REKONSTRUKCIJA KRAMEROVE ULICE U KULI: Kocka složena po drugoj mustri

Z. Rajić

21. 08. 2018. u 10:15

Kramerova ulica u Kuli zbog oštećenja morala da bude rekonstruisana po četvrti put. Uzrok lomljenja je loše urađen posao, a ne podzemne vode

РЕКОНСТРУКЦИЈА КРАМЕРОВЕ УЛИЦЕ У КУЛИ: Коцка сложена по другој мустри

Foto Milić Vulović

OBELEŽAVANjEM pešačkih prelaza, ove sedmice biće označen završetak četvrte, i kako se očekuje konačne rekonstrukcije Ulice Josipa Kramera u centru Kule. Ova ulica bila je pretvorena u atraktivnu pešačku zonu i svečano predata na upotrebu krajem 2016. godine, ali se ubrzo pretvorila u noćnu moru lokalne vlasti, jer su kocke kojima je bila popločana počele da se lome i iskaču iz ležišta. U dva navrata prošle godine su presložene, ali su i posle toga nastavile da se lome zbog čega je ulica treći put zatvorena za saobraćaj, što je izazvalo gnev građana i oštre kritike zbog loše obavljenog posla.

- Verujem da smo napokon stavili tačku na ovaj komunalni problem i da će ubuduće biti sve kako treba. Postupili smo po nalozima stručnjaka iz Instituta za puteve iz Beograda, koji su ukazali na greške koje je trebalo ispraviti - rekao je predsednik opštine Kula Velibor Milojičić.

Prema njegovim rečima, utvrđeno je da posao nije bio kvalitetno urađen i da uzrok ispadanja ploča nisu bile podzemne vode kako se pretpostavljalo. Izvođač radova bilo je preduzeće "Teraks niskogradnja" iz Subotice, a stručni nadzor je obavljala subotička firma "Suprojekt".

- Iz Instituta za puteve stigla je preporuka da se ploče u Kramerovoj ulici zamene manjim i da se one postave u obliku duplog slova "t", što je i urađeno. Na nekim delovima podloge zemlja je morala da se kopa do dva metra dubine i nasipa tucanikom i peskom - predočio je Milojičić.

Vrednost zaključenog ugovora sa "Teraks niskogradnjom" bila je 53 miliona dinara, a troškovi su porasli na 60,8 miliona zbog nepredviđenih radova na atmosferskoj kanalizaciji.

OGRANIČENjA

U Kramerovoj ulici zabranjen je saobraćaj za vozila teža od pet tona, a brzina je ograničena na 30 kilometara na sat.

- Najveća opasnost za rekonstruisanu ulicu su bahati vozači, koje treba da obuzda saobraćajna policija - poručio je Milojičić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

Toko

21.08.2018. 11:10

100god. je Kulu krasila stara turska kaldrma, koja je sigurno zavrsila u Beogradu. Na njeno mesto su dosle ploce debljine ni 5cm koje su trajale svega 3 dana. Posao je zavrsen bez garancije izvodjaca radova. Tako da nove ploce nisu mogle biti vracene, one su ,, nestale”. Na red su dosle redovne, namenske deblje ploce. Prica o bahatim vozacima je laz. Kulska uprava je bila bahata, kontraverzna i zato smenjena. Ako Milojcic kaze da je 60 mil. ulozeno, budite sigurni da je ustvari 300 miliona.