Zimsko krpljenje rupa
20. 01. 2018. u 12:15
Ekipe JKP "Put" koriste povoljne uslove za popravku saobraćajnica. Koristi se mešavina otporna na niže temperature
Krpljenje udarnih rupa - Foto D. Dozet
I PORED kraja građevinske sezone i početka dežurstva zimske službe, putari u Novom Sadu ne odmaraju. Kako objašnjava Gojko Etinski, jedan od rukovodilaca u novosadskom JKP "Put", neuobičajeno topli dani koriste se da bi se nastavilo sa sanacijom oštećenja na najznačajnijim saobraćajnicama u Novom Sadu i okolini.
Etinski objašnjava da u ovom svojevrsnom zatišju za putare, dobar deo radnika koristi slobodne dane, dok su preostali angažovani pre svega na popravci udarnih rupa.
Pročitajte još: Svaka šteta od rupe može da se naplati
- U saradnji sa nadležnom inspekcijom tragamo za saobraćajnicama na kojima ima najviše problema i šaljemo dežurne ekipe - jasan je Etinski. - Trenutno smo angažovani na pravcu prema Starom Futogu i Begeču, na saobraćajnici koja je izuzetno značajna i koja bi kada se privede kraju zimska sezona trebalo da bude kompletno sanirana.
Udarne rupe se, kako objašnjava Etinski, pokrivaju specijalnom asfaltnom mešavinom pogodnom za rad na niskim temperaturama.
- Oba postrojenja u asfaltnoj bazi u Rumenki se remontuju, tako da radimo ovom mešavinom - objašava Etinski. - Ovo nije tako trajno rešenje kao obični asfalt, ali zbog bezbednosti saobraćaja moramo da popravimo oštećenja na ovaj način.
Pročitajte još: Bez rupa 2019. godine
Sam remont asfaltne baze, dodaje Etinski, odvija se po planu, i oba postrojenja bi trebalo da budu spremna za rad najkasnije 1. marta, tačno pred početak građevinske sezone. Etiniski takođe navodi kako su ekipe putara angažovane i na čišćenju saobraćajnica od nanosa blata i peska.
.jpg)
- Najviše posla ove vrste imamo u naseljima u Sremu - ističe Etinski. - I ovaj posao ulazi u obaveze naše zimske službe, sprečava oštećenja vozila i obezbeđuje veću sigurnost u saobraćaju.