje ovog hotela, kao i da su najveći radovi bili renoviranje plaže hotela, rezidencije Skipper, vip plaže kao i restoranskog dela. „U narednom periodu očekuju nas dodatne investicije od 2 miliona evra u vile Skipper Resort-a, kao i opremanje i preuređenje određenih apartmana. Idemo u susret trendovima i zahtevima savremenog turizma i želimo da ovaj deo Jadrana učinimo prvim izborom, ne samo za goste iz regiona, već i iz drugih evropskih i svetskih zemalja“, dodao je Kai Behrens.

Kempinski Hotel Adriatic u Savudriji / Foto I. Marinković

Kempinski Kempinski Hotel Adriatic otvorio je svoja vrata 2009. kao prvi hrvatski luksuzni golf i spa rizort sa pet zvezdica na moru. Smešten nedaleko od Umaga, raspolaže sa 186 ekskluzivno opremljenih soba i apartmana, dva elegantna restorana, tri bara, spa centrom veličine 3000 kvadratnih metara, teretanom, dečjim Kempi Klubom, plažom, raznovrsnim konferencijskim sadržajima i u zasebnom konferencijskom centru smeštenom na samoj morskoj obali. Ovaj hotel posluje u sklopu Skipper Resorta koji obuhvata i luksuzne vile i apartmane, ali i Golf Klub Adriatik - prvo istarsko takmičarsko golf igralište sa 18 polja.