Si-En-En: Ovo je 11 najlepših mesta Srbije

A. MIKATA

04. 05. 2018. u 21:44

Posle 11 godina, u utorak ponovo počinje emitovanje spota o našoj zemlji na globalnoj tv mreži. Od turizma lane zarada 1,4 milijarde evra

Си-Ен-Ен: Ово је 11 најлепших места Србије

Đavolja varoš, foto P.Milošević

BEOGRAD, Petrovaradin, Uvac, Golubac, Studenica, Novi Sad i druga mesta Srbije od utorka će ponovo biti dostupni gledaocima globalne TV mreže Si-En-En. Nova kampanja promocije srpskog turizma na ovoj televiziji počinje 8. maja, čime se naša zemlja na ovu mrežu vraća posle 11 godina odsustva.

Promotivni spot o Srbiji lane je emitovan 600 puta na Bi-Bi-Siju, Jurosportu i Travel čenelu (po 700 emitovanja), a u Turističkoj organizaciji Srbije kažu da imaju odličnu saradnju sa Si-En-Enom i da naša zemlja sada ulazi u red “ozbiljnih turističkih igrača”.

- Spot je radio Travel čenel i ove godine biće emitovan na svim globalnim mrežama, poput Nacionalne geografije, Juronjuza i Travel čenela - kaže Marija Labović, direktor Turističke organizacije Srbije. - Srbija, definitivno, postaje sve ozbiljniji "igrač" u svetu turizma i strancima više ne treba objašnjavati gde je i šta je Srbija.

Naša zemlja je od ove godine konačno prešla “mrtvu tačku” i počeli smo da od turizma zarađujemo više novca nego što naši putnici mogu da - iznesu. Januar je počeo spektakularno, sa zaradom od 92 miliona evra, dok su naši turisti uspeli da u inostranstvu potroše “samo” 79 miliona. I ove godine se očekuje rekordna zarada od turizma, a lane je iznosila 1,4 milijarde evra, čime ne mogu da se podiče ni mnoge zemlje koje imaju more, poput Crne Gore.

U Srbiji je do marta već boravilo više od pola miliona gostiju. Veliku zaslugu imaju posete stranih novinara, a Turistička organizacija godišnje organizuje dolazak 250 stranih medija.

- Tekst koji je objavljen na interent-stranici Si-En-Ena pisala je Meri Novaković, koja je bila naš gost u aprilu - kaže Labovićeva. - Meri je putovala po Srbiji i spisak od 11 mesta koje je predložila svojim čitaocima je njen lični izbor. Tačnije, to su mesta koja je ona posetila. Dovođenje stranih novinara se pokazalo kao odlična promocija. Trenutno je u Srbiji francuski TV5 Mond, a nedavno je bio i britanski Skaj TV, koji priprema nekoliko emisija o našoj zemlji.

Kopaonik,foto M.Anđela

Meri Novaković je preporučila 11 destinacija koje obavezno treba posetiti u Srbiji. Neke, poput Beograda, Zemuna i Novog Sada namenjene su ljubiteljima noćnog provoda, a druge poklonicima netaknute prirode. Beograd je, inače, u prva tri meseca ove godine već posetilo 385.044 turista, što je 11 odsto više nego lane u istom periodu. Srpska Atina je, pak, imala 42 odsto više gostiju nego lane.

Novi Sad,foto D.Dozet

Novinarka je preporučila i Suboticu zbog bajkovite arhitekture, ali i vinski centar Frušku goru, na kojoj se može posetiti 60 vinarija i 17 manastira. Ljubiteljima prirode savetuje da odu na Kopaonik, Zlatibor ili Taru. Planinski centri Srbije od početka godine beleže porast dolazaka turista od 12 odsto.

Drvengrad,foto Tanjug

Na spisku su i mesta poput Đavolje varoši, Drvengrad, u koji godišnje dođe 250.000 gostiju, kao i manastir Studenica.

Zlatibor,foto Tanjug


MESTO NA KOJEM TREBA BITI

SPOT traje 30 sekundi i nosi poruku na engleskom “Srbija, mesto na kojem treba biti”.

Travel čenel je snimio tri vinjete sa lepotama Srbije u trajanju od minuta, kao i ovaj kraći spot. Cilj spota je da se skrene pažnja na Srbiju i predstavi našu zemlju kao turističku destinaciju. Kadrovi su opšti, sa letnjim snimcima prirode, aktivnog odmora, istorije, gradskog predaha...

Beograd,foto Z.Jovanović

STARI SPOT

PRVO pojavljivanje Srbije na Si-En-Enu nije prošlo slavno, jer je spot urađen amaterski i potkrale su se mnoge greške. “Novosti” su 2007. godine pisale o brojnim greškama, a najveća je bio snimak rumunske crkve na Dunavu koja se vidi kada se krstari ovom rekom. Spot je ubrzo povučen i ostao je samo onaj koji prikazuje našu kulturnu baštinu. Tadašnja kampanja je koštala pola miliona evra, a za spot koji se sada emituje potrošeno je 30.000 evra.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (6)

Lopovi

05.05.2018. 01:19

Kako se krade sa lakocom u ovoj zemlji a da niko ne odgovara, pa to je strascno. POLA MILIONA evra za reklamu, EJJJJ...

Naravno

07.05.2018. 09:45

@Lopovi - Ne znam koji su ovi talibani koji imaju nesto protiv tvog komentara. Lepo pise; spot sa greskama koji je uradjen amaterski je kostao 500 000 evra, a ovaj novi samo 30 000 evra. Nepismenih ljudi na internetu ima koliko ti dusa zeli. Navodno su nesto procitali, ali pojma nemaju sta su stvarno procitali.

yugovic

05.05.2018. 03:37

Ne zaboravite da ih odvedete na Frušku Goru da vide onaj TV toranj ."Ručni rad NATO avijacije "

Milan od Macve

05.05.2018. 11:58

Nije dovoljno samo privuci turiste vec ih treba i zadrzati.Treba uloziti novac u smestaj i prvenstveno u puteve.Da bi se moglo doci do najlepsih mesta.