POSLE dvodnevnog zastoja, nastavljen je prevoz repe sa njiva do šećerane "Crvenka". Iako fabrika nije udovoljila njihovom zahtevu da poveća cenu transporta za relacije kraće od 50 kilometara, kamiondžije su prekinule štrajk jer je zaprećeno da će pomenuta firma aktivirati menice kojima se prethodno obezbedila za slučaj eventualne štete.

Ipak, neki od nezadovoljnih vozača su napustili posao u Šećerani i prešli na prevoz kukuruza, a drugi su prestali da voze jer je fabrika zatražila da sve prevozničke agencije vrate po tri kartice, objašnjavajući da se pojavio višak vozila za transport repe.


PROČITAJTE JOŠ -NEVEROVATNO, ALI ISTINITO: Četvrtina Srbije pod šumom, a drvnu građu kupuje od Nemaca


Podsetimo, kamiondžije su pre početka kampanje ugovorile transport po ceni za 10 odsto nižoj od lanjske, nadajući se da će gubitak nadoknaditi većom količinom prevezenog tereta. Jer, Zakon dozvoljava da na šlepere i dampere utovare najviše 27 tona repe, a vozili su i do 43 - što je tolerisano sve do ove jeseni, kada je policija pooštrila kontrolu i izricala visoke kazne. Zato je zatraženo da Šećerana poveća cenu prevoza za najmanje 30 odsto, ali grčka kompanija "Helenik šugar" - koja je vlasnik crvenačke fabrika, kao i šećerane u Žablju - pristala samo na triput manji procenat, i to za rude preko 50 kilometara, što većini prevoznika nikako ne odgovara...