Turska odobrila čarter letove Er Srbiji
11. 05. 2015. u 19:28
Turske vlasti dozvolile sezonske turističke ture za putnike iz naše zemlje. Prvi let već 16. maja, pa putnici neće morati da menjaju aranžmane
TURISTI koji su uplatili aranžmane za turska letovališta mogu da odahnu. Konačno, "Er Srbija" je dobila dozvolu turskih vazduhoplovnih vlasti za čarter letove u ovoj sezoni, otkriva za "Novosti" Zoran Ilić, pomoćnik ministra saobraćaja. I to, odobreni su svi zahtevi naše aviokompanije što je ukupno oko 19.584 mesta u avionima u oba pravca.
Ceo dan bilo je napeto u turističkim agencijama, koje imaju ugovorene letove sa srpskim nacionalnim avio-prevoznikom. Ipak, u poslednjem trenutku stiglo je "zeleno svetlo" iz Ankare, jer bi u suprotnom prvi polazak planiran za 16. maj ka Antaliji morao da bude otkazan. Pravila, naime, nalažu da se let otkazuje pet dana pre polaska, ako do tada ne stigne dozvola.
Najdramatičnije je bilo u agenciji "1A travel" čiji turisti zapravo i putuju u subotu "Er Srbijom". Ova agencija prvo je imala ugovor sa turskom avio-kompanijom, koja nije dobila dozvolu naših vazduhoplovnih vlasti, a potom se okrenula "Er Srbiji".
- Ovo je pozitivan signal sa turske strane - ističe Ilić. - To ćemo svakako uzeti u obzir, ali priča oko čartera mora da se nastavi za pregovaračkim stolom. Moramo da se potrudimo da blagovremeno uspostavimo potrebne odnose za nastavak čarter avio-prevoza između dve zemlje u sezoni leto 2015.
DRUGA RUNDA
"TURKIŠ erlajns" već ima dozvolu našeg Direktorata civilnog vazduhoplovstva za čarter letove i to za 33.264 mesta. "Er Srbija" je tražila i dobila dozvole za 19.584 sedišta. Turske avio-kompanije "Fribrd" i "Korendon" aplicirale su za oko 58.000 mesta, ali su im zahtevi odbijeni, pa su ih ponovili.
dalibor
11.05.2015. 20:54
Aplauz :) e da vidimo sada pa nateraste ljude da uzmu ono ne zeljeno,pa cete sada vlasti da podignete kompaniju na noge ili cete da punite dyepove iz njenog dzepa. Jadnooooooo,jadni steeee Zoran Ilic je za cirkus po mom skromnom misljenju
Hvala Turci. Bravo za Jat.
Dovoljna bi bila samo jedna low cost kompanija i niko ne bi pomislio na čartere. Eeee ali Air Serbia ima monopolisticki polozaj kod nas i cilj nije dobiti sto povoljnije cene karata za putnike vec odrzati njen polozaj jer smo se slizali sa arapima.
Da se ja pitam, dozvole za carter letove bi se dodeljivale po pravilima koja vaze za javne nabavke. Raspisao bih tender, Svaka kompanija na planeti imala bi pravo da se prijavi a bodovao bih tako sto bi se 50% bodova dobijalo na osnovu starosti aviona (mladji avion = veci broj bodova), 35% na osnovu ponudjenog nivoa usluge u avionu (prostor za noge izmedju sedista, hrana, pice, filmovi, muzika, pracenje kretanja aviona na ekranu, ...) a 15% na osnovu cene.
Er Srbija postaje ponos Srbije.
Komentari (7)