REPUBLIČKI geodetski zavod (RGZ) je konačno raspleo svojevrsni Gordijev čvor između DP "Velmortrans plus" u stečaju i firme "Fortis propertis", pa su se stekli uslovi za procenu vrednosti Glavne autobuske stanice u Ćupriji i njenu prodaju.

PROČITAJTE JOŠ - Ćuprija: Prevoznici čekaju dodelu koncesije

Odbijanjem žalbe "Fortisa", rešenje kojim je ćuprijska Služba za katastar nepokretnosti dozvolila pravo upisa "Velmortransu" je postalo pravosnažno, pa je ova firma najzad uspela da upiše svu svoju imovinu - autobuske perone, nadstrešnice i kompletnu staničnu saobraćajnu infrastrukturu.

Podsetimo, dosad je autobuska stanica u vlasništvu "Velmortransa", praktično, visila u vazduhu jer se oko dva hektara zemljišta na kojem se nalazi - sticajem okolnosti iz davnih vremena - vodilo na drugog korisnika, a vlasnik "Fortisa" nije dao saglasnost za promenu u katastru. Zato je RGZ u drugostepenom postupku morao da "preseče".

- Konačno su se stekli uslovi za to da raspolažemo svojom imovinom koju, bez validne dokumentacije, nije bilo moguće ni proceniti, ni ponuditi zainteresovanim kupcima. Sada, međutim, najpre treba odlučiti da li će se prodavati kompletno pravno lice ili samo imovina - objašnjava predsednik Odbora poverilaca "Velmortransa" Miroslav Pešić.

Miroslav Pešić

KONCESIJA NA LERU

GLAVNA ćuprijska autobuska stanica, kraj auto-puta od Beograda ka Nišu, dosad nije bila zatvorena samo zahvaljujući činjenici da je poslednjih nekoliko godina bila u zakupu drugih prevoznika - najpre "Kavima" iz Vranja, a zatim paraćinskog "Eurolina". Pritom, Vranjanci obavljaju ne samo lokalni prevoz u Ćupriji, već i organizovani transport đaka, a stanicu od lane drže Paraćinci. Zato se očekuje da će se ova dva prevoznika boriti i oko koncesionog ugovora za koji je tender već raspisan, ali zbog žalbe procedura nije okončana.